eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در هسته این تحلیل شریعتی با یک نگاه عمیق جامعه شناختی تمدن مدرن امریکا را بازتولید دقیق اما پیچیده تر همان جاهلیت بدوی عرب میداند او استدلال میکند که پیشرفت ابزارها و تکنولوژی هرگز به معنای تکامل انسانی نیست بلکه تنها خشونت و استثمار را با بزک قانون و دموکراسی پنهان کرده است شریعتی با تطبیق نهادهای قدرت نشان میدهد که مجسمه آزادی همان کعبه بت پرستان است که به ابزار فریب توده ها و توجیه سلطه گری تبدیل شده و وال استریت دقیقا نسخه مدرن بازار عکاظ است که در آن برده داری نوین و غارت جهانی نهادینه شده است کارتل های بزرگ مالی مانند راکفلر نقش همان اشرافیت فاسد قریش را ایفا میکنند که با انحصار ثروت مقدرات انسان ها را کنترل میکنند در بعد امنیتی سازمان سیا همان دارالندوه یا اتاق فکر توطئه گران مکه است که برای سرکوب مستضعفان نقشه میکشد و بمب افکن های غول پیکر جایگزین شترهای جنگی برای کشتار انبوه شده اند استراتژیست هایی مانند کیسینجر تجسم مدرن ابولهب هستند که آتش جنگ را در جهان می افروزند و دیکتاتورهای دست نشانده در جهان سوم همانند وحشی برده ای بی اراده اند که تنها برای ترور و حفظ منافع اربابانشان اجیر شده اند، پیام نهایی شریعتی این است که مدرنیته سرمایه داری یک جاهلیت مسلح است که توحش ذاتی خود را در پشت ویترین فریبنده حقوق بشر مخفی کرده است.. ⌬ گردان تک نفره @ج_رزما@GORDANETAKNAFARE313 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
جدید ترین گزارش میدانی از وضعیت تنگه هرمز آیا تنگه هرمز باز است؟ کارشناس نظامی: امین جهانشاهی نسب سپاس از همه ی عزیزانی که همکاری کردن https://www.aparat.com/v/ixt73ve 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ شیخ اسماعیل رمضانی به پزشکیان هر کی میجنگه پای لرزش میشینه؟ پس هر کی مذاکره با قاتل مهم ترین عنصر این کشور کنه باید پای لرز بیشترش بشینه. محال است رنگ خوشبختی را ببینید آقای پزشکیان
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشای سیاه نمایی جناب آقای پزشکیان، 😡😡 توسط اقتصاددانان شریف 🇮🇷 ✊ 🇮🇷شـهـــیــــــــــدانــــه🇵🇸 @shahid_seyed_mahdy 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
تابوی استعفا بر اساس کدام‌تجربه و کدام مستندات، برخی القا می‌کنند که استعفا و یا عزل قانونی فلان مسئول، مخلِّ نظم نظام خواهد بود؟ آنچه از مردم در پنجاه سال اخیر به ثبت تاریخ سپرده شده، گواهی می‌دهد که محاسبات این دوستان نادرست است. آیا در روزگار ما، درست هنگامی که شگفتی وحدت ملی و بیداری انبوه خاموش قشر خاکستری، در قامت ملتی برخاسته حول محور امامت نوپای انقلاب، به وقوع پیوسته، استعفا یا عزل یک شخص می‌تواند برای ثبات نظام خطرآفرین باشد یا شهادتِ آقای معظم انقلاب در نهم اسفند، در اوج پراکندگی آواها، تنهایی امام امت، آشوب‌های دی‌ماه و پی‌آمدهای جنگ دوازده‌ روزه؟ در آن روزهای دشوار و هراس‌انگیز، شهادتِ ستون اصلی نظام نه‌ تنها خللی در ارادهٔ مردم پدید نیاورد، بلکه خود مایهٔ استحکام وحدت و فزونی همدردی و همدلی آنان شد البته که ظرفیت حیاتی وجود طیبه ان امام همام برای ثبات نظام قابل قیاس با هیچ مقامی نبود. با این‌ مقدمه چرا باید از استعفای کسی هراسید که سرودهٔ همیشگی‌اش «نمی‌دانم»، «نمی‌توانم» و «چه کنم و چه نکنم» است؟ ملت، اینک منسجم تر از همیشه، اماده است تا این تابوی کهنه تهدید به استعفا را یکبار برای همیشه درهم شکند. نباید گذاشت این جریان عظیم و تاریخ‌ ساز انقلاب خمینی و میراث ارجمند قائد شهید خامنه‌ای عزیز، به دست محاسبات نادرست و پیش‌بینی‌های واپس‌گرایانهٔ برخی محافظه‌کاران مبتلا به مرض ترس، دچار سستی یا انحراف شود. اما نکتهٔ محوری اینجاست که این ملت، این جمعیت بی‌تاب و داغدار از این دولت خاطرات تلخ سستی و تعلل در برابر دشمن بیرونی، و دل‌خوش‌کردن به مذاکراتی که امام شهیدمان بارها آن را نه عاقلانه خواند و نه شرافتمندانه ، را درحافظه خود دارد.‌‌ همان علاقهٔ افراطی به گفت‌وگو با آمریکا، و سماجت بر اثباتِ برادری با ترامپ، که یکبار سیدحسن نصرالله و لبنان را، یک‌بار هنیه و حماس را، و یک‌بار هم حضرت آقا و انبوهِ سرداران و نخبگانِ ما را از ما گرفت... استعفای آقای مسئول بلندپایه ، اگر روی دهد، نه برآمده از فشار بیگانه است و نه زاییدهٔ ناتوانی و بی ثباتی نظام؛ بلکه برعکس پیامی رسا از همبستگی و اراده مصمم ملتی است که در میانهٔ نبرد سخت با دشمن، از اصلاح درون و پاسداری از مسیر انقلاب و حراست از تمامیت ایران غفلت نمی‌ورزد. آیا این، نشانهٔ قدرت است یا عجز؟ تا کی باید این حربه تهدید به استعفا چون تیغی بر فراز سر نظام نگه داشته شود؟ ما ملت، در سخت‌ترین برهه‌های پس از انقلاب، دوبار شهادت و یکبار عزل رییس‌جمهور را آزموده‌ایم، و هنوز پس از چندین ماه بیتوته در خیابان مقاوم ایستاده ایم .. پس نه بترسید و نه بترسانید... که حیات و بقای این انقلاب و این نظام در گروی وجود‌ مبارک بقیة الله الأعظم سلام الله علیه است. ✍دکتر محبوبه حقیقی
🔴نباید گذاشت تصویر حمله به خاک ایران در ذهن جامعه و دنیا عادی شود. آمریکا درحال عادی‌سازی تجاوز نظامی به خاک ایران است. سنتکام بعد از هر حمله نظامی بیانیه می‌دهد و فیلم هوایی آن را نیز منتشر می‌کند! در این طرف اما ما بعد از چند بیانیه نه چندان موثر اعلام می‌کنیم که پاسخ دشمن را دادیم. هیچ‌کس از جمله مردم هم نمی‌فهمند این پاسخ در چه سطحی بوده و کجا را و با چی زدیم! بعد ناراحتیم که چرا مردم در خیابان اعتراض دارند! علت روشن است؛ ‌مردم حس می‌کنند برغم چند ماه میدان‌داری، اما با رویای تفاهم و زیر پرچم مذاکره‌ی همراه با تهدید و تحقیر حقشان ادا نمی‌شود. ✍️سپهر خلجی
نتانیاهو اعلام کرد که از این به بعد دولت فلسطین وجود نخواهد داشت و همه جا تا مرز اردن متعلق به اسرائیل خواهد بود. يادآور میشوم که در سال ۱۹۹۴ با توافقنامه اسلو، اداره فلسطین تمام خطوط امنیتی و گمرکی را به اسرائیل تحویل داده شده بود و پس از ۳۲ سال، اسرائیل بارها گفت که هیچ فلسطینی وجود نخواهد داشت. اما خطر اینجاست که امروز هم در جنوب لبنان نیز توافق مشابهی برای کنترل ارتش اسرائیل انجام شد و مطمئن باشید این بار در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری اسرائیل خواهد گفت که کشوری به نام لبنان وجود ندارد. سپس به سمت سوریه، ترکیه، اردن و مصر نیز خواهد رفت. البته همین الان هم این وحوش درباره تجزیه ایران و جنگ با ترکیه صحبت می‌کنند و این تهدیدها تهدیدهای توخالی نیستند، اسرائیل همیشه تهدیدهایش را عملی کرده است چراکه جنگ هایش را به درستی به چشم جنگ موجودیتی دیده است. اینجاست که ما با جریانی در داخل سیاست ایران روبرو هستیم که نه تنها خودشان درکی از واقعیت دنیا ندارند و صبح تا شب هرچقدر درباره ماهیت جنگ موجودیتی برایشان بگوییم فقط می‌گویند نه ان شاء الله اینبار موز است. این جماعت سیاسی با همراهی هسته جریان نفوذ پا را از حد گلیم خود دراز تر کرده و اینبار در حال فتنه چینی برای از بین بردن یکی دیگر از اعضای محور مقاومت هستند کاری که حسن روحانی و جواد ظریف کثیف در سلسله پیمان های ژنو و... با ترکیه انجام دادند و نتیجه آن سقوط دولت سوریه بود يادآور میشوم که ترکیه در آن زمان نماینده آمریکا و اسرائیل و غرب برای حضور تروریست ها در سوریه کردند که در این سال‌ها بارها درباره این خیانت و بسته شدن دست شهید سلیمانی صحبت کردیم. ✍دکتر محبوبه حقیقی
🚨 خبرنگار صداوسیما در سیریک: دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد
دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد/ صداوسیما @takkhatii
🔻اخبار تایید نشده از شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم ➕صدای 4 انفجار در سیریک شنیده شد. ➕رسانه عربی: این حمله آمریکا در پاسخ به حمله ایران به یک کشتی در روز گذشته است. 🔴پ.ن، حمله های شبانه این سوسک کثیف برای بهم ریختن آرامش مردم ایران و به تبع آن افزایش تنش بین مردم، در روز بعد است! ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
مَردِه و قولش..... جناب آقای دکتر پزشکیان ، به عنوان مردم مبعوث شده و با کمال احترام از جناب عاای سوال داریم که آمریکا به کدوم یک از بندهای تفاهمنامه پایبند بوده آتش بس در لبنان شده ؟ پولهای بلوکه شده مون رو دادن ؟ تهدید و تحقیر مون نکردن ؟ غرامت دادن؟ سرمایه گذاری کردن؟ به ما حمله نکردن؟ محاصره دریایی برداشته شده؟ تجهیزات نظامی به منطقه نیاوردن؟ دیگه باید چیکار کنند که شما متقاعد بشید. آمریکا نقض عهد کرده در مقابل شما تنگه هرمز رو باز گذاشتید و آمریکا هر لحظه داره تهدید میکنه اگر تنگه بسته بشه نقض عهد صورت گرفته و ما بهتون حمله میکنیم ما چرا در مقابل این تهدیدات کاری نمیکنیم ؟ آقای رئیس جمهور ، شما متعهد شدید که در مقابل زیاده خواهی آمریکا محکم بایستید . ما مردم مبعوث شده منتظر اقدام عاجل شما و پاسخ متقابل هستیم . و کاش جلوی دهن منتقدین رو مثل خانواده شهدایی که از مشهد اومدن در دفاع از امام جامعه و در طلب فرمایش ایشان رو سخت نمیگرفتید اینها هسته سخت نظامند خون دادن عزیزدادن دلسوزند همه جای دنیا با این خانواده هایی که عزیزانشون رو برای وطن دادن با احترام برخورد میکنند ولی ما چه کردیم . کاش در مقابل دشمن اینقدر سخت بودید و محکم برخورد میکردید جناب پرزیدنت نه در مقابل خانواده و ناموس شهدا ✍دکتر محبوبه حقیقی