eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 خبرنگار صداوسیما در سیریک: دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد
دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد/ صداوسیما @takkhatii
🔻اخبار تایید نشده از شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم ➕صدای 4 انفجار در سیریک شنیده شد. ➕رسانه عربی: این حمله آمریکا در پاسخ به حمله ایران به یک کشتی در روز گذشته است. 🔴پ.ن، حمله های شبانه این سوسک کثیف برای بهم ریختن آرامش مردم ایران و به تبع آن افزایش تنش بین مردم، در روز بعد است! ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
مَردِه و قولش..... جناب آقای دکتر پزشکیان ، به عنوان مردم مبعوث شده و با کمال احترام از جناب عاای سوال داریم که آمریکا به کدوم یک از بندهای تفاهمنامه پایبند بوده آتش بس در لبنان شده ؟ پولهای بلوکه شده مون رو دادن ؟ تهدید و تحقیر مون نکردن ؟ غرامت دادن؟ سرمایه گذاری کردن؟ به ما حمله نکردن؟ محاصره دریایی برداشته شده؟ تجهیزات نظامی به منطقه نیاوردن؟ دیگه باید چیکار کنند که شما متقاعد بشید. آمریکا نقض عهد کرده در مقابل شما تنگه هرمز رو باز گذاشتید و آمریکا هر لحظه داره تهدید میکنه اگر تنگه بسته بشه نقض عهد صورت گرفته و ما بهتون حمله میکنیم ما چرا در مقابل این تهدیدات کاری نمیکنیم ؟ آقای رئیس جمهور ، شما متعهد شدید که در مقابل زیاده خواهی آمریکا محکم بایستید . ما مردم مبعوث شده منتظر اقدام عاجل شما و پاسخ متقابل هستیم . و کاش جلوی دهن منتقدین رو مثل خانواده شهدایی که از مشهد اومدن در دفاع از امام جامعه و در طلب فرمایش ایشان رو سخت نمیگرفتید اینها هسته سخت نظامند خون دادن عزیزدادن دلسوزند همه جای دنیا با این خانواده هایی که عزیزانشون رو برای وطن دادن با احترام برخورد میکنند ولی ما چه کردیم . کاش در مقابل دشمن اینقدر سخت بودید و محکم برخورد میکردید جناب پرزیدنت نه در مقابل خانواده و ناموس شهدا ✍دکتر محبوبه حقیقی
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️موضع‌گیری قاطع استاد رحیم‌پور ازغدی درباره مذاکره! 📌«تف بر روزگاری که رهبر رو بزنن و از صلح با آمریکا صحبت کنیم!» 🏴💢نشرش باشما👆👌 🖍 ❤️ 🇮🇷 @esfahan_webgardi
✍علی از جنگ می‌گوید ...🔻 🔸امام علی علیه السلام فرمود: 🔹لَا تَدْعُوَنَّ إِلَى مُبَارَزَةٍ، وَ إِنْ دُعِيتَ إِلَيْهَا فَأَجِبْ، فَإِنَّ الدَّاعِيَ إِلَيْهَا بَاغٍ وَ الْبَاغِيَ مَصْرُوعٌ 🔹كسى را به مبارزه دعوت مكن؛ اما اگر تو را به مبارزه دعوت كردند، براى دفاع از خود جنگ را قبول كن. زيرا شخص ستيزه جو ستمگر است و ستمگر بر خاك مى افتد و مغلوب مى شود. 📚نهج البلاغة (حکمت 233) _______________________________________ 💠کانال علامه حسن‌زاده💠 ♦️●@alame_Hasanzade●♦️ ______________________________________ ✍دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از Tanha110
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آتش بس علی الاصول باید اینگونه باشد که امام کبیر ما می فرمایند . اما شرایط حدود ۹۰ روز پس از اتش بس؛ - قیمت نفت از قبل از شروع جنگ هم ارزان‌تر شد، - تنگه هرمز فقط به هزینه تبدیل شد ، - تعرض به خاک ایران عادی سازی شد، - بچه سوسول های مجلس هم بدلیل نداشتن امنیت جرائت تشکیل جلسه ندارند، و... - ایا ما الان بسمت حل این مشکلات در حرکتیم ؟؟؟ - یعنی اگر یک سال، دوسال و... این مذاکرات و این شرایط ادامه پیداکند روز به روز وضعیت ما بهتر می شود ؟ - ایا این مذاکرات و تفاهم نامه ما را در دنیا و در نزد دشمن قویتر جلوه داده است ؟ - ایا معنای "مذاکره ادامه جنگ است" ، " تفاهم نامه تثبیت دستاوردهای جنگ است ،" و... پذیرش و عادی شدن همین شرایط بر کشورمان است ؟ - حالا که جنگ بر ما تحمیل شد و حزب الله بخاطر ما وارد جنگ شد می‌خواستیم کاری بکنیم که دیگر رژیم صهیونی جرائت نکند بچه های حزب الله را هر وقت و هر جا پیدا کرد با عملیات آشکار نظامی بشهادت برساند، ایا به این سمت در حرکتیم؟ - آیا شرایط بسمتی پیش می رود که مسئولين ما در ایران و تهران جرائت آشکار شدن در زیر آفتاب را پیدا کنند؟ پیروزی در جنگ یعنی؛ شکل گیری قدرت بازدارندگی ، بنحویکه دشمن ازادی عمل دوره قبل از جنگ را نداشته باشند ، یعنی جرائت نکند هر وقت خواست به ایران ، به حزب الله ، به تنگه هرمز حمله کند. یعنی یقین کند هزینه حمله به ایران از دستاوردها و نتایج حمله به ایران بیشتر است. ما می‌خواهیم؛ با ادامه جنگ ، با ادامه مذاکره ، با اجرای تفاهم نامه و هرچیزی و هر حرکتی به اینجا برسیم. علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
*عملا حاکمیت تنگه هرمز از دست ایران خارج شد/ پس از سفر قالیباف به عمان، مسقط مسیر مستقل دریایی اعلام
البته نقشه دشمن وحماقتهای تیم مذاکره کننده در مذاکره ابلهانه که علی الاصول نادرست است چنین خوابی را دیده بود اما رزمندگان انقلاب اسلامی درخلیج فارس برابرفرمان فرمانده کل قوا تنگه شهید تنگسیری ( هرمزسابق) را تحت کنترل داشته واجازه حماقت به احدی ازسیاسیون کودن را نمی دهند/ ذره‌بین حقیقت
اقدام خصمانه دولت عمان مزدورانگلیس نشان ازچهره واقعی حاکمیت انگلیسی عمان برداشت والبته تصمیمات ابلهانه کسانی که حاکمیت وابسته به انگلیس دولت عمان را دوست خطاب می کنند را هم نشان داد و مشخص گردیدکسانیکه ساده لوحانه صحبت از مدیریت مشترک ایران عمان رامطرح کرده ومی کنند ضعف تشخیص ژئوپلتیک دفاعی امنیتی منطقه ای ایشان را نشان می دهد وثابت می کند که مدرکهای تحصیلی دکتراهای ایشان هیچ دانشی برایشان نیفزوده غیرازتسلیم طلبی غیرمستقیم ایشان،و ضعف شناخت ازجغرافیای حاکمیتی و امنیتی منطقه و تابعیت کشورنماهای وابسته به دشمنان اسلام ناب محمدی ص و انقلاب اسلامی ، و از طرفی بازهم ثابت گردیدکه تیم مذاکره کننده ماهمان بی سوادهای برجامی اند نه چیزی بیشتر و رئیس جدیدهم فاقدروحیه انقلابی وبی سوادلازم برای نسولیتهای بزرگ بین المللی ایران اسلامی قوی است اینهاهمه نتیجه دادن مدرکهای قلابی به افرادی است که نه شایستگی علمی دارند و نه شایستگی فهمی ، و این ملاقاتها و مذاکرات ساده لوحان تیم مذاکره کننده که علی الاصول جز ضایعات برجامی تاکنون از حاصلی نداشته است فقط ماهیت بی هنری ایشان را نشان داده است ودرادامه هم بعیداست بهترازاین افتضاحات پی در پی را ارائه کنند، و شعام هم که بازیچه این تیم قرارگرفته نشان دادندضعیفتراز آن هستندکه درک مفاهیم ولایت مداری آنها به قدری باشد، که بدون اشاره روشنگرانه رهبرهوشمندانقلاب اسلامی موقعیتهای راهبردی حال وآینده کشوررابتوانندبه درستی تجزیه وتحلیل و محاسبه کنند، و ناتوانی خودشان در تاب آوری مدیریتی در وضعیت موجود رابه مردم نسبت غلط ندهند، درحالیکه ملت شریف وشجاع ایران اسلامی مبعوث شده باهمه سختی معیشتی عمدی دولت ساز،طی زمان نسبتا طولانی مقاومت دربرابرمتجاوزین تروریست صلیبی صهیونی وهابی،چون شیر غران درمیدان وخیابان آماده نبرد و انتقام گیری ازقاتلان رهبرانقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی وفرزندان ملت محکم ودشمنکوب هستندباخسارتهائی که مدیران بی کفایت وفاق ملی ساده لوحانه به جان و مال مردم و از همه مهمترجان رهبر شهید و فرماندهان سپاه و ارتش با مذاکرات غیرعقلانی وغیرهوشمندانه وغیر شرافتمندانه واردکردند،همچنان پای کار انقلاب اسلامی و فرامین رهبر هوشمند و شجاع انقلاب اسلامی هستندوبه هیچ وجه مواردخودسرانه و کوته نظرانه تیم مذاکره کننده و تصمیمات نادرست شعام بدون امضای رهبری هوشمند را قانونی ندانسته و نمی پذیرند، و امت اسلامی مبعوث شده ایران اسلامی قوی درصورت لزوم خودش به فرمان رهبرهوشمند و شجاع که یادگار رهبر شهیدمان است تکلیف دشمنان مکار و مسولین نا کار آمد را روشن خواهند نمود، اکنون همه مردم مبعوث شده با کمک نمایندگان هوشمند و شرافتمندخودبایددربهای بسته شده مجلس را که رضاخان امروزی بسته است را بازکنندوروزیکشنبه فردا زمان باز گشائی مجلس است که ملت مبعوث راس ساعت ۸ صبح فردا مجلس را افتتاح خواهند کرد تامرز نمایندگان شجاع باهوش وکیل ملت مبعوث را ازنمایندگان بزدل ترسو وکیل الدوله روشن گردد/ ذره‌بین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
روزنامه تلگراف : *ترامپ پس از انتخابات، از ایران درخواست توافق جدید میکند* یک منبع آگاه در کا
وقتی طرف مذاکره کودنهای برجامی باشند حتی اگرنفرجدیدی به تیمشان اضافه شود که همان شیوه برجامی راادامه دهد نتیجه کارش همان خسارات برجامی است / ذره‌بین حقیقت 😳😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
■با توجه به دستاوردهای دور از انتظار تیم مذاکره کننده در حوزه تنگه هرمز، خونخواهی امام و شهدا، دریاف
سر اینکه امام صادق ع فرموده است خدا را شکر که خداونددشمنان اسلام ناب محمدی ص وخاندان رسالت و مؤمنین، را از احمقها آفریده است والا این کودنهای سیاسی وفاق ملی تصمیم گیرساده لوح کلا کشور را تسلیم دشمن کرده بودنند مانند شاه خائن / ذره‌بین حقیقت