هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
من واقعا از عکسگرفتن فراریام، زشتم ها ولی بخاطر این نیست،
همیشه وقتی یه جمع میخوان عکس بگیرن دور میشم چون نمیخوام عکسشون بخاطر من بد شه، هیچوقت نمیدونم باید چجوری وایسم که عکسم خوب از آب دربیاد، عکس هم که میگیرم یا چشمم چپه یا بدنم قرینه نیست یا پلکم بستهست.
»خلافکار«
@farsitweets
هدایت شده از اشباح سرگردان شهر زیرزمینی
هشتم واقعا سال خوبیه
هفتم هنوز بچه ایم هنوز دوستا همدیگه رو زیاد نمیشناسن
نهمم که درسا زیاده سال اخره باید حواست به خودت باشه
ولی هشتم دیگه نه درسا اونقدر سنگینه نه استرس انتخاب رشته داری
خدایی اصلا جای نالیدن نداره😔🔪
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
من ۶ ساله که خودمو زدم به خواب تا بابام از تو ماشین بغلم کنه ببردم تو خونه..
@Ekhrajiha
هدایت شده از ᴀʟᴘʜᴀ ᴍᴇᴍᴇ | آلـــفـا میــم
557.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- 𝗧𝗛𝗘 𝗔𝗟𝗣𝗛𝗔 🐺
- 𝗝𝗢𝗜𝗡 : @Alpha_meme
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
من واقعا از عکسگرفتن فراریام، زشتم ها ولی بخاطر این نیست، همیشه وقتی یه جمع میخوان عکس بگیرن دور م
حالا اد من برعکسم
عاشق اینم که تو همه عکسا باشم
ولی همیشه عکاسم و همه جا میگن یوری بیا عکس بگیر🥲
هدایت شده از اشباح سرگردان شهر زیرزمینی
34.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسئله یک مسئله فرهنگی و ملی است😔☝️