هدایت شده از اشباح سرگردان شهر زیرزمینی
هشتم واقعا سال خوبیه
هفتم هنوز بچه ایم هنوز دوستا همدیگه رو زیاد نمیشناسن
نهمم که درسا زیاده سال اخره باید حواست به خودت باشه
ولی هشتم دیگه نه درسا اونقدر سنگینه نه استرس انتخاب رشته داری
خدایی اصلا جای نالیدن نداره😔🔪
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
من ۶ ساله که خودمو زدم به خواب تا بابام از تو ماشین بغلم کنه ببردم تو خونه..
@Ekhrajiha
هدایت شده از ᴀʟᴘʜᴀ ᴍᴇᴍᴇ | آلـــفـا میــم
557.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- 𝗧𝗛𝗘 𝗔𝗟𝗣𝗛𝗔 🐺
- 𝗝𝗢𝗜𝗡 : @Alpha_meme
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
من واقعا از عکسگرفتن فراریام، زشتم ها ولی بخاطر این نیست، همیشه وقتی یه جمع میخوان عکس بگیرن دور م
حالا اد من برعکسم
عاشق اینم که تو همه عکسا باشم
ولی همیشه عکاسم و همه جا میگن یوری بیا عکس بگیر🥲
هدایت شده از اشباح سرگردان شهر زیرزمینی
34.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسئله یک مسئله فرهنگی و ملی است😔☝️
ببینید جدی یکم فکر کنید😂
پهلوی اصلا گزینه مناسبی نیست نه عقبه درست حسابی داره نه جلو
پس وقتتونو هدر ندید