فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیشترین زوری که #ابلیس می زند در آخرالزمان در چه موضوعیست؟
🎙 حجت الاسلام پناهیان
#اختلاف_افکنی
❇️به کانال صدای بصیرت بپیوندید
https://eitaa.com/joinchat/340459628C36a9f82c75
✅ ده روزه مسأله اول کشور شده سفر خانواده قالیباف!!!
🔰 چرا؟!!!
🔸 آیا این شیوه مطالبه گری و عدالتخواهی مورد تایید رهبری هست؟!
🔸 آیا این شیوه مطالبه گری دارای مخرج مشترک با دشمن نیست؟!
🔹 دستاورد این اقدام، جز بی اعتمادی مردم به مسئولین و نظام که خواسته اولویت دار دشمن است، نیست و نبود؟!
◀️ فتامل؛ عدالتخواهان
❇️به کانال صدای بصیرت بپیوندید
https://eitaa.com/joinchat/340459628C36a9f82c75
ایده_هایی_درباره_مسجد_و_مساله_فلسطین_باز_کردن_باب_تعامل_و_تبادل.pdf
376.3K
🔰ایده هایی درباره مسجد و مساله فلسطین
🔸باز کردن باب تعامل و تبادل فرهنگی در سطح مساجد
🔺گزارش خبری
#قدس | #روز_قدس | #مناسبتی
🆔 @Temod_uni
ظلم سکوت.pdf
376.9K
🔹متن کتابچه ویژه روز قدس
🔸روایت نامسلمانی سکوت کنندگان در برابر ظلم
#بین_الملل | #قدس | #روز_قدس
🔅تمد🔅
🆔 @Temod_uni
روز قدس.zip
29.48M
📦بسته محتوایی #روز_قدس با موضوعات:
🔖 چرایی راهپیمایی روز قدس؟
"تحلیل دلایل ضرورت راهپیمایی روز قدس به صورت مختصر"
🔖پیرامون روز قدس؛
روز قدس مظلومیتی بی مرز...
🎙سخنرانی حجت الاسلام مرتضی مطهری با موضوع روز قدس
🎙فلسفه وجودی صهیونیست و لزوم آمادگی مسلمانان برای مبارزه با دشمنان
حجت الاسلام طائب
🎙وظیفه مشترک امت اسلامی در باب قدس | استاد رحیم پور ازغدی
#قدس | #روز_قدس | #مناسبتی
🆔 @Temod_uni
-468836607_-223226.pdf
623.6K
💠طرح_عملیاتی پیشنهادی برای مراسم بزرگداشت #روز_قدس سال ۱۴۰۱
🔹50 طرح برای بزرگداشت روز قدس در بحران کرونا
#قدس | #روز_قدس | #مناسبتی
🆔 @Temod_uni
1_1560730444.pdf
1.34M
✅41 طرح_عملیاتی پیشنهادی برای مراسم بزرگداشت #روز_قدس سال ۱۴۰۱
🔰تهیه شده توسط هسته مرکزی بینالملل بسیج دانشجویی
#قدس | #روز_قدس | #مناسبتی
🆔 @Temod_uni
هدایت شده از وحید عباسی
میزان پرداخت مبالغ فطریه و کفاره
🌺 حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) 🌺
سؤال: فطریه برای هر شخص چه مقدار است؟
✍️ جواب: مکلف بايد براى خودش و كسانى كه نانخور او هستند برای هر نفر، يك صاع (تقريباً سه كيلوگرم) گندم يا جو يا خرما يا كشمش يا برنج يا ذرت یا مانند اينها به مستحق بدهد و اگر پول يكى از اينها را هم بدهد، كافى است.
◽️ضمنا زکات فطره امسال 1443 قمری (1401 شمسی) به قیمت گندم برای هر نفر، « چهل هزار تومان » اعلام شده است.
🌺 آیه الله العظمی جوادی آملی(حفظه الله) 🌺
«مقدار زكات فطره براي هر نفر حدود سه كيلو گندم ، جو ، برنج ، خرما، كشمش و مانند آن ها؛ يا قيمت آن هاست كه در هر مكانی ، قيمت خاص خود را دارد.»
◽️همچنین مبلغ مربوط به کفاره غیر عمد (گندم) روزی 8000 تومان و کفاره عمد روزی 480.000 هزار تومان تعیین شده است.
🌺آیت الله العظمی سیستانی (حفظه الله) 🌺
✍️ میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد چهل (۴۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی (۲۲۵) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، شصت (۶۰) هزار تومان تعیین شده است
🌺 آیتالعظمی الله مکارم شیرازی(حفظه الله) 🌺
✍️ زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ چهل هزار تومان (۴۰۰.۰۰۰ ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان (۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال) اعلام شده است که مؤمنین در انتخاب هر یک از این موارد مخیر هستند.
◽️کفاره روزه غیر عمد مبلغ هشت هزار تومان (۸۰.۰۰۰ ریال) است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود؛ همچنین کفاره روزه عمد مبلغ چهارصد و هشتاد هزار تومان (۴.۸۰۰.۰۰۰ ریال) است.
🌺 آیتالله العظمی شبیری زنجانی(حفظه الله) 🌺
✍️ شخصی که پرداخت زکات فطره بر او واجب است باید برای خودش و کسانی که نانخور او هستند، هر نفری یک صاع (تقریبا ۳کیلو و ۶۰۰گرم) از خوراکیهای رایج در منطقه خود (مانند گندم، برنج و …) یا مبلغ آن را به عنوان فطریه بپردازد.
◽️با توجه به اینکه قیمت گندم و برنج در شهرهای مختلف، ممکن است اندکی متفاوت باشد، لذا مؤمنین میتوانند معادل مقادیر مذکور را بر طبق قیمت محل زندگی خود، محاسبه و پرداخت نمایند.
◽️کفاره افطار غیر عمدی برای هر روز، یک مد طعام (حدود ۹۰۰گرم بهحساب گندم) است که باید به مسکین (فردی که معیشتش سختتر از فقیر است) پرداخت شود ودر صورت اطمینان میتوان قیمت آن را به مسکین داد تا به وکالت از مکلف، برای خودش این مقدار طعام بخرد.
◽️دفتر آیتالله شبیری زنجانی، مبلغ ۴۰هزار تومان را بابت زکات فطره هر نفر (بهحساب قیمت گندم) و مبلغ ۱۰هزار تومان را برای کفاره افطار عذری دریافت میکند و به مصرف آن میرساند.
🌺 آیت الله العظمی نوری همدانی(حفظه الله) 🌺
✍️شخصی که پرداخت زکات فطره بر او واجب است باید برای خودش و کسانی که نان خور او هستند، هر نفری یک صاع ( ۳ کیلو) از خوراکیهای رایج خود (مانند گندم، برنج و …) یا مبلغ آن را به عنوان فطریه بپردازد.
با توجه به اینکه قیمت گندم و برنج در شهرهای مختلف، ممکن است تفاوت داشته باشد، لذا مؤمنین میتوانند معادل مقادیر مذکور را بر طبق قیمت محل زندگی خود، محاسبه و پرداخت نمایند.
دفترمعظم له مبلغ قوت غالب گندم را 40هزار تومان و قوت غالب برنج ایرانی 150 هزار تومان اعلام می نماید كه مؤمنین درپرداخت یكی از آن مخیر می باشند.
🌺آیت الله العظمی وحید خراسانی(حفظه الله) 🌺
✍️فطریه از قرار سه کیلو گندم ۴۰ هزار تومان و از قرار ۳ کیلو برنج ۱۴۰ هزار تومان
📦 بسته محتوایی روز قدس
❇️ کتاب و جزوه:
📒 منشور آفتاب ۱۰: مسئله فلسطین، مسئله اصلی
گزیدهای از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی
https://heyat.co/p/1996
📙 کتاب مبانی دینی استکبارستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی
https://heyat.co/p/2256
📙 کتاب الکترونیکی «فلسطین» از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی
https://heyat.co/p/2753
📙 کتاب تبار انحراف
پژوهشی در جریانشناسی انحرافات تاریخی
https://heyat.co/p/2254
📒 منشور صحیفه۲۹: مبانی استکبارستیزی
نگاهی گذرا به گوشه.ای از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب پیرامون استکبارستیزی
https://heyat.co/p/2721
❇️ پوستر، آثار گرافیکی، دیوارنگاره، اینفوگرافی:
🖼 مجموعه پوستر روز قدس
https://heyat.co/p/2688
📰 دیوارنگاره در رابطه با روز قدس
https://heyat.co/p/2757
📰 دیوارنگاره برآید صبح پیروزی
فلسطین قطعا آزاد خواهد شد و به مردم باز خواهد گشت
https://heyat.co/p/2758
📊 اینفوگرافی با موضوع فلسطین
تاریخچه ،نقشه راه، نگاهی به غزه،جنگ نابرابر
https://heyat.co/p/2763
🖼 مجموعه پوستر با موضوع فلسطین
https://heyat.co/p/2764
🖼 مجموعه پوسترهای نمایشگاهی روز قدس مناسب جهت برپایی نمایشگاه
https://heyat.co/p/2751
📦 آثار کارگاه بینالمللی تولید پوستر عودة القرن
https://heyat.co/p/2717
📑 بروشور شبهاتی درباره فلسطینیها
https://heyat.co/p/2750
❇️ مستند، کلیپ، فیلم، سخنرانی:
🎥 مجموعه مستند روز قدس
عناوین مستندها:(همسر شهید رنتیسی،مادربزرگ، پرواز از بیت حانون)
https://heyat.co/p/2691
🎥 مجموعه کلیپهای سرود مقاومت
۱۷ کلیپ تصویری از سرودهای مقاومت
https://heyat.co/p/2692
🎥 مجموعه کلیپ مناسبتی روز قدس
https://heyat.co/p/2693
🎥 مجموعه کلیپ بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس
https://heyat.co/p/2694
🎤 نطق تاریخی استاد شهید مطهری در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین
https://heyat.co/p/2752
🎥 فیلم کوتاه ضدصهیونیستی زمین بازی ما
کلیپی در رابطه با کودکان و مردمان مظلوم فلسطین
https://heyat.co/p/2754
#تبیین | #روز_قدس | #قدس
🆔 @Cultural_governance
17. رمضان المقاومه.pdf
195.5K
🔴 فایل pdf
🔶 #رمضان_المقاومه در #فلسطین
🇮🇱درماندگی صهیونیستها
🔸دلایل تشدید عملیاتهای مقاومتی علیه اسرائیل
🆔 @Temod_uni
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️هدف از یهودی سوزی در جنگ جهانی دوم چه بود؟
🔸روایت حجتالاسلام طائب از چگونگی شکل گیری بزرگترین اشغال تاریخ
#قدس
🆔 @Temod_uni
جایگاه سرمایۀ اجتماعی در تحقق تمدن نوین اسلامی در اندیشۀ امام خمینی قدس سرّه.pdf
15.71M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#روز بیست و هفتم رمضان-تمدن نوین اسلامی -
سبک زندگی اسلامی؛ رکن حقیقی تمدن نوین اسلامی.pdf
6.15M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#روز بیست و هفتم رمضان-تمدن نوین اسلامی -
واکاوی شاخصههای تمدن نوین اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله).pdf
15.92M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#روز بیست و هفتم رمضان-تمدن نوین اسلامی -
چیستی و چگونگی برپایی تمدن نوین اسلامی در اندیشه آیتالله خامنهای.pdf
7.92M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#روز بیست و هفتم رمضان-تمدن نوین اسلامی -
27.pdf
7.77M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#جهاد تبیین استاد راجی جلسه بیست وهفتم- دستاوردها
مراحل دستیابی به تمدن نوین اسلامی.pdf
5.18M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#روز بیست و هفتم رمضان-تمدن نوین اسلامی -
شرح دعای روز بیست و هفتم.pdf
1.71M
https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
#شرح دعای روز بیست و هفتم
مطالبهگری مطلوب در نگاه مقام معظم رهبری
#بازنشر
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
[توصیهی] بعد مطالبهگری؛ طبیعت دانشجو مطالبهگری است؛ مطالبهگری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدّی بکنند؛ یکی از کارهایی که شماها میتوانید بکنید این است؛ شما برحذر بدارید مسئولان را از کارهای نمایشی؛ از آنها بخواهید کارهای جدّی و واقعی انجام بدهند؛ این یکی از مطالبات درست و بهجای دانشجویان است که میتوانند این را بخواهند.
البتّه هیچ لزومی هم ندارد که برخورد تند و تیز بکنید! بعضیها خیال میکنند که راه تذکّر دادن این است که تند و تیز وارد بشوند، انتقاد کنند، دعوا کنند، سر و صدا کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد ــ البتّه خود ما هم دورهی جوانی از این کارها میکردیم؛ بنده وقتی میبینم گاهی بعضی از تندیهای جوانها را، به یاد جوانیهای خودم میافتم که خاطراتی داریم ــ میتوان منطقی و هوشمندانه و کاملاً جدّی وارد میدان مطالبهگری شد و مطالبهگری کرد که وقتی آن جور بشود، دانشجو را دیگر متّهم نمیکنند به نقزنی؛ وقتی تند صحبت میکنید، متّهمتان میکنند میگویند «آقا! دانشجو میآید فقط نق میزند»؛ نه، وقتی که منطقی و جدّی و با منطق و استدلال مطالبهگری کردید، متّهم به نقزنی هم نمیشوید. بعلاوه، این مطالبهگری موجب میشود که بعضی نگویند «خب حالا که مثلاً تشکیلات مدیریّتی دولت تشکیلات انقلابی است ــ مجلس انقلابی، دولت انقلابی و مانند اینها ــ دیگر مثلاً نقش دانشجوهای انقلابی چیست؟» نخیر، اتّفاقاً میتوان گفت نقششان گاهی اوقات بیشتر است، برای خاطر اینکه امکان حضورشان، امکان فعّالیّتشان، امروز بیشتر است. یکی از موارد، همین مطالبهگری است که میتوانید انجام بدهید.
حالا من شعار امسال را مثال زدم که تولید دانشبنیان باشد؛ مثالهای فراوان دیگری هم وجود دارد که در همهی اینها میتوان مطالبهگری کرد، مثل مسئلهی عدالت اقتصادی، مسئلهی فرهنگ، مسئلهی سبک زندگی؛ اینها همه مسائلی است که میتوان در مورد اینها واقعاً مطالبهگری کرد و درخواست عمل جدّی کرد؛ میتوان از مسئولین خواست، منتها عرض کردم با منطق و با استدلال درست.
یک نکتهای که در مطالبهگری وجود دارد و در کلّ اقدامات دانشجویی اصلاً این مسئله به نظر من مهم است، این است که باید دانشجوها مبانی اعتقادی خودشان را محکم کنند؛ مبانی اعتقادی را، مبانی ایمانی را دانشجوها باید در خودشان مستحکم کنند که این هم البتّه راههای مخصوص خودش را دارد، [از جمله] مطالعه و مجالست با علما. در دعای ابوحمزه که به خدای متعال عرض میشود چرا من در یک مواردی حال دعا پیدا نمیکنم، حال توجّه پیدا نمیکنم، یکی از چیزهایی که به عنوان علّت از قول امام سجّاد نقل شده این است که «اَو لَعَلَّکَ فَقَدتَنی مِن مَجالسِ العُلَماء».
حالا لزوماً مراد از «عالمان» معمّمین نیستند؛ [یعنی] عالِم اخلاق، عالِم دین؛ در مجالس اینها باید شرکت کرد، باید حضور پیدا کرد، باید از آنها استفاده کرد. پس تقویت مبانی اعتقادی، تقویت اندیشهورزی، عمیق شدن در مسائل کشور، بررسی راهحلها و تجربهها. راهحلها را بررسی کنید. حالا شما اینجا مثلاً فرض کنید از یک چیزی انتقاد میکنید، بعد میگویید مثلاً این کارها هم انجام بگیرد، به عنوان پیشنهاد و راهحل؛ خب این راهحل را شما چقدر بررسی کردهاید؟ چقدر تجربه کردهاید؟ چقدر اطرافش را سنجیدهاید؟ اینها مهم است. اگر این کارها شده باشد، خب خیلی باارزش است و طبعاً ارزشش بیشتر میشود.
این هم که من میگویم «تند و تیز برخورد نکنید»، این را حمل نکنید بر اینکه میگویم سازشگری کنید و سازشکاری کنید و مجیزگویی کنید؛ نه، بنده از این توصیهها هرگز به جوانها و به دانشجوها نکردهام و نخواهم کرد که مجیز این و آن را بگویید و یا تملّق بگویید؛ نخیر، ابداً؛ مراد این نیست؛ مراد این است که با منطق باید حرکت کرد و حرف زد. بدون منطق، با حرف تند و تیز، با طعنه زدن ــ که حالا متأسّفانه در فضای مجازی هم این طعنه زدنها و این چیزها رایج شده است که خیلی چیز مضرّی است ــ [نمیشود؛] اگر شما این جور برخورد کردید، آن وقت دیگر بعضی از عملکردهای ضعیف به حساب نظام جمهوری اسلامی و به حساب انقلاب گذاشته نخواهد شد؛ یعنی تفکیک به وجود خواهد آمد بین آرمان انقلاب، آنچه انقلاب خواسته و مثلاً فرض کنید عملکرد ضعیف منِ مدیر؛ این تفکیک هم جزو چیزهای لازم است.
در مطالبهگریها ــ که من به شما توصیهی مطالبهگری میکنم ــ مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبهی بحقّ شما سوء استفاده کند؛ هم در صورتبندی مسئله، هم در راه حلّی که ارائه میدهید، سعی کنید با دشمن وجه مشترک و مانند اینها پیدا نکنید؛ مخرج مشترک پیدا نکنید با دشمن؛
....مسئلهتان هم با او باید فرق داشته باشد، نتیجهگیریتان هم با او باید بکلّی فرق داشته باشد، چون او دشمن است دیگر، او مُغرض است و از روی خیرخواهی انجام نمیدهد کار را.
@rozaneebefarda
رویکردهای سهگانه در مواجهه با جریان مطالبهگری
اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
در مورد جریانهای مطالبهگر سه رویکرد وجود دارد؛
۱. عصمتانگاری و عملزدگی: برخی بانیان و حامیان این جریان با تکیه بر ماهیت و کارکردهای مثبت جریانهای مطالبهگر، به چارچوبها و شاخصهای شرعی، عرفی و اخلاقی مطالبهگری کاملا بیتوجهند؛ اینان چنان بر هدف متمرکزند که ابراز و وسیله را توجیه میکنند و گاه در دام عصمتانگاری و عملزدگی میافتند و حاضر نیستند هیچ نقد و مطالبهای را در اصلاح روند مطالبهگری خویش بپذیرند!
طبیعی است این رویکرد نسبتی به سیره و اندیشه امام و رهبری ندارد و هرگز قابل دفاع نبوده، در بلندمدت به انجماد فکری و انزوای سیاسی و عزلت اجتماعی اینان خواهد انجامید.
اگر مطالبهگری برای احیای حق و اقامه امر الهی است، تذکر شنفتن و نصیحتپذیری از مقدمات بدیهی آن است.
وانگهی! چگونه کسانی که داعیه و دغدغه اصلاحگری آرمانی دارند و در این راه همگان را به زیر تیغ نقد میبرند، خود را از نقد و اصلاح مبرا میدانند؟!
طبعا اگر این رویه اصلاح نشود، اشتباهات موردی و فردی به صورت ساختاری گسترش مییابد و به بدنامی تمام جریان مطالبهگری ختم میشود و زمینه را برای برخورد حذفی فراهم میکند.
۲. برخورد حذفی و سلبی: طیفی از متولیان امر حکمرانی و بعضی جریانهای سیاسی، هر کدام با انگیزههای مختلف، سیاست بایکوت و سرکوب و حذف حداکثری را در مقابله با جریان مطالبهگری دنبال میکنند.
سر رشته اصلی مخالفت با جریان مطالبهگر البته به خارج از فضای حکمرانی و جریانهای سیاسی متعهد داخلی برمیگردد و به واقع بخشی از پازل دشمنان بیرونی است اما مع الاسف در داخل نیز انگیزههایی وجود دارد برای حذف و سرکوب مطالبهگری!
در داخل نوعا بانیان، حامیان و متنعمان از استمرار فقر و فساد و تبعیض، در صف دشمنان درجه یک مطالبهگران قرار دارند و آنان را موی دماغ و مزاحم میپندارند. البته ناگفته نماند که در دل جریان انقلابی و متعهد نیز طیفی وجود دارد که به دلیل برخی دغدغههای درست و ناظر به برخی تجربههای تلخ تاریخی، به دام نوعی بدبینی و رویکرد سلبی نسبت به اصل مطالبهگری درافتاده که صدالبته حساب این طیف جداست و تجدیدنظر اینان نیازمند تمهید مقدماتی است که بخشی به خود آنان و برخی به مطالبهگران بازمیگردد.
طبعا وقتی با مطالبهگری سازمانیافته و فراگیر مواجه باشیم، اقدامات و کارنامه طیفهای مختلف با علامت سوال مواجه میشود و آنان باید هزینه بدهند؛ خواه مدعاهای مطالبهگران دقیق و درست باشد یا خدای ناکرده نادرست و ناصحیح!
در هر صورت زحمت مضاعف و چالشهای شدیدی که از ناحیه مطالبهگری بر برخی طیفهای سیاسی و اجرایی عارض میشود، موجب آن میگردد که حساسیت نسبت به این جریان فوق العاده شدت یابد و گاه تا مرز #تهدیدپنداریمطالبهگری پیش برود.
بسیاری از برچسبپراکنیها و بدگوییها(فارغ از صحت و سقم آن) علیه جریان مطالبهگر را باید در همین فضا تحلیل کرد.
برخورد سلبی و حذفی ضمن آنکه به استقرار اشکالات موجود میانجامد، زمینه را برای تقابل و اتلاف انرژی نیروهای متعهد و مشغول شدن به همدیگر و نیز امکان سوءاستفاده عناصر بدسگال سیاسی برای #نفوذ در جریان مطالبهگری فراهم میکند.
کدام عقل سلیم میپذیرد که برخی بخواهند جوانهای پرشور و پرکار و آرمانخواه را با برخورد سلبی و حذفی به عناصر ناامید و سرخورده یا خدای ناکرده مخالف و بدبین و زاویهدار تبدیل کنند! این رویکرد چه نسبتی با سیره امام و رهبری دارد؟!
۳. حفظ، حمایت و هدایتگری: شخص مقام معظم رهبری بانی این رویکرد مومنانه و حکیمانه در مواجهه با جریان مطالبهگری است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا تصدی ریاستجمهوری و بعد از آن در دوران رهبری، همواره خود پرچمدار مطالبهگری معقول و منطقی و مومنانه بوده و همواره با رویکرد ایجابی و اصلاحی با این طیف برخورد کرده است.
التفات به ضرورت وجودی این جریان برای صیانت از ساختار حاکمیتی و کارگزاران نظام اسلامی، اصلیترین دلیل چنین رویکردی به نظر میرسد.
در واقع مقام معظم رهبری، مطالبهگری را به عنوان یکی از پازلهای ضروری حکمرانی مطلوب میشمارد و همواره بر حفظ و تعالی و بالندگی آن پایفشاری دارد و از این جهت، برخی سیاسیون ولایتمدار با سیره و اندیشه ایشان فرسنگها فاصله دارند.
@rozaneebefarda
*🙏دعای فرج را در قنوت نمازهایتان ترک نکنید*
*اين دعايي است كه امام صادق علیه السلام در ماه رمضان در شب بيست و سوم ميخواندند و دستور دادهاند كه بخوانید. در «مفاتيح الجنان»، حاج شيخ عباس نوشته؛ در «زاد المعاد» علامه مجلسي نوشته و در سایر كتب ادعيه هم آمده است:*
*اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.*
*از من بشنويد؛ در دعاي قنوت نمازهایتان اين دعا را بخوانيد و ترك نكنيد. به خود صاحب الزمان علیه السلام قسم، بيجهت نيست كه ميگويم. «الْمُصَلِّي مُنَاجٍ رَبَّهُ». در نماز، نمازگزار با خدا خلوت كرده و نجوا ميكند و سر به گوشي حرف ميزند. نماز، موقعي است كه بنده را در دربار كبريائيّت خدا بار ميدهند. اينجا حرفها را خوب ميشنوند و زود ميشنوند. لذا شيطان دائماً در نماز انگولك ميكند و فكر آدم را به اين طرف و آن طرف مياندازد و اغوا ميكند. به قدري که شیطان در نماز فكر ما را اغوا ميكند، در هيچ موقعي اين قدر اغوا نميكند، چون او ميفهمد كه الآن نمازگزار در دربار كبرياي خداست. در موقعي كه به درگاه كبريائيت خدا حاضر ميشويد، دعا كنيد بر سلامتي امام زمان علیه السلام. خيلي اثر دارد. خيلي خاصيت دارد. بيخود نميگويم و حدس و تخمين نيست. بيایید در ميدان، تا بفهميد چه خبر است. «حلواي تن تناني؛ تا نخوري نداني.» يك قدم در راه بيایید تا بفهميد چه خبر است. بر سلامتي حضرت دعا كنيد. در قنوت نمازتان اين دعا را ترك نكنيد و بخوانيد. خدا زودتر اجابت ميكند.*
✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
#یا_صاحب_الزمان_عج