eitaa logo
بوسه یهودا | Kiss Of Judas
475 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.3هزار ویدیو
14 فایل
«پژوهشنامه صهیونیسم بین‌الملل» ✍ رضا پورغفار؛ پژوهشگر مترجم فعال رسانه صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه اختصاصی «نقدنامه افق ترجمه» راه‌های ارتباطی: ایتا: @reza_pourghaffar روبیکا: https://rubika.ir/kissofjudas
مشاهده در ایتا
دانلود
بوسه یهودا | Kiss Of Judas
🔰 تاسیس «بیت‌العدل» مکان مقدس بهائیان روی خون فلسطینیان #حسین‌علی_نوری (بهاء) سرکرده تشکیلات بهائی،
▪️این روستا ابتدا از اراضی لبنان بود که وقتی بریتانیا و فرانسه در سال ۱۹۲۳ مرز بین لبنان و فلسطین را مشخص کردند، اقرت را از لبنان جدا کردند. در کتاب «تاریخ جنگ استقلال» آمده است: «إقرِت روستایی بود که در آخرین مرحله سقوط کرد و بعد از آن‌که بیشتر بخش‌های الجلیل علیا به تصرف نیروهای اشغا‌لگر درآمد، ارتش اسرائیل در یکم اکتبر ۱۹۴۸ آنجا را تصرف کرد. این منطقه که با ریختن خون کودکان و زنان فلسطینی و آواره شدن صدها نفر از آنها به تصرف درآمد، نهایتا به به‌ واسطه خوش خدمتی داده شد.بعدها بهائیان استخوان‌های باب را به حیفا منتقل و در کوه کرمل دفن کردند که تبدیل به مکان مقدس بهائیان شد. همچنین بیت‌العدل، مقری که آن را الهی می‌دانند نیز در آنجا با شکوه باغ‌های هفت طبقه بنا شد که در حال حاضر بیشتر جنبه توریستی دارد تا زیارتی. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
🔰 رونمایی از آخرین دستورالعمل به ▪️ساختار ژله‌ای و رویکرد سلبی از سوی بهائیت باعث شده تا این فرقه بتواند در برخی حوادث ضرب روی خود را کاهش داده و حیات میکروبی داشته باشد، این ویژگی را بیت‌العدل از صهیونیست‌ها آموزش‌ دیده است، این پیوند باعث شده است تا طرفین به یکدیگر سرویس‌های ویژه نیز بدهند، از سویی صهیونیست‌ها حمایت مالی و لجستیکی فرقه را بر دوش کشیده و در سوی دیگر فرقه برای کاربرد میدانی داشته باشد. ازجمله پس از عملیات و ضربه مهندسی‌ شده به صهیونیست‌ها رفتارهای فرقه ضاله بهائیت تابعی از دستوراتی است که بیت‌العدل از گرفته است. طبق گزارشات در حال حاضر به دلیل فرسایش شدید ارتش رژیم صهیونیستی تعداد قابل‌توجهی از اعضای فرقه مجبور هستند در خدمت صهیونیست‌ها درآمده و در عملیات‌های متعدد نظامی با هدف کشتار زنان و کودکان شرکت کنند، همین مسئله باعث شده است که میزان نارضایتی بهاییان از بیت‌العدل بالا برود. در روزهای اخیر فرقه ضاله بهاییت از موساد یک دستورالعمل جدید نیز دریافت کرده است که توسط بیت‌العدل در شبکه اطلاع‌رسانی فرقه پخش‌ شده است، در این پیام آمده است که بیت العدل حامی در حمله به ایران بوده و اعضای فرقه باید خودشان را برای عملیات آماده کنند، این آمادگی در سطح یگانی، اطلاعاتی (ستون پنجم) و رسانه‌ای خواهد بود. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
بوسه یهودا | Kiss Of Judas
🔰 رونمایی از آخرین دستورالعمل #بیت‌العدل به #فرقه_ضاله_بهائیت ▪️ساختار ژله‌ای و رویکرد سلبی از سوی
▪️این پیام به‌ صورت محرمانه میان سر شبکه‌ها پخش‌ شده و از آن‌ها خواسته‌ شده اعضا را برای اجرای این عملیات آماده کنند، این دستور از سوی بیت‌العدل نشان می‌دهد که فاز این تشکیلات مخوف عوض‌شده از سطح حمایت لجستیکی با زاویه محدود میدانی به سمت اقدامات رزمی عوض‌شده است، در واقع فرقه‌ای که رهبران آن ادعا می‌کردند که کار سیاسی نخواهند کرد امروز از زیر سایه بیرون آمده و آماده بازی در نقش سرباز پیاده برای صهیونیست‌ها است. چه واژه «» که صهیونیست‌ها برای به کار می‌بردند و چه اصطلاح «» که بهایی‌ها برای ایران به کار می‌برند، همه نشان از چشم‌داشت این دو، به فلسطین و ایران دارد. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
✳️ «مطالعه‌گر باشیم» 📑 بازخوانی مقالاتی پیرامونِ «بهائیت»: 👇👇👇👇 ▪️پیام بیت العدل به ؛ گزارشی از مشرق تاریخ ارائه: ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ ▪️«حسینعلی نوری» ملقب به «بهاءالله» به روایتِ «دانشنامه بزرگ اسلامی» تاریخ ارائه: ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ 🔰همراه با یادداشت‌هایی از ؛ و فعال رسانه با ما در ♻️ کانال همراه باشید: 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
🔰 بهائیت؛ «حسینعلی نوری» ملقب به «بهاءالله» به روایتِ «دانشنامه بزرگ اسلامی» ▪️، فرقه‌ای دینی که در سدۀ 13ق/19م به دست ملقب به ، از پیروان ، مؤسس پدید آمد. ▪️حسینعلی در 2 محرم 1233ق/12نوامبر1817م در تهران زاده شد. پدرش ، ملقب به ، از منشیان و مستوفیان خوش‌نویس عصر محمدشاه قاجار، و در کرمان، تهران و قزوین، وزیر، پیشکار و معلم برخی از شاه‌زادگان و مورد توجه و علاقۀ قائم‌مقام بود و چند نامه از او به میرزا بزرگ در دست است (قائم‌مقام، منشآت، 19-25، نامه‌ها...، 1/376؛ آیتی، الکواکب...، 254، 256، کشف...، 29-30؛ فاضل مازندرانی، رهبران...، 2/403). ▪️اینکه منابع بهایی او را از وزیران دستگاه قاجار شمرده‌اند (مثلاً نبیل زرندی، 11، 86؛ عبدالبهاء، مقالۀ شخصی...، 62)، اطلاق واقعی نیست (نیز نک‌: آیتی، همانجا). زیرا دستیاران و اتابکان شاه‌زادگان وگاه مستوفیان آن عهد را مجازاً در زمرۀ وزرا می‌شمرده‌اند. ✍ یادداشت توضیحی از : نکته لازم به ذکر در اینجا این است که نبایستی بهائیت را صرفاً یک «فرقه دینی» دانست و طی مطالعات گسترده قطعاً به این نتیجه خواهیم رسید که این فرقه ضاله قطعاً یک «» بوده و در جهت اهدافِ استعمارگران تاسیس شده است. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
▪️حسینعلی در تهران رشد کرد و به تحصیل علم پرداخت. این معنی را برخی از منابع و ، خاصه خواهر او ، تأیید کرده‌اند (نوری، 4-5؛ نیز نک‌: آیتی، الکواکب، 256-257). ▪️با این همه خود حسینعلی و (همان، 62-67، 117) تصریح کرده‌اند که وی درس نخواند. ولی در مجالس مباحثه و مناظره کسی با او هماورد نبود (نیز نک‌: حسینی طباطبایی، 130-131)، بدین هدف که متصف به علم لدنی و پیامبرانه شود. از برخی اشارات و نیز از گزارش ایام اقامتش در سلیمانیه بر می‌آید که وی به تصوف و آثار متصوفه علاقه داشت و با صوفیان بسیار معاشرت می‌کرد (نک‌: زعیم‌الدوله، 216؛ نوری، همانجا). این معنی از کتاب ایقان او هم به خوبی پیداست. ▪️ این گزارش هم که گفته‌اند پس از مرگ میرزا عباس، از حسینعلی خواستند به جای پدر، وزارت را در دست گیرد (اِسلمُنت،29)، البته به کلی بی‌ وجه است. ✍ یادداشت توضیحی از :👇👇👇 علیرغم اذعان منابعِ بابی و بهایی بر کسبِ علم کردنِ حسینعلی نوری، خود او و همچنین عبدالبها برای آنکه بتوانند اتصال ربوبی خود را اثبات کنند، تصریح به بی‌سوادی کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که علم آموزی حسینعلی هم چندان نتوانست او را از گمراهی و ضلالت ابدی نجات دهد. نیک می‌دانیم که علم آموزی بدون استفاده از محضر استادِ واقعی چیزی جز ضلالت و گمراهی نیست. همانگونه که حافظ می‌گوید: «تَرکِ این مرحله بی همرهی خضر مکن ظلماتست بترس از خطر گمراهی» و نیز از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام آموخته‌ایم که : ✅ اذا فَسَدَ الْعالِمُ فَسَدَ الْعالَمُ». اگر عالِم فاسد شود، جهان فاسد می‌شود و میوه دانشِ حسینعلی چیزی جز فساد و تباهی برای خود و پیروانش در پی نداشت. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
بوسه یهودا | Kiss Of Judas
▪️حسینعلی در تهران رشد کرد و به تحصیل علم پرداخت. این معنی را برخی از منابع #بابی و #بهایی، خاصه خوا
▪️ در زمرۀ کسانی بود که خود، (باب) را ندید، ولی به او گروید و با جدیت به تبلیغ عقاید او برخاست (نبیل زرندی، 88-93؛ ER,II/40). ▪️کوششی که وی برای خلاصی از زندان قزوین به خرج داد (نبیل زرندی، 221-223؛ فیضی، 34-37)، از نخستین اقدامات مهم او به شمار می‌رود. ▪️نیز آورده‌اند که وقتی علی‌محمد شیرازی در زندان بود، گروهی از پیروانش در بَدَشت شاهرود گرد آمدند تا تدبیری برای رهایی وی و مقابله با مخالفان بیندیشند، مخارج اقامت و پذیرایی آنان را گویا میرزا حسینعلی می‌پرداخت. برخی از سران بابیه در همین‌جا القابی یافتند و از جمله میرزا حسینعلی را خواندند (آیتی، همان، 257؛ نبیل زرندی، 230بب‌ ؛ قس: اسلمنت، 28، که مدعی است سید علی‌محمد او را لقب بهاءالله داد). ✍ یادداشت توضیحی از : ذکر دو نکته را در این‌جا لازم می‌دانم: 1⃣ درباره شخصیت زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُره العَین یا طاهره بَرَغانی مفصل خواهم نوشت. 2⃣ علت تجمع بابیان در بدشت برای آزاد سازی باب از قلعه ماکو بود اما اتفاق اصلي و شاه بيت ماجراي بدشت، توطئه و دسيسه چيني گردانندگان ماجرا براي نسخ شريعت اسلام بود که بدون اطلاع باب صورت گرفت و کمترین نتيجه آن اجتهاد قره العين بود که خود او براي اجراي اين نقشه پيشقدم گرديد و «بدون حجاب، با آرايش و زينت» به مجلس وارد شد و رو به حاضران گفت: خوب فرصتی داريد غنيمت بدانيد جشن بگيريد. امروز روز عيد و جشن عمومی است؛ روزی است که قيود تقاليد سابقه شکسته شده، همه برخيزيد با هم مصافحه کنيد. در این گردهمایی القاب فراوانی به حراج گذاشته شد، که یارانِ باب بین خود تقسیم می­‌نمودند. به ، قره العين به و ميرزا حسينعلی به بهاءالله ملقب شدند. ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
شهادتت مبارک😔😔🌹🌹 ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
بوسه یهودا | Kiss Of Judas
▪️#میرزا_حسینعلی در زمرۀ کسانی بود که خود، #علی‌محمد_شیرازی (باب) را ندید، ولی به او گروید و با جدیت
▪️در پی بروز در (1265ق)، میرزا حسینعلی با چند تن از بابیان برای پیوستن به شورشیان راهی مازندران شد، ولی او را دستگیر، و مدتی زندانی کردند و حتى علما حکم به قتلش دادند؛ ولی سرانجام تنبیه و آزاد شد (نبیل زرندی، 222 بب‌ ، 475؛ فیضی، 47-51). ▪️پس از اعدام باب، همۀ بابیه ، برادرِ کوچک‌ترِ میرزا حسینعلی و ملقب به را ، بنا به برخی اشارات منسوب به سید علی محمد، به جانشینی او پذیرفتند و میرزا حسینعلی به عنوان پیشکار و نایب میرزا یحیى به کار برخاست. میرزا حسینعلی خود در به سروری و جانشینی میرزا یحیى تصریح کرده است (کاشانی، 244؛ براون، «لد ـ لز»؛ قس: محیط طباطبایی، «عظیم پس از باب...»، 180-183، 271-273، که معتقد است در این مورد ابداً نامی از میرزا یحیى و حسینعلی در میان نیست و ملقب به ، جانشین علی محمد بوده است). ▪️در این زمان به سبب سرکوب شدید بابیه و فعالیت میرزا حسینعلی در تبلیغ، وی گویا به خواست میرزا یحیى به کربلا رفت (شعبان 1267) و تا قتل در همان‌جا ماند و آنگاه به دعوت ، صدراعظم جدید به تهران بازگشت (نبیل زرندی، 213-222، 475). ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas
بازویت افتاد آن را بردار . . و با آن دشمنت را بزن من کنارت افتادم من را بردار و با من دشمنت را بزن شیرعرب حماسه‌سرای جبهه‌ی مقاومت برادر شهیدم تو اکنون آزاد هستی آزاد و آزاد و آزاد . .🕊 ♻️ کانال 👇 👇👇 ┄┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄ 🆔 @kiss_of_judas