⚫️روبه شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
⚫️بردن نام حسین بن علی میچسبد
⚫️ الْسَلاٰمُ عَلَيْكَ يَا أبا عَبْدِ اللهِ وعلَى الأرواحِ الّتي حَلّتْ بِفِنائِكَ ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللهِ أبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ الليْلُ وَالنَّهارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهْدِ مِنِّي لِزِيَارَتِكُمْ ،السَّلام عَلَى الحُسَيْن ، وَعَلَى عَليِّ بْنِ الحُسَيْنِ ، وَعَلَى أوْلادِ الحُسَيْنِ ، وَعَلَى أصْحابِ الحُسَينِ.
⚫️التماس دعا
❣ #سلام_امام_زمانم❣
چه روزی شود #روزی که
صبحم 🌤را با سلامِ به شما #خوشبو کنم 😍
#مولای من هرگاه #سلامتان می دهم
بند بند وجودم لبخندتان ☺️را احساس می کند✔️
#سَلامٌ عليٰ آلِ يٰس ...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🌸🍃
🌹🍃🌹🍃
🔴 #تحریـف| غلبه بر «جریانِ تحریف» با «جهادِ امید»
🔻 تحریف، حربهی دشمن در جنگ امروز علیه ملت ایران و نظام اسلامی است. اما این جنگ چگونه جنگی است؟ با رجوع به نظام فکری حضرت آیتالله خامنهای کمی ابعاد این مسئله را واکاوی میکنیم:
1⃣ عرصه درگیری: #جنگ_اراده_ها
🔹 از منظر رهبر انقلاب در شرایط فعلی «ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم.» و پیروزی یا شکست در این جنگ کاملا وابسته به ارادههاست چون «در جنگ نامتقارن ارادهها هستند که با هم میجنگند؛ هر ارادهای غلبه پیدا کرد، پیروز خواهد شد.» ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ؛ در این درگیری «هدف آن چیزی است که در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست.» ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
2⃣ ابزار دشمن: #رسانه
🔹در این کارزار مهم و حساس، دشمنان «با ابزار بسیار خطرناک رسانه، بخصوص رسانههایی که امروز نوپدید است» ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ به میدان آمدهاند و «با تصویرسازی غلط سعی میکنند افکار ملّت ایران را منحرف کنند؛ هم تصویر غلط دربارهی ایران، هم تصویر غلط دربارهی خودشان، هم تصویر غلط دربارهی اوضاع منطقه.» ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
3⃣ نقطه ی کانونی تحریف: #نسخه_سازش
🔹 تزریقِ تفکر «سازش» بهعنوان «راهحلِ مشکلات اقتصادی» نقطهی کانونی این تصویرسازی و تحریفِ حقایق است: «[میگویند] اگر ما با آمریکا سازش کردیم، مشکلات کشور حل میشود.» ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ در واقع «دشمن میخواهد من و شما به این نتیجه برسیم که صلاح نیست در مقابل آمریکا خیلی هم بایستیم و خیلی هم مقاومت کنیم.» ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
4⃣ راه پیروزی: #جهادِ_امید
🔹روشن شد که دشمن با تحریف واقعیتها و تصویرسازیِ غلط به دنبال ناامید کردن مردم و به سازش کشاندن مسئولان نظام است لذا در نقطهی مقابل «شما جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصرهی تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشهایترین جهاد شما است.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
🖌 #سرخط: باید تصویری صحیح، واقعبینانه و بدون ترویجِ یأس و ناامیدی از ایران اسلامی برای افکار عمومی ارائه داد. تصویری که در آن «تواناییها و ظرفیتهای عظیم ملی» در کنار «مشکلات و خلاءها» مطرح میشوند و به دور از بنبستنمایی، راهحلهایی عملیاتی پیشنهاد میگردند. دشمن «امید» را هدف گرفته و باید در این جنگ دشمن را «ناامید» کرد.
✅فرجام ۱۵ سال خصوصی سازی یا «مش قربونعلی» سازی
خراسان نوشت: قربانعلی فرخزاد را که در رسانه ها به «مش قربونعلی» معروف شده می توان به عنوان نماد خصوصی خواری در بسیاری از خصوصی سازی ها دید. او که بنابر اعلام دادستانی کشور، پنج کلاس بیشتر سواد ندارد، اردیبهشت سال 97 یک شبه کارخانه ماشین سازی تبریز را به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی آن از سازمان خصوصی سازی خرید، آن هم بدون این که تحصیلات لازم برای اداره کارخانه ماشین سازی تبریز یا تجربه ای در خصوص صنعت داشته باشد.
به هر حال نتیجه این خصوصی سازی کم شدن چشمگیر محصولات این کارخانه و همچنین کاهش سه هزار نفری کارگران کارخانه بود. اما «مش قربونعلی» که به گفته برخی از مسئولان بدون اهلیت و صلاحیت لازم ماشین سازی تبریز به او واگذار شده بود، به اتهام اخلال در نظام ارزی بازداشت شد. گفته می شود او حدود 500 میلیون دلار ارز 4200 تومانی از بانک مرکزی گرفته و 201 میلیون دلار آن را در بازار آزاد فروخته و با همین پول، اقدام به خرید ماشینسازی تبریز کرده است اما بالاخره پرونده او به سرانجام رسید.
#غارت_نکنیم‼️ #مهم
🔴 #سرخط_تحلیلے | نقد کجا ؛ غارت کجا؟‼️
🖌 دکتر #پرویز_امینی، جامعهشناس و استاد دانشگاه:
🔻از اولین آشنایی ام با جناب #پناهیان به عنوان یک مخاطب دانشجو، بیش از بیست سال می گذرد. برای نسل ما پناهیان یک روحانی خوش فکر و خوش ذوق و نوآور در طرح مباحث دینی و خوش مشرب در ارتباط با نوجوانان و جوانان بود. پناهیان در طول این سال ها با نوجوانان و جوانان نسل های بعد هم همین شکل از ارتباط را داشته است. به شکلی که می توان گفت پناهیان موفق ترین و موثرترین یا دست کم از موفق تربن و موثرترین روحانیون در "عرصه عمومی" و کار میدانی در "تبلیغ دینی" است.
🔻پناهیان روحانی است که در کار تبلیغ دین "غیور" است و بر همین اساس در تلاش و مجاهدت در این عرصه بر خود سخت میگرد و خود شاهد بودم که در یکی از این سالهای محرم بر اثر شدت فعالیت و حجم زیاد منبرها در محرم در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. در آن روزها خود مستقیم و از نزدیک در بیمارستان، حال و احوال نزار و چهره تکیده و بی رنگ و روی او را بر اثر شدت و فشار کار دیدم.
🔻پناهیان البته گفتارها و دیدگاههای قابل نقد نیز کم نداشته و بارها با صراحت و شفافیت نقد شده است. اما نقد پناهیان کجا و به غارت بردن حیثیت و آبرویش و لجن مال کردن شخصیتش کجا؟ نقد گفتارهایش کجا و او را همپیاله سرمایه داران، اشرافی. رفاه زده و حتی با مفسدی مانند طبری هم ردیف قرار دادن کجا؟ نقد دیدگاههای او در اقتصاد و عدالت کجا و تنگ کردن عرصه بر او و خانواده اش با فشار افکار عمومی کجا؟
مخالفت با رای و نظر سیاسی یا فهم دینی او کجا و رساندن فردی مثل پناهیان که دارای مناعت طبع و عزت نفس شخصیتی است به جایی که برای رفع اتهام از خود و خانواده اش مجبور به طرح جزییات زندگی خصوصی تا ویلچری شدن فرزندش و تحقیری که پشت تلفن از سوی کسی متحمل شده است و توضیح این که چه وقت خانه ای ساخته است با چه کسی ساخته است و اساسا چرا ساخته است و کی و چه وقت خانه اش را فروخته است و از کی و چرا زندگی مستاجری داشته است و اینک در وضعیتی از نظر اقتصادی است که اگر بازگو کند، برایش اعانه جمع می شود، کجا؟ نقد نظر او درباره پایان عدالت خواهی کجا و رساندن او به نقطه ای از نظر روحی و روانی که احساس کند همفکران و همسلکان و مخاطبانش نیز تحت تاثیر فضای ساخته شده درباره اش به تردید افتاده اند یا اکاذیب دیگران را باور کرده اند کجا؟
🔻پناهیان ها را نقد کنیم یا حتی نفی کنیم، غارت نکنیم! اگر خواستیم غارت کنیم جانشان را بستانیم یا مالشان را غارت کنیم. آنها با از دست دادن جان یا با از دست دادن مال زخم نمی خورند. جان و مال آنها آبرو و عزت نفس آنهاست. اینها را غارت نکنیم!