eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
811 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
ناراحتم، غمگین و دل آزرده. اینکه میگویم دل آزرده یعنی دلم را در دست گرفته اند و زیاد فشارش دادند. دل را که نباید فشار داد، باید نازش کرد، کمی از لخته خون ها را از رویش کنار بزنی و ببوسیش. مگر آدمی را صبح حتما باید بیدار کرد؟ نمیشود ده دقیقه بیشتر خوابید؟ ده دقیقه اش را هم خوابیده؟ خب ده دقیقه بیشتر بخوابد. آن‌ خشمِ دمِ بیداریَم برای این است که انرژی زیادی در من جمع شده است. اگر گذاشتید خوابم را به دل جلو ببرم که فبها، من آدمی مهربان با صدایی نازک تر و ابریشمی در اول بیداری ام هستم. نگاهی مهربان دارم و خسته از انرژی بسیارم. اما اگر خواب بر وفق مرادم نبود، میتوانم عربده ای بزنم به قوت حنجره ی مردی تکامل یافته و قمه کش. اگر این دلِ گنجیشکی و نازکم نبود، مسلما خونی هم هر صبح ریخته می‌شد. خواب، مهم ترین عضوی از روزگار من است. به مثابه مرگ. گاهی برای فرار از مُردنِ دلم و گاهی برای سنکوب نکردن از خوشحالی. خواب همیشه خوب است. گاهی هم بد، مثلا اگر حوالیِ اذان مغرب بخوابی، پدرت در می‌آید. چشم‌ها میشود دو‌ چشمِ یک گرگینه. خلق و خو هم، گرگِ زخمی از رفیق. کاملا انسان به مثابه خونِ خورده شده میشود. شب ها اگر زود بخوابم، صبح ها ساعت ۶ هم که بیدارم کنند یک پِلِته ام. یک پِلِته که می‌تواند بیشتر بخوابد، میل هم دارد اما زندگی را ترجیح میدهد و تا شب پِلِته باقی میماند. از خانواده ی محترمم تقاضا دارم، خواهان یک پِلِته باشید؛ تا یک گرگینه ای که خونتان را در شیشه کند. ارادتمند شما: فرزند کوچک و گرگینه ی شما، فاطمه. @labpar
ݪَبْݒَࢪ
ناراحتم، غمگین و دل آزرده. اینکه میگویم دل آزرده یعنی دلم را در دست گرفته اند و زیاد فشارش دادند. دل
دقیقا تا چه زمانی خوابت رو پیش ببری، اون آدمِ مهربون با صدای ابریشمی میشی؟؟ مثلا تا ۳و۴ بعدازظهر ؟
چرا ناشناسا خرابه؟
حالا که اول صبح یک پِلِته ام... آن هم در این ساعت که خودِ پِلته ها، دو شاخ شیطانی دارد از روی سرشان جوانه می‌زند؛ من پِلِته ام. استوری ای که برای تلگرام باز شده بود، امروز برای من دوباره بسته شد و گفت: باید پیریمیوم داشته باشی. این باعث نمی‌شود البته من تبدیل به گرگینه شوم. تلگرام دید عکس و ویدیو از آقا می‌گذارم. دید نه این را باید زد. گور پدرش. شیطان می‌گوید برو خرج کن پریمیوم بخر و روزی صدتا استوری از آقا و جنگ بگذار. گور پدرش‌. باید پلته بودنم را دریابم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تولدت مبارک انقلابِ روح‌الله🇮🇷