حالا که اول صبح یک پِلِته ام...
آن هم در این ساعت که خودِ پِلته ها، دو شاخ شیطانی دارد از روی سرشان جوانه میزند؛ من پِلِته ام.
استوری ای که برای تلگرام باز شده بود، امروز برای من دوباره بسته شد و گفت: باید پیریمیوم داشته باشی.
این باعث نمیشود البته من تبدیل به گرگینه شوم.
تلگرام دید عکس و ویدیو از آقا میگذارم.
دید نه این را باید زد.
گور پدرش.
شیطان میگوید برو خرج کن پریمیوم بخر و روزی صدتا استوری از آقا و جنگ بگذار.
گور پدرش.
باید پلته بودنم را دریابم.
#روز_نوشت
الحمدلله که در این نقطهی تاریخ، طرف آمریکای بچهباز و اسرائیل بچهکش نایستادیم که اگر نبود مجاهدهی امام با نفس خودش در پیری و جوانی، طرف اونها بودیم.
الحمدلله که حافظ کشورمونیم.
الحمدلله که در صراط انبیا هستیم که نه مزدی از ما خواستن و نه به باطل دعوت کردن و فقط خواستن آسمان و زمین آسمانی رو فراموش نکنیم و مبتنی بر این آگاهی، تدبیر کنیم.
الحمدلله که در خاورمیانه و در این عصر و این کشور بدنیا اومدیم و زندگی میکنیم.
الحمدلله که خمینی کبیر رو در حد قطرهای از دریا هم که شده میشناسیم. الحمدلله که افضل شاگردانش جانشینش شد.
الحمدلله که انتظار ظهورمون، انتظار عاشوراییه.
الحمدلله که امید دل کودکان غزه هستیم.
الحمدلله که رهبران ما تجلی فضائل انسان هستن و رهبران دشمنان ما جرثومهی رذائل.
الحمدلله که ارادهی خدا بهواسطهی ما در علم و تکنولوژی زمانمون جاری شد همون لحظهای که طهرانی مقدم پای اولین لانچ موشکمون فریاد زد «الهی میدانیم که قادر مطلق تویی... پروردگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن... »
@ShiaMeme🇮🇷|#Morid✍
هدایت شده از حامد کاشانی
اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ