در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم
یک قطرهی آبم که در اندیشهی دریا
افتادم و باید بپذیرم که بمیرم
یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی است
من ساخته از خاک کویرم که بمیرم
خاموش مکن آتش افروخته ام را
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم
••••••••♡••••••••
همه در پناه سیدالشهدا هستن
قلبتون رو با توسل به حضرت آرام کنید ...
سلام وقتتون بخیر
من امسال #کنکوری هستم و بسیار علاقه دارم که #اربعین مشرف بشم. اما عزیزانم میگن که ممکنه به درس خوندنت برای کنکور لطمه وارد بشه و خب شرایط اونجا دیگه جور نیست که درس بخونی و... و ممکنه عقب بیوفتی از بقیه رقیب هات ، و بهم گفتن نرو اربعین.
و در حال حاضر جور شده که توفیق تشرف پیدا کنم و عزیزانم هم اجازه دادن که به قولی توی دلم نمونه و چون دوست دارم برم ، پس برم .
با اینکه الان خیلی از این توفیقی که حاصل شده خرسندم اما خودم هنوز با خودم کنار نیومدم. به خودم میگم نکنه الان که وظیفه من خوب درس خوندنه و ولی فقیه هم توصیه به خوب درس خواندن کردن و ما آینده سازان کشور هستیم و ماهایی که انقلابی هستیم باید خوب درس بخونیم تا بتونیم برای جامعه مفید واقع شیم و تاثیرگذار ؛ اربعین رفتنم باعث بشه تا مسئله ای توی رسیدن به این هدفم پیدا بشه و واقعا عقب بیوفتم و... .
با اینکه میگم ثواب اربعین خیلی زیاده و بعد از اون جبران میکنم و میخونم و میخوام هر دوتا(خوب درس خوندن برای کنکور و اربعین ) رو بهش برسم . اما باز تردید دارم . که نکنه انتخاب درست این باشه که الان نَرَم و خوب درس بخونم و سال بعد به امید خدا دیگه برم ..
نمیدونم که خدا الان دقیقا ازم چی میخواد .
ممکنه راهنمایی بفرمایید
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
سلام وقتتون بخیر من امسال #کنکوری هستم و بسیار علاقه دارم که #اربعین مشرف بشم. اما عزیزانم میگن که م
🔺 پاسخ:
السلام علی الحسین الشهید
زیارت #اربعین رو برای ثواب نبینید
اربعین اباعبدالله محل اجتماع و بیعت منتظران ظهور حضرت بقیهالله
این زیارت با تمام زیارات حضرات معصومین و حتی زیارت امام حسین در باقی ایام سال متفاوته.
همون کسی که امر به درس خوندن شما برای تعالی کشور کرد، امر به تقویت ایمان به امام زمان و آمادگی سربازی ایشون هم کرد .
پس مشرف به زیارت بشید، البته میتونید زمان سفر رو مختصر کنید.
دعاگوی حقیر هم باشید.
هدایت شده از موسسه فرهنگی هنری آب و آینه
🚨 ثبتنام شروع شد!
🪞 هنرمندِ آینده رو در #آینه ببین!
🎀 اگه یه دخترِ عاشق هنر، زیبایی، خلاقیت و روایتِ حقیقتی، بدون شک جای تو اینجاست!
🎓 هنرستان دخترانه آینه
در رشتههای تخصصی و جذاب:
برنامه تلویزیونی (اولین بار در خوزستان)
فتوگرافیگ
پویانمایی (انیمیشن)
🏫 غیردولتی | فنی و حرفهای | با رویکرد تربیتی
🎯 با راهبری مؤسسه «آب و آینه»
@ayenehmedia_ir
👩🏫 با حضور اساتید مجرب دانشگاه و هنرمندان شاخص استان
🏐سالن فوتسال، والیبال و سالن ویژه ورزشهای رزمی
🎭 سالن آمفی تئاتر و اکران اختصاصی فیلم
🌍 پذیرش از سراسر اهواز
📌 لینک پیشثبتنام:
formafzar.com/form/e2qv0
📍 آدرس:
اهواز، کوی نبوت، بلوار سهند، خیابان فجر یک، ساختمان سرای خاتون
📱 مشاوره و گفتگو: ۰۹۱۶۴۲۵۰۶۶۰
اگه ماشین نداری و دنبال ماشینی تا مرز بری صلواتی
یا اگه ماشین داری و میتونی یه زائرو جابجا کنی
در هردو صورت برید تو این سایت و مشخصاتت رو ثبت کن. خیلی امکان خوبیه. رانندهها زودتر ثبت کنن که مسافرا بتونن پیداشون کنن👇
💻 Hamrahi.net
#اطلاعات_کاربردی_اربعین
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
رجائی کربلا #اربعین
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
───── ◉ ─────
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
───── ◉ ─────
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
ای سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
این سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی