هدایت شده از موسسه فرهنگی هنری آب و آینه
🚨 ثبتنام شروع شد!
🪞 هنرمندِ آینده رو در #آینه ببین!
🎀 اگه یه دخترِ عاشق هنر، زیبایی، خلاقیت و روایتِ حقیقتی، بدون شک جای تو اینجاست!
🎓 هنرستان دخترانه آینه
در رشتههای تخصصی و جذاب:
برنامه تلویزیونی (اولین بار در خوزستان)
فتوگرافیگ
پویانمایی (انیمیشن)
🏫 غیردولتی | فنی و حرفهای | با رویکرد تربیتی
🎯 با راهبری مؤسسه «آب و آینه»
@ayenehmedia_ir
👩🏫 با حضور اساتید مجرب دانشگاه و هنرمندان شاخص استان
🏐سالن فوتسال، والیبال و سالن ویژه ورزشهای رزمی
🎭 سالن آمفی تئاتر و اکران اختصاصی فیلم
🌍 پذیرش از سراسر اهواز
📌 لینک پیشثبتنام:
formafzar.com/form/e2qv0
📍 آدرس:
اهواز، کوی نبوت، بلوار سهند، خیابان فجر یک، ساختمان سرای خاتون
📱 مشاوره و گفتگو: ۰۹۱۶۴۲۵۰۶۶۰
اگه ماشین نداری و دنبال ماشینی تا مرز بری صلواتی
یا اگه ماشین داری و میتونی یه زائرو جابجا کنی
در هردو صورت برید تو این سایت و مشخصاتت رو ثبت کن. خیلی امکان خوبیه. رانندهها زودتر ثبت کنن که مسافرا بتونن پیداشون کنن👇
💻 Hamrahi.net
#اطلاعات_کاربردی_اربعین
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
رجائی کربلا #اربعین
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
───── ◉ ─────
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
───── ◉ ─────
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
ای سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
این سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی
🔴 #نکته_تحلیلی درباره شورای دفاع و انتصابات جدید
فرماندهی معظم کل قوا در حال آرایش جدید مرکز فرماندهی و هدایت دفاعی در کشور است.
تصمیمی بسیار مهم که دقیقا ناظر بر ارتقای امنیت ملی کشور و مقابله با هرگونه تهدیدی علیه کشور است.
بعد عدهای در شبکههای اجتماعی، موضوعی با این اهمیت را تبدیل به تسویه حسابهای سیاسی و گروهی و نگاههای بسیار کوچک کردهاند.
طرح فرماندهی معظم کل قوا برای عدهای به توئیتبازی و فجازیبازی و ... تبدیل شده است.
این کار نهتنها نگاهها را از اصل موضوع منحرف میکند، بلکه سطح نگاه مخاطبان را نیز از این اقدام راهبردی بزرگ به دعواهای کف مجازی تنزل میدهد.
این حقیقتاً ظلم و تخریب ناخواسته تصمیم رهبری است.
ما باید مخاطب را به سمت عمق تدابیر رهبری در این مقطع حساس سوق دهیم.
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
📌ترامپ: قاسم سلیمانی کجاست؟ او پدر بمبهای کنار جادهای بود ۹۲ درصد از سربازان ما که کشته یا به شد
تا به حال تو دنیا از کسی بیش از این
مردک پَست و بیمقدار
کینه به دل نداشم 😡
خون تکتک سرداران شهیدمون گردن این سگ زرد 😡
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
چطور باید جواب بدم؟ 😔😔😔
📪 پیام جدید
همیشه آنکه نرفتهست کم سعادت نیست،
همیشه آنکه نرفتهست بیقرارتر است...