لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
رجائی کربلا #اربعین
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
───── ◉ ─────
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
───── ◉ ─────
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
ای سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی
أنا من لي إذا باعدْتني يا سيّدي
اگر مرا دور کنی به چه کسی پناه آورم ای آقای من
سأضيعُ بدنْيايَ فلا تتْركْ يدي
در دنیا آواره خواهم شد پس دست مرا رها نکن
أنا جئتُ وحيدًا مذنبًا لا أملكُ
من گناهکاری تنها آمدم مالک چیزی نیستم جز
غيرَ لطمٍ وصرخاتٍ لك لم تبرد
گرمای سینه زدن ها و فریادهایی که در عزای تو سرد نشدن
و رجائي كربلا
امید و خواسته من کربلاست
خذ عمري وارزقني كربلا
عمر مرا بگیر و کربلا را به من بده
واحرمني الدنيا يا والدی
و مرا از دنیا محروم کن ای پدرم
لكن لا تحرمني كربلا
اما مرا از کربلا محروم نکن
آمالي كربلا
امیدهای من کربلا است
ساءت أحوالي يا كربلا
حال من بد است ای کربلا
لأيّ الأمورِ أشتكي كلُّ ما في بالي كربلا
از کدامین گرفتاری خود شکایت کنم ؟ چیزی جز کربلا در فکروخاطرم نیست
───── ◉ ─────
يا موئلي .. لا تؤدّبني في أن تبعُدَ يا موئلي
باز دور شدنت از من مرا ادب نکن ای تکیه گاه من
فعلى هجرِ أعتابِكَ لا طاقةَ لي
که من طاقت دوری از درگاهت را ندارم
كيفَ جازيتُ إحسانَكَ بالذّنبِ القبيح
من لطف و احسان تو را با گناه و خطای بد جبران کردم
و سترتَ عليَّ كأنّي لا ذنبَ لي
و تو خطای مرا پوشاندی گویا که هیچ گناهی نکرده ام
من أينَ لي النّجا
چگونه نجات یابم ؟
في غيرِ تربةِ كربلا
جز در کربلا و به واسطه خاک کربلا
حيثُ الاستغفارُ يُقبلُ من تحتِ قبّةِ كربلا
آنجا که زیر گنبد امام حسین (ع) توبه و استغفار مورد قبول قرار میگیرد
اعذرني سيّدي
مرا ببخش ای مولای من
إن أشغلتني عنكَ السّنينْ
این سال های غفلت مرا از یاد تو مشغول کرد
ظلمتُ نفْسي في غفلتي
در غفلت به خودم ستم کردم
لكنّكَ خيرُ الأكرمين
اما تو برترین بخشنده هستی
🔴 #نکته_تحلیلی درباره شورای دفاع و انتصابات جدید
فرماندهی معظم کل قوا در حال آرایش جدید مرکز فرماندهی و هدایت دفاعی در کشور است.
تصمیمی بسیار مهم که دقیقا ناظر بر ارتقای امنیت ملی کشور و مقابله با هرگونه تهدیدی علیه کشور است.
بعد عدهای در شبکههای اجتماعی، موضوعی با این اهمیت را تبدیل به تسویه حسابهای سیاسی و گروهی و نگاههای بسیار کوچک کردهاند.
طرح فرماندهی معظم کل قوا برای عدهای به توئیتبازی و فجازیبازی و ... تبدیل شده است.
این کار نهتنها نگاهها را از اصل موضوع منحرف میکند، بلکه سطح نگاه مخاطبان را نیز از این اقدام راهبردی بزرگ به دعواهای کف مجازی تنزل میدهد.
این حقیقتاً ظلم و تخریب ناخواسته تصمیم رهبری است.
ما باید مخاطب را به سمت عمق تدابیر رهبری در این مقطع حساس سوق دهیم.
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
📌ترامپ: قاسم سلیمانی کجاست؟ او پدر بمبهای کنار جادهای بود ۹۲ درصد از سربازان ما که کشته یا به شد
تا به حال تو دنیا از کسی بیش از این
مردک پَست و بیمقدار
کینه به دل نداشم 😡
خون تکتک سرداران شهیدمون گردن این سگ زرد 😡
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
چطور باید جواب بدم؟ 😔😔😔
📪 پیام جدید
همیشه آنکه نرفتهست کم سعادت نیست،
همیشه آنکه نرفتهست بیقرارتر است...
سلام
۱. پایپندی به برنامهریزی ولو مختصر
۲. نیت الهی در کارهای روزمره
۳. توسل روزانه به حضرت ولیعصر
۴. نوشتن کارهای اولويتدار
۵. تلاش برای داشتن حال خوب
۶. کنترل شدید فضای مجازی 📛
۷. مدیریت زمان خواب
۸. مطالعه عمیق و مفید
۹. تقسیمبندی زمان روز به کارهای شخصی، کار منزل، امور علمی، امور عبادی
۱۰. مبارزه با راحت طلبی و تلاش برای سختکوشی و تقویت "من میتوانم" 😊
#مشاوره
@lataef | امین قبیتی
مهدی رسولینماهنگ بیابان گرد_(0).mp3
زمان:
حجم:
4.5M
بیابان با وجود تو برای ما بیابان نیست
کسی که با تو می آید سفر دیگر پریشان نیست
کنار تو کسی دلواپس خار مغیلان نیست
بیابان گردمان کردی ولی زینب پشیمان نیست
🎙 #مهدی_رسولی
علتها که زیادن
یکی از عللِ مهم نداشتن #مربی و #استادِ راه هست، یا اگر هم دارید #آداب_شاگردی رو رعایت نمیکنید.
اونایی که با بلدِ راه حرکت میکنن خیلی جلوترن و داشتههای ارزشمندی بهشون میرسه.
مربی فهیم متوجه ضعفهای شاگرد میشه، تو تصمیمها مشورتهای کلیدی میده ووو ...
🔺بیان آداب شاگردی بماند برای بعد
هرچند قبلا در این مورد نکاتی گفتم.
در کانال جستجو کنید.
#مشاوره
@lataef
سلام
الحمدلله به دعای امثال شما خوبم
اباعبدالله دریای کرم و مهربانی هست و ذرهای از رنج سفر زیارتی #کربلا از نگاه حضرت دور نمیمونه.
مطمئن باشید چنانچه زیارت شما با اخلاص بوده باشه ( که ان شاءالله هست) دریایی از اجر و پاداش برای شما ثبت میشه و در قیامت مورد مهر بیبی دوعالم قرار خواهید گرفت .
فراموش نکنیم مهمترین شرط در #زیارت امامان عظیم الشأن ما، معرفت به امام هست.
موفق باشید 💐
#مشاوره
@lataef