eitaa logo
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
1.1هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
592 ویدیو
16 فایل
🍀 پاتوق تربیت نوجوان تراز انقلاب ارتباط با من : @aminghobeiti 🔸 ناشناس 👇 https://daigo.ir/secret/41147300907
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دختران حاج قاسم
🚩 در خیمه حسینیم خون‌خواه و جان‌فداییم عَزاداری دَهِه اَوَّل مُحَرَّمُ الحَرام هیئت‌فرهنگی‌جهادی‌دختران‌حاج‌قاسم ▫️ با حضور حجج الاسلام شفیعی، علی‌پور، قبیتی، بصیری ⏰ از سه‌شنبه تا عصر عاشورا ۲۶ خرداد الی ۴ تیرماه ساعت ۱٧:٣٠ 📌 بوستان فرهنگی حضرت زهرا (س) ┄┅═✧❁🌹❁✧═┅┄ 🚩 هیئَت‌ِدُختَران‌ِحاج‌قَاسِم‌اَهواز Eitaa.com/hajghasem_d
هدایت شده از دختران حاج قاسم
📍حیات طیبه گاهی انسان‌ها نفس می‌کشند، اما زنده نیستند؛ ضربان دارند، اما جانشان بیدار نیست. ❓سؤال اصلی این است که انسان چه وقت واقعاً زنده است؟ موضوع منبر دهه‌ی اول محرم حجت الاسلام قبیتی حول یک کلمه است: حیات! ▪️ حیاتِ حقیقی چیست؟ چگونه با ایمان و ایثار معنا می‌گیرد؟ چرا شهید، پایان نمی‌پذیرد؛ بلکه زنده‌تر می‌شود؟ 💡در اینجا سخن نوع نگاه به دنیا، معنای حضور انسان و راه رسیدن به زندگیِ حقیقی است.
آیت‌الله میرباقری23.mp3
زمان: حجم: 14M
💥 نگاه ما به تیم مذاکره‌کنندۀ خودمان باید خوش‌بینانه باشد و در عین حال، میدان را حفظ و تقویت کنیم و به‌دقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر می‌کنند، رعایت شود. 🔰 آیت‌الله میرباقری: 1⃣ مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت. من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعه‌آمیزی بیفتد. آنچه حقیر مطلع هستم، رهبر معظم انقلاب، نظارت جدی دارند و تذکرات جدی می‌دهند و صحنه را کنترل می‌کنند. یکی از تفاوت‌های فضای مذاکراتی امروز هم این است که تیم مذاکره‌کننده، با تیم‌های قبلی متفاوت است. لذا اینکه ما خیال کنیم در نهایت، یک چیز خیلی بد از آن در می‌آید، من چنین گمانی ندارم. ممکن است عالی نباشد، ولی اینکه ما خیال کنیم یک چیز ضعیفی خواهد بود و خیلی نگران بشویم، خیر. بنابراین، نگران و مضطرب نباشید و پمپاژ اضطراب نکنید. نباید نگرانی و استرس به مردم منتقل کنید. باید انسجام مردم را حفظ بکنیم تا سرمایه اجتماعی انقلاب افزایش پیدا کند. 2⃣ البته ما حتماً وظیفه داریم حمایت کنیم که سخنان رهبر معظم انقلاب نافذ بشود و خطوط حفظ شود. هم نگاه ما باید خوش‌بینانه و مثبت باشد و هم در عین حال مراقب صحنه باشیم و به‌دقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر می‌کنند، رعایت شود. ما از دولت‌ها حمایت می‌کنیم، ولی پشت‌سر رهبرمان هستیم؛ ما آرمانمان و افق‌هایمان را با رهبرمان تنظیم می‌کنیم و مراقبت هم می‌کنیم که آن مسیری را که ایشان طراحی می‌کنند، در همه‌جا رعایت بشود. ☑️ @mirbaqeri_ir
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ دلجویی رهبر انقلاب از جعفر دهقان
❓چگونه از محرم بیشترین استفاده را ببریم ؟ 🔸 در محرم امسال دوست دارم متفاوت باشم. اما نمی‌دانم اصلِ کاری که باید برایش وقت بگذارم چیست؟ 📌 اولین محور مهم، است. باید تلاش کنیم شناخت خود را نسبت به امام حسین(ع)، اهداف قیام عاشورا و مسیر اهل‌بیت(ع) بیشتر کنیم. خواندن کتاب‌ها و مباحث مربوط به نهضت عاشورا، آشنایی با نگاه و بزرگان که در این مسیر فکر کرده‌اند، می‌تواند فهم ما را عمیق‌تر کند. 📌 محور دوم، (ع) است. یعنی انسان وقت، توان، فکر و ظرفیت خود را برای خدمت به سیدالشهدا(ع) قرار دهد. این خدمت می‌تواند در هر شکلی باشد؛ کمک به هیئت، تولید محتوا، تبلیغ یا هر خدمتی که به برپایی و گسترش مجالس امام حسین(ع) کمک کند. ✨ در نهایت، پیوند با امام حسین(ع) باید هم باشد (گرایش) و هم ؛ (اندیشه) یعنی هم محبت و دلدادگی وجود داشته باشد و هم شناخت و بصیرت. اگر این دو کنار هم قرار بگیرند، محرم می‌تواند نقطه شروع یک حرکت عمیق و ماندگار در زندگی باشد.🖤
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
❓چگونه از محرم بیشترین استفاده را ببریم ؟ 🔸 در محرم امسال دوست دارم متفاوت باشم. اما نمی‌دانم اصلِ
نوجوونی ازم پرسید ؛ پاسخ دادم بعد اینطور بهم گفت:. راستش رو بگم؛ نکاتتون خیلییییی برام ارزشمند و شیرین و قابل تامل بود احساس کردم نوجوان های دیگه هستن که تشنه این نکات هستن صوت‌تون رو استخراج کردم و نوشتم . گفتم برای شما بفرستم شاید بشه داخل کانال ارسال بشه .
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
خب توی این اوضاع با قضاوت‌ها و تحلیل‌های گسترده‌ای برخورد خواهید کرد. سعی کنید نگاه‌های سطحی و سلیقه‌ای رو بشناسید؛ رویه همیشگی امامت در جمهوری اسلامی همبستگی ملی و حمایت از مسئولین هست. برخی‌ها همین پیام اخیر آقا رو همه جانبه نمی‌بینن و بین صدر و ذیل پیام فرق میذارن. چندتا تحلیل که به نظرم ارزشمند هستن و به فهم شرایط کمک می‌کنن رو اینجا به اشتراک میذارم .
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
خب توی این اوضاع با قضاوت‌ها و تحلیل‌های گسترده‌ای برخورد خواهید کرد. سعی کنید نگاه‌های سطحی و سلیقه
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی»
هدایت شده از خبرگزاری فارس
ونس به منتقدان اسرائیلی: ترامپ تنها متحدی است که برایتان مانده است 🔹معاون ترامپ خطاب به اعضای کابینه نتانیاهو که از توافق آمریکا با ایران انتقاد کرده‌اند، ضمن یادآوری کمک‌های هنگفت نظامی واشنگتن به تل‌آویو و وضعیت این رژیم در جهان، به آن‌ها توصیه کرد در مواضع خود تجدیدنظر کنند. 🔹جی‌دی ونس خطاب به منتقدان اسرائیلی این توافق گفت «پیام من به آن‌ها دو بخش دارد. اول اینکه دونالد ترامپ در حال حاضر تنها رئیس دولت در کل جهان است که نسبت به اسرائیل همدلی دارد. اگر من در کابینه دولت اسرائیل بودم، شاید به تنها متحد قدرتمندی که در سراسر جهان برایم باقی مانده، حمله نمی‌کردم». 🔹ونس در ادامه گفت که به اعضای منتقد کابینه اسرائیل یادآوری می‌کند که دو سوم از تسلیحاتی که از اسرائیل محافظت کرده‌، به دست آمریکایی‌ها ساخته شده و هزینه آن با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شده است. @Farsna
هدایت شده از محسن قنبریان
30.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حجت الاسلام و المسلمین ۲۹خرداد۱۴۰۵ ❓چرا این پیام قبل امضا به مردم نرسید؟! چگونه دو صدایی و حاکمیت دوگانه و تفرقه القا نشود؟! ❗️«اتقوا ظنون المومنین» را خوانده بودم ولی حالا که نظر رهبری نظر همان جامعه انقلابی در آمده آیا پیام را در چشم دولت و مذاکره کننده و برچسب زننده بکنیم؟! ❗️دو نحوه ابطال تفاهم نامه... ☑️ @m_ghanbarian