گاه راه میروم
گاه می نشینم
گاه می خندم
و گاه می گریم
و آنگاه که تو نیستی
آه میکشم و ناگاه می میرم...
شارِع ِالقَـمَـر؛
إن أصابکِ الحزن تذکرینی، إنی هنا معکِ دائمًا لنتقاسم الأسی.
اگر دچار غم شدی مرا به یاد آور،
من اینجا همیشه با تو هستم
تا غمها را تقسیم کنیم...🫀