شارِع ِالقَـمَـر؛
إن أصابکِ الحزن تذکرینی، إنی هنا معکِ دائمًا لنتقاسم الأسی.
اگر دچار غم شدی مرا به یاد آور،
من اینجا همیشه با تو هستم
تا غمها را تقسیم کنیم...🫀
به کویَت گر چنین آشفته میگردم، مکنمنعم
دلی گم کردهام اینجا و میجویم نشانش را..