محسن قنبریان
موج سوم عشق محتوای تبلیغی اربعین ۱۴۴۵ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عشق امام حسین
موج سوم عشق . حجت الاسلام قنبریان.pdf
1.47M
⭕️ موج سوم عشق
متن ۱۱جلسه منبر حجت الاسلام #قنبریان در محرم۹۴/ تهیه و تنظیم از موسسه شهید حاج قاسم سلیمانی؛ منتشر در شبکه مبلغان(شمع)
❓عشق امام حسین(ع) در دفاع مقدس، موجی از "شجاعت" و در اربعین، موجی از "سخاوت" ایجاد کرد؛ حال آیا با استفاده از این عشق، نمی توان موجی از "عفت" را هم در جامعه به وجود آورد؟!
❗️#نگرشی_نو و کاربردی در خَلق حیا و عفت از طریق محبت حسینی در جامعه را در این سلسله مباحث بخوانید!
* به مبلغان دینی و مروّجان عفاف و فعالان فرهنگی پیشنهادش کنید!
• آمارها متعلق به سالهای قبل از ۹۴ است و برخی اصلاحات نیز در ویرایش های بعد اعمال خواهد شد.
#اربعین
#حجاب_عفاف
#ملت_امام_حسین(ع)
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از مستضعفین تیوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دولت مردمی یعنی چه؟!
▶️حجت الاسلام قنبریان:
🔹#مردمیسازی دولت، با کنار مردم بودن و با مردم سفر کردن فرق دارد؛ این شرط لازم است؛ اما کافی نیست! در این حالت مردم تنها تکبیرگو و شعارگو هستند و از ظرفیت بزرگ مردم استفاده نمیشود!
🔸حضرت آقا میفرمایند مردم یعنی همه مردم!هر مسئولی در هر دستگاهی تسبیح دستش بگیرد و بگوید مردم یعنی همه مردم،حزبالهی ها ۲۰۰ بار بگویند!
🔹چون ما عادت داریم به کارهای نیابتی! باید مردم از هر طبقه و هر جایی استفاده بشوند. اینجاها خیلی خودی و غیر خودی نشود!
🔸#مردم_هراسی،مردم را مفتون رسانههای بیگانه دانستن،رهزنهای اصلی برای مردمی سازی هستند.
🔹مردمی سازی مشارکت دادن مردم در مسائل سیاست، اقتصاد و فرهنگ است!
🔸در اقتصاد،مردمیسازی یعنی در رشد اقتصادی شریک شوند. یعنی صاحب #اموال شوند؛نه اینکه صاحب پول و یارانه و افزایشحقوق شوند! اینها پینهدوزی عدالت است! اگر همه مردم در پیشرفت سهیم باشند عدالت است.
🔹در سیاست نیز، هم در عرصههای عمومی مثل #انتخاباتها، وهم جاهایی که گروهی میآیند، یعنی اصل ۲۶ و اصل ۱۰۴، راه را باز کنید تا بتواند اظهار نظر سیاسی بکنند.
#هفته_دولت
🎬@Mostazafin_Tv
۲۴-شرح عهدنامه مالک اشتر.mp3
25.85M
📚 درسهایی از نهج البلاغه
شرح نامه۵۳/ جلسه بیست و چهارم/ ۳شهریور۱۴۰۲
▫️ فراز مربوط به کارگزاران
3⃣ بازرسی و تفحص از کار آنها و مجازات متخلفین
• پی جوی احوال
• فرستادن جاسوسان اهل صداقت و وفا
- توضیح سیره حضرت درباره زیاد بن ابیه و اشعث
• کفایت شهادت بازرسان وقتی اجماع کنند.
- در صورت شک، مجازات نه اما تعویض!
• موضوعیت داشتن مجازات بدنی برای کارگزار فاسد
• مجازات تشهیر!
- تفاوت تشهیر در آیین دادرسی ج.ا و عهدنامه و فقه؟!
• مجازات مضاعف مسئولین در نظر رهبر انقلاب
#آیین_حکمرانی
#شرح_عهدنامه_مالک_اشتر
حجت الاسلام محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
📚 درسهایی از نهج البلاغه
شرح نامه۵۳/ جلسه بیست و چهارم/ ۳شهریور۱۴۰۲
حجت الاسلام محسن قنبریان
▫️ فراز مربوط به کارگزاران
3⃣ بازرسی و تفحص از کار آنها و مجازات متخلفین
چند دستور دراینباره دارند:
۱. تفقد و پی جویی احوال (ثم تفقَّد اعمالهم)
از "فقد" یعنی غائب شدن و گم شدن؛ "تفقد" آن است که در حال غائب بودن چیزی از آن جویا شدن.
کارگزاری که حکم گرفته و رفته را جستجو کردن که بر موازین هست یا نیست؟!
۲. فرستادن جاسوسان اهل صداقت و وفا بر آنها.
می فرماید: جاسوسان اهل صداقت و وفایت را بر آنها بفرست، بازرسی مدام و عهد کشی دائم پنهانی سبب تحریک و تشویق آنها به "امانت داری" و "رفق و مدارای با مردم" می شود.
⬅️ غایت این بازرسی های پنهانی خیانت نکردن در امانت ها و رعایت مردم است نه پرونده سازی یا آتو گیری و...!
• تعابیری مثل "قد بلغنی..." (نامه۱۸،۴۵،۷۰) ، " بلغنی عنک امر..." (نامه ۴۰ و ۴۳)، "لئن بلغنی...(اگر به من خبر برسد...)" (نامه۲۰، ۷۱) نمونه ای از این بازرسی هاست که برخی هم پیشگیرانه است.
• سیره حضرت درباره زیاد بن ابیه:
او جانشین ابن عباس والی بصره در نواحی کرمان و فارس است. در این دوره تا پایان حکومت علوی بلکه تا صلح امام حسن(ع) تخلفی ندارد! سال۳۶ نامه۲۰و۲۱ به اوست که نوعی هشدار و بازدارندگی دارد (لئن بلغنی...).
اینجور اگر خبث باطنی هم باشد، کنترل می شود و در بدنه مسئولین و کارگزاران فسادی رخ نمی دهد.
سال۳۹ در ماجرای استلحاق که معاویه می خواست برادری با او ثابت کند و این آدم زیرک و کاردان را به خود جذب کند حضرت ورود می کند اینجا پشت کارگزار خود می ایستد تا از پیوندش به معاویه جلوگیری کند (نامه۴۴).
• سیره حضرت با اشعث:
او والی آذربایجان است که بعد تعویض می شود. حضرت اینجا تدبیر دیگری برای کنترل دارد. در نامه۵ به او می نویسد: "تو حق نداری که در امور رعیت به دلخواه خویش عمل نمایی و یا به کار خطیر اقدام کنی مگر به استناد فرمانی که به تو رسد" ⬅️ برای او "جعل ولایت" نمی کند بلکه در امور غیر خطیر و... به او "تولیت" می دهد.
کاهش اختیارات یکی از راه های کنترل مسئولینی است که فضایل بالا ندارند.
قبلا گذشت برای مالک اشتر ، جعل ولایت کرد در نامه های درباره او (۱۳ و ۳۸و ۴۶) هم این مشهود است.
• ولی فقیه نیز اگر در حکم تنفیذ خود در چهارچوب قانون اساسی شرطی برای رئیس جمهوری بگذارد که مثلا مذاکرات با مشورت ایشان باشد یا... عمل به چنین طریق حکمرانی است.
۳و۴. مراقبت از معاونان، کفایت شهادت بازرسان وقتی اجماع کنند:
"معاونان خویش را با دقت زیر نظر بگیر، اگر یکی از آنان دست به خیانت گشود و جاسوسان تو به اتفاق آنرا گزارش کردند برای اثبات آن جرم کافیست".
• توجه: دو مساله باید از هم تفکیک شود:
- اگر بازرسان اهل صداقت و وفا، در فساد کارگزاری اجماع داشتند همین در اثبات جرم کفایت می کند.
- اما در گزارش های منفرد اگر موجب شک به کارگزار شود، مجازات نه اما تعویض جا دارد.
چون در مناصب اصل بر "احراز صلاحیت " است و بخاطر خوف مفسده، در صورت شک، کارگزار باید تعویض شود.
شهید اول در قاعده۱۴۷ از القواعد و الفوائد(ج۱ص۴۰۵) اینرا درباره قاضی تصریح می کند.
۵. #مجازات_بدنی کارگزار فاسد
"او را تنبیه بدنی کن و آنچه را به دست آورده از او بگیر (یا به اندازه جرمش مجازات بدنی کن)".
نکته قابل توجه این است که در این جرائم مجازات بدنی موضوعیت دارد.
با اعتبار سندی عهدنامه، در این خصوص ماجرای ابن هرمه که در روایت غیر صحیح نقل شده هم تایید می گیرد.
۶. تشهیر کارگزار فاسد
"سپس او را به ذلت و خواری در آور و نشان خیانت بر او بگذار و طوق ننگ بر گردنش بیاویز".
تشهیر در ادبیات فقه یعنی همین.
روایت ابن هرمه این مجازات را هم دارد.
در فقه، ۴جرم ، مجازات تشهیر دارد که یکی "محتال" (کسی که با مکر و خدعه و سندسازی مال مردم یا بیت المال را ببرد) است.
کارگزار فاسد یا مصداقی از محتال است یا مصداقی پنجم برای مجازات تشهیر.
• بنظر می رسد تشهیر در قانون ج.ا (ماده۱۸۸ آیین دادرسی کیفری) با این فراز و فتاوای فقه تنزل و تقلیلی دارد. (اینجا بخوانید!)
• رهبر انقلاب بیش از ۵ بار (آخرین بار در دیدار پاسداران ۱۴۰۲) به استناد آیه ۳۰ احزاب ، مجازات مضاعف کارگزاران فاسد را مطالبه کرده است (اینجا بخوانید!) .
منطقی نیست جرم درباره مقامات مشدد باشد اما مجازات جرم آنها، مضاعف نباشد!
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از هیأت اصحاب الحسین (ع)
26.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توحید و کرامت انسان « بخش دوم »
💠 ارزش های الهی،اراده مردم
🎙 حجت الاسلام و المسلمین #قنبریان
📥 دریافت نسخه: تصویری|صوتی
✔️ شب پنجم مراسم عزاداری
دهه دوم #محرم ۱۴۴۵
🕰 پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲
🕌 مسجد دانشگاه تهران
هیئت #اصحاب_الحسین (ع)
[[ @m_ghanbarian ]]
[[ @ashabolhossein_ir ]]
🔰 اربعین و کندوی اهل دین!
زیارت ناحیه مقدسه، سیدالشهداء(ع) را "یعسوب المتقین" می خواند!
#یعسوب، ملکه کندوی زنبور عسل است. اوست که #عامل_اجتماع است و همه را دور خود "جمع" می کند؛ "تقسیم کار" شکل داده و کندوی اهل ایمان را تشکیل می دهد.
#مدنیت_ایمانی نه گرد نفت شکل می گیرد و نه حتی آب و آبادانی؛ بلکه "ولاء" آن را شکل می دهد، همه تدین ها و مدنیت و آبادانی ها از آن به بعد است.
امیرالمومنین(ع) کسی دیگر را هم "یعسوب دین" معرفی کرد که: روزی می آید و بالش را زمین می زند و همه مثل پاره های ابر پاییز دورش جمع می شوند.
فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ، ضَرَبَ يَعْسُوبُ الدِّينِ بِذَنَبِهِ، فَيَجْتَمِعُونَ إِلَيْهِ كَمَا يَجْتَمِعُ قَزَعُ الْخَرِيفِ.(حکمت ۲۶۰)
بی جا نیست می گویند: اربعین، تمرین ظهور است.
دیگر یعسوب متقین، کنار فرات، تشنه محاصره و کشته نمی شود!...
#فرهنگ_اربعین
✍ محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اهالی تپه ندبه!
عاشورا را از نمای نزدیک ببینید!
#حجت_الاسلام_قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
💠 چالش شعائر!
آیا پیاده روی #جاماندگان اربعین از شعائر است؟
فرق بین دسته عزای شهادت امام کاظم(ع) با دسته شادی غدیر چیست؟! چرا مرجعی برای اولی غیرت می ورزد و دومی را نفی می کند؟!
غیر از فقهاء، دانشگاهیانی با رویکردهای جامعه شناختی نقدهایی به برخی از این تظاهرات های مذهبی از خود نشان داده اند!
منهای اغراض سیاسی به لحاظ علمی و فقاهتی این چالش ها مبتنی بر چه مبنایی است؟!
چه راه حلی دارد؟!
و...
⬅️ یادداشتی تحلیلی در اینباره را از حجت الاسلام #قنبریان در سال۹۷ اینجا بخوانید:
http://mghanbarian.ir/doc/126
☑️ @m_ghanbarian
🔑 پیاده روی با تلگرام و اینستای غیر فیلتر!
در عراق و پیاده روی اربعین اینستاگرام و تلگرام فیلتر نبود و هیچ "فتنه" ای هم نساخت!
همان قدر که ایتا و بله "اشتغال" می سازند، این شبکه ها هم زائر را مشغول می کرد. تازه از آنسو زمینه #روایت_اربعین برای غیر اهالی ایتا و بله را هم فراهم می کرد.
خیل عظیم جوانان عراقی کمتر از جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگ غرب نیستند؛ از ظاهر آنها هم کاملا هویداست. اما پیاده روی اربعین، نقطه مقاومت مقابل این قدرت نرم غرب است. همه می بینند جلوات مدرنیته مقابل اربعین در همان جوانان، شکست می خورد.
اگر پیاده روی اربعین یک الگوی فرهنگی_تمدنی است (که زیاد می گویند)؛ خوب است به این ابعادش هم توجه شود.
وقتی #جهت_حرکتِ جمع و جامعه تعالی می گیرد، اینستا و فیس بوک و تلگرام هم از جهت دهی جا می مانند و حتی ناخواسته ابزاری برای روایت اربعین -اقلا به قدری- می شوند.
اگر نتوانیم جهت عمومی حرکت جامعه را متعالی کنیم و "قدرت نرم اربعین" را در زندگی فرهنگی_سیاسی شبیه سازی کنیم؛ با فیلترینگ هم فقط جیب فیلترشکن سازان بی فیلتر را پر می کنیم؛ گروه های زیادی از جامعه آنجا تحت تاثیر دشمن خواهند ماند!
"فیلتر؛ خوب یا بد" ، نقطه کانونی این یادداشت نیست؛ "قدرت نرمِ اربعینیِ جهت دهی به جامعه"، نقطه اصلی مورد توجه است؛ برای آن، برای ۸۰میلیون ایرانی -نه فقط زائران و بازماندگان اربعین- چه میتوانیم بکنیم؟!
📎مطلب مرتبط: فایل کتابچه "موج سوم عشق"
✍ محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 ایضاح!
روایتی که از آیت الله خوشوقت نقل به مضمون می کنند ظاهرا همان روایت معروف داود بن سرحان (مباهته) است.
• اولا درباره اهل ریب و بدعت است نه مخالف زبانی و کتبیِ فقیه حاکم.
• ثانیاً بسیاری از فقهاء متقدم و متاخر، "باهتوهم" را برای همان اهل بدعت هم نه بمعنای "بهتان زدن" بلکه بمعنای "مبهوت کردن" (از باب "فبهت الذی کفر") گرفته اند.
• ثالثا اینجور برداشت ها قبلا سوژه تخریب نظام اسلامی توسط امثال محسن کدیور و سروش شد که بی بی سی در مستند "بهتان برای حفظ نظام" همه را مصور کرد.
درحالیکه در بیان فقیهان به نام جمهوری اسلامی و شاگردان امام چنین برداشتی از روایت نیست!
(نقد مستند بی بی سی را اینجا بخوانید)
• رابعاً به فتوای رهبر انقلاب، ضدیت با ولایت فقط به "مخالفت عملی" است. در بیان ایشان، "اعتراض به نظرات خاص رهبری" هم ضدیت نیست تا سزاوار مجازاتی باشد چه رسد به بهتان.
اصلا شهید بهشتی "آزادی انتقاد از رهبران" را "دگم" می خواند که قابل رفع با حکم ثانوی هم نیست.
• بین مخالفت عملی، تضعیف و براندازی با نظر مخالف، نقد عالمانه و ناصحانه در عین تبعیت عملی از ولیّ مشروع داشتن، خط فاصل آشکاری است که در سیره شاگردان اصیل امام به خوبی نمونه دارد (خطبه های آیت الله خامنه ای درباره امکان توبه سلمان رشدی/ ولایت مطلقه/ نامه ایشان و شهید بهشتی و... به امام/ و...)
* شاید هم توضیحات تکمیلی را گوینده در ادامه داشته باشند که در این کلیپ نیست!
✍ محسن قنبریان ۱۷شهریور۱۴۰۲
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از رادیو سداد
mqفقهی چنین میانه میدانم آرزوست.mp3
7.09M
♨️برنامه زنده امشب #ثریا
🔴 بخش اول؛ ابهامات و سوالات حادثه تلخ معدن طزره
🔺چرا حوادث معادن زغال سنگ تکرار میشود؟
🔹برای پیشگیری از اتفاقات مشابه و دفاع از حقوق کارگران مظلوم معادن چه باید کرد؟
🔹همراه با پخش گزارش میدانی #ثریا از حادثه معدن طزره
🔰با حضور:
🔹رضا محتشمیپور
▫️معاون امور معادن وزارت صمت (تلفنی)
🔹رضا بسطامی
▫️رئیس سازمان نظام مهندسی معدن (تلفنی)
🔹کوثر دولتخواه
▫️مسئول هستهی معدن بسیج دانشجویی استان سمنان و پیگیر حقوق کارگران معدن
🔴 بخش دوم؛ چرا در عدالت عقبیم؟
🔺نقد و بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه و نسبت آن با تحقق عدالت و کاهش فاصلهی طبقاتی
🔹 آیا هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص عقبماندگی در عدالت منجر به تغییر رویکرد برنامه هفتم شده است؟
🔰باحضور:
🔹 حجتالاسلام محسن قنبریان
▫️استاد حوزه و دانشگاه
🔹 حمیدرضا مقصودی
▫️معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه
🕰 امشب؛ یکشنبه ۱۹شهریور ماه | ساعت ۲۳:۱۵
📺 شبکه یک سیما
@sorayatv
هدایت شده از کانال رسمی شبکه دو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش فصل چهارم «علامت» به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر
با عنوان «احوال یک نهضت!»
⏰️ از سهشنبه 21 شهریور طی چهار قسمت ساعت 22
بازپخش آن، روز بعد ساعات 11 صبح و 19
🆔️ شبکه دو سیما در شبکه های اجتماعی
[ایتا](eitaa.com/tv2_irib)
[بله](https://ble.ir/tv2_irib)
[روبیکا](https://rubika.ir/tv2_irib)
[سروش](https://splus.ir/tv2_irib)
[سایت شبکه دو سیما](www.tv2.ir)
36.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 برشی از برنامه ثریا/ نقد برنامه هفتم توسعه
حجت الاسلام قنبریان/ ۱۹شهریور۱۴۰۲
• اندیشه انقلاب اسلامی، می شود اصل قانون اساسی، بعد سیاست کلی، بعد برنامه، بعد قانون عادی و اجرا
• عدالت در دو سطح قابل بررسی در سیاستها و برنامه هاست: عدالت در تقسیم منابع/ عدالت توزیعی و درآمدی
• قبل از برنامه های توسعه، سیاستهای کلی برنامه ها هم قابل ارزیابی است.
• از سیاست کلی اصل۴۴ و برنامه پنجم تا سیاست کلی برنامه هفتم، تقلیل در عدالت شاهدیم. دیگر سخنی از گسترش مالکیت عموم مردم نیست!
• مجمع تشخیص مسئول تجمیع نظرات درباره راههای دخالت مردم در اقتصاد و لحاظش در سیاستهای کلی است.
📺 مشاهده فیلم کامل برنامه
☑️ @m_ghanbarian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اگر اقتصاد به معنای واقعی کلمه مردمی نشد، جمهوری سیاسی هم نخواهیم داشت!
برنامه ثریا/ نقد برنامه هفتم توسعه/ ۱۹شهریور۱۴۰۲/ حجت الاسلام #قنبریان
📺 مشاهده فیلم کامل برنامه
☑️ @m_ghanbarian
🔖 برنامه آخر صفر حجت الاسلام قنبریان در مشهد
📍هیأت لبیک
جنت۴ . مسجد خاتم الانبیا . ساعت ۱۹:۳۰
از سه شنبه ۲۱شهریور به مدت ۵شب
📍مسجد المنتظر
استاد یوسفی۲۴ . مسجد المنتظر . بعد از نماز مغرب و عشا
از سه شنبه ۲۱شهریور به مدت ۵شب
📍هیأت الشهدا
گلستان غربی۴ . حسینیه قرآن و عترت . ساعت ۲۰:۳۰
از چهارشنبه ۲۲شهریور به مدت ۳شب
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از مستضعفین تیوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برنامه هفتم با اقتصاد و سیاست کشور چه میکند؟!
🔸بندهایی از لایحه برنامه هفتم توسعه دولت را موظف میکند حجم بالایی از اموال، شرکتها و داراییهای خود را با سرعت واگذار کند.
🔹همه میدانیم در شرایط فعلی،اصلیترین گیرندهها،بخش #خصوصی و حاکمیتی غیردولتی است و جمعیت میلیونی #مردم به علت نبود سازوکار مشخص امکان واگذاری به آنها وجود ندارد!
🔸در فصل مردمی سازی، صراحتا گفته «به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی»،دستگاهها موظفند تمامی شرکتهای خود به جز آنهایی که در سیاستهای اصل۴۴ منع شده را واگذار کنند! آن هم طی۳سال!
🔹در فصل مولدسازی هم آمده یک سال پس از ابلاغ،همه دستگاهها مکلفند اموال غیرمنقول مازاد را بفروشند.
🔸یعنی تا ۳ سال بعد نه اموال مازاد نزد دولت داریم و نه بنگاهی از اصل۴۴! آنچه خواهد ماند دولتی است نحیف وضعیف و یک بخش خصوصی بسیار قدرتمند!
🔹اتفاق خطرناک این است که در این شرایط #جمهوریت_سیاسی هم نخواهیم داشت! اگر مردم، ببینند کارشان دست بخش خصوصی است، دست دولت نیست، چه انگیزهای برای مشارکت و رای دادن به رئیس جمهور دارند؟!
🎬 @Mostazafin_TV
۱-برنامه علامت، احوال یک نهضت.mp3
22.08M
🔉 فایل صوتی قسمت اول برنامه تلویزیونی «علامت»
💠 احوال یک نهضت
🔹 نهضتی که نظام شد ۱
🔺نهضت و نظام اقتصادی نبوی
💬گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🔸 سه شنبه ۲۱ شهریور | شبکه دو سیما
📺 فیلم کامل برنامه را اینجا ببینید
☑️ @m_ghanbarian
41.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بخش ارائه قسمت اول برنامه تلویزیونی «علامت»
💠 احوال یک نهضت
🔹 نهضتی که نظام شد ۱
🔺نهضت و نظام اقتصادی نبوی
💬 گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🔸 سه شنبه ۲۱ شهریور | شبکه دو سیما
📺 فیلم کامل برنامه را اینجا ببینید
🎙 صوت کامل برنامه را اینجا بشنوید
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از برنامه تلویزیونی علامت | شبکه دو سیما
🔰برنامه تلوزیونی «علامت»
💠احوال یک نهضت!
🔹امشب × نظامی که به نهضت برگشت!
🔸نظام امام حسن مجتبی(ع)
💬گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🕙امشب × پنجشنبه ۲۳ شهریور | ساعت ۲۲
🔸شبکه دو سیما
▫️ @alamaat_tv2
۲-برنامه علامت، احوال یک نهضت.mp3
21.84M
🔉 فایل صوتی قسمت دوم برنامه تلویزیونی «علامت»
💠 احوال یک نهضت
🔹 نهضتی که نظام شد ۲
🔺نهضت و نظام سیاسی نبوی
💬گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🔸 چهارشنبه ۲۲ شهریور | شبکه دو سیما
📺 فیلم کامل برنامه را اینجا ببینید
☑️ @m_ghanbarian
36.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بخش ارائه قسمت دوم برنامه تلویزیونی «علامت»
💠 احوال یک نهضت
🔹 نهضتی که نظام شد ۲
🔺نهضت و نظام سیاسی نبوی
💬 گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🔸 چهارشنبه ۲۲ شهریور | شبکه دو سیما
📺 فیلم کامل برنامه را اینجا ببینید
🎙 صوت کامل برنامه را اینجا بشنوید
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از برنامه تلویزیونی علامت | شبکه دو سیما
🔰برنامه تلوزیونی «علامت»
💠احوال یک نهضت!
💬گفتگو با حجت الاسلام قنبریان
🔹امشب × نهضتی که به رضایت دشمن رسید!
🔸نظام امام رضا(ع)
🕙 از سهشنبه ۲۱ شهریور - به مدت ۴ شب | حوالی ساعت ۲۲
◽️کاری از گروه معارف اسلامی | شبکه دو سیما
▫️ @alamaat_tv2