هدایت شده از I wish l could say ;
هر دقیقه که به آهنگها گوش میکنم ساعتها به اون فکر میکنم ...
تو نمیدونی چندبار از تو خواب بیدار میشم گوشیم رو چک میکنم ببینم پیام دادی یا نه،تو نمیدونی شبا موقع خواب صدای گوشیم رو تا ته زیاد میکنم که اگر یه وقت پی ام دادی زود بیدار بشم تا قبل از اینکه پشیمون بشی و پاکش کنی جوابت رو بدم تا بتونم باهات حرف بزنم.
تو نمیدونی ولی هر نوتیفی از گوشیم اومد سریع پریدم رو گوشیم چون فکر کردم تویی.
تو نمیدونی چندبار تایپ کردم ولی سند نزدم.
تو نمیدونی چندبار صفحه چت کوفتی رو خوندم.
تو نمیدونی چندبار شیر مدیامونو چک کردم.
تو نمیدونی چندبار از خدا خواستمت.
تو هیچی رو نمیدونی.