eitaa logo
احسان عبادی | ما و او
48.9هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.4هزار ویدیو
601 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥ادمین تبلیغات @Admintabligh_ma_va_o 📌ادمین سوالات @yasahebzaman113 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️🖤 ابر مرد بلا منازع تاریخ معاصر ایران ❤️🖤 @ma_va_o
احسان عبادی | ما و او
🔰 به قاب عکسهای افراد پرتلاش خستگی ناپذیر در اتاقم ، عکس #شهید_جمهور بهمراه جمله طلایی رهبری را اضا
👆👆👆 بعد شهادت شهید رئیسی، عکسش را به عکس افراد پرتلاش ، در اتاقم اضافه کردم. این پست را همان زمان نوشتم. البته آن زمان آقا زنده بود...😔 واقعا بعضی عکسها به آدم عجیب انرژی می دهد.
احسان عبادی | ما و او
✅ برنامه معنوی آقای شهید ما قبل ساعت آخر روز جمعه ، خواندن #زیارت_آل_یاسین بوده. 👌 به یاد آقای شهی
👆👆 چه در شهر شما اذان شد چه نشد ، بخوانید، حیفه ، یک سیره از سیره های حضرت آقا را سعی کنیم همیشه انجام بدهیم. حتی شده چند فراز اول زیارت آل یس را بخوانیم 👆👆
زمان: حجم: 1.3M
🔰 توضیح درباره اشتباه صداوسیما ⁉️آیا دولت در این قضیه نقش داشت؟ 👈چرا برنامه آقای مقصودی بسته شد؟ (قسمت اول) 🎤عبادی @ma_va_o
👆👆👆 این سه صوت را بدون تعصب گوش دهید اگر برنامه ای که از افرادی دعوت کرده که در این مدت ❌علیه سفر حج حرف زدند ❌ دروغ قهر فلان مسئول را مطرح کردند ❌دروغ اینکه سیاسیون مانع حمله نظامی ها شدند را مطرح کردند ❌ با برداشت های سطحی خود از قرآن ، مذاکره را حرام دانستند ❌ با بی ادبی گفتند کار از دست رهبری در رفته ❌ حرفهای عجیب و غریب کم نزده اند و... 👈 بسته شود ، این خاموش کردن صدای منتقدان هست یا جلوی نشر اکاذیب را گرفتن؟؟؟؟
احسان عبادی | ما و او
🔰 توضیح درباره اشتباه صداوسیما ⁉️آیا دولت در این قضیه نقش داشت؟ 👈چرا برنامه آقای مقصودی بسته شد؟
🔰 آقای مقصودی در کانالش اعلام کرد که برنامه امشبش در میدان فلسطین برگزار می شود . خب خداراشکر که کامل لغو نشد تا دوستان به برنامه خود برسند. اما درست کار این هست که وقتی کسی مثل میثم نیلی را دعوت می کنی، یک نفر با تفکر مخالفش را هم بیاوری ! نشود مصداق اینکه خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی !
🔰 عزیزان بزرگواری که سوال می فرستند ، چند نکته را دقت کنند ممنون می شوم 1. اولا بنده مخلص و خادم شما هم هستم و تا جایی که علم ناقص بنده اجازه بده و همچنین وقت ، جوابگو هستم اما واقعا وقت نیست کلیپ و صوت هر چند کوتاه را ببینیم و بشنویم و نظر بدهیم ! واقعا نمی شود. خودتان خلاصه آنها را متن کنید و بفرستید. 2. اینکه یک نفری متنی می نویسد و در آن کلی تهمت می زند به این و آن را اول باید مستند سازی کرد. اول شما از آن فرد بپرسید سندش برای این حرفها چیست. بعدا اگر سند داد برای ما بفرستید. حرف بی سند که جواب نمی خواهد. جوابش دو کلمه هست ، سندت کو ؟ همین ! 3. در بسیاری از سوالات ، صرفا بر اساس حرف یک نماینده مجلس ، یک تهمتی به مسئولان زده می شود و از ما جواب می خواهند !!! خب جوابش را بروید از همان نماینده بگیرید. مگر ما تا الان کم داشته ایم نمایندگانی که همینطور روی هوا حرفی زده اند و هیچ گاه نتوانتسند آن را اثبات کنند ؟ کامران غضنفری و ظهره وند ، نمونه بارز این موضوع که حتی ظهره وند توسط قوه قضا محکوم هم شد. پس نماینده مجلس بودن دلیل بر متقن و مستند حرف زدن نیست. 4. جواب بسیاری از سوالات سیاسی شما تا الان داده شده، بنده از سال 87 تا الان کارم پاسخ به شبهات هست ، بسیاری از شبهاتی که حس می کنم در ذهن مردم هست را جلوجلو مطرح و جواب میدهم. پس لطف می کنید در حق ما قبل ارسال سوال ، کلمات کلیدی سوال را در کانال جستجو کنید تا به جواب برسید. اگر نبود ، بعدا برای ما بفرستید. من سوال شرعی جواب نمیدهم، اهل استخاره گرفتن هم نیستم . در این دو موضوع هم بنده را معاف کنید. یاعلی عبادی
✅ یک نکته مهم را برادرانه و از عمق دل و اعتقاد عرض کنم : 👈 بنده حتی اگر تندترین نقدها را هم به آقایان رسایی و ثابتی و غضنفری و سخنرانانی مثل حاج اقا قاسمیان و رمضانی و... داشته باشم، باز هم آنها را در می دانم و تا الان یادم نمی آید گفته باشم آنها انقلابی نیستند. اگر جایی گفتم نشان دهید تا عذرخواهی کنم. بنده همیشه معتقد به این فرمایش آقای شهید هستم که انقلابی گری ، امری هست. یعنی درجه بندی. قرار نیست همه در یک درجه باشند، همانطور که مسلمان بودن من و شما هم در یک درجه نیست. یکی اهل نماز شب ، یکی اهل نماز اول وقت، یکی فقط در حد واجبات ، یکی ... پس انقلابی گری هم همین هست. قطعا کسی که اعتقاد به نظام دارد ، انقلابی هست. اما به قول آقا، نمی شود از همه انتظار یک واکنش را داشت. ما افرادی داریم که تا الان یک راهپیمایی 22 بهمن هم نیامدند ! اما در همین جنگ اخیر نشان دادند چطور پای کار نظام و کشور هستند. پس این نقدهای ما ، دلیل بر این نمی شود بنده آنها را غیرانقلابی بدانم. این نکته هم دقت شود لطفا. راز اینکه حضرت آقا از امثال هاشمی رفسنجانی تا پایان عمرش در جایگاه مهم ریاست مجمع تشخیص استفاده کرد، از اصلاح طلبان در اعضای مجمع استفاده کرد، شخصی مثل حسن روحانی را 24 سال نماینده خود در شعام داشت و.... همین بوده . نگاه صفر و صدی نداشته باشیم. راز آن تعریف و تمجید های واقعا عجیب حاج قاسم در روز ختم هاشمی رفسنجانی را هم در همین قاعده تشکیکی ببینید ، وگرنه خیلی از انتصابات و حکم های مسئولیت رهبری برای ما قابل هضم نیست. ✍️ احسان عبادی @ma_va_o