eitaa logo
احسان عبادی | ما و او
48.9هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.4هزار ویدیو
601 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥ادمین تبلیغات @Admintabligh_ma_va_o 📌ادمین سوالات @yasahebzaman113 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ اگر کتاب می خواهید بخرید ..... 👆👆👆 @ma_va_o
احسان عبادی | ما و او
🔰 آقای مقصودی در کانالش اعلام کرد که برنامه امشبش در میدان فلسطین برگزار می شود . خب خداراشکر که کام
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌چقدر راحت دروغ می گویند چقدر راحت مطلب غلط و مغالطه ای دست مردم می دهند ! بله آقای مقصودی اگر برنامه شما لغو شود، حق هست . چون مدام در حال نشر اکاذیب هستید.
احسان عبادی | ما و او
❌چقدر راحت دروغ می گویند چقدر راحت مطلب غلط و مغالطه ای دست مردم می دهند ! بله آقای مقصودی اگر برن
👈 چند بار توضیح دادیم شرایط الان حتی یک درصد هم شبیه قضیه حکمیت صفین و صلح حسنی نیست ؟ البته هنوز کسی از این جماعت پیدا نشده آن متن ما را جواب دهد. 👈 چندبار توضیح دادیم در قضیه قطعنامه 598 تحمیل نشد ؟ خجالت نمی کشی آقای نیلی؟ رئیس جمهور آن زمان حضرت آقای شهید بود ، یعنی ایشان آن زمان می دید دارد به امام تحمیل می شود، اما یک کلمه حرف مخالف نزد ؟ یک کلمه روشنگری نکرد ؟ مگر می شود ؟ پس بدان که قطعنامه را بدفهمیدی که البته بارها هم توضیح دادیم. ❌ میثم نیلی با مغالطه آشکار می گوید رهبری در بیانیه اخیر حرفی از مذاکره نزد !! یعنی مثلا مخالف هست !!! جناب نیلی ، سکوت اعم از رضا و مخالفت است. و البته صدبار هم جمله رهبری شهید را آوردیم که فرمود اگر جایی باشد ، رهبری وظیفه دارد ورود کند و شود. الان رهبری عزیز ما چرا سکوت کرده ؟ اگر این مذاکرات و روند فعلی انحراف هست، چرا سکوت کرده ؟ متنی در پست https://eitaa.com/ma_va_o/36006 نوشتیم که آیا حرف از مذاکره نزدن یعنی مخالفت رهبری یا نه. انحراف را باید علنی فریاد زد ، همان طور که امیرالمومنین علنی از انحراف بودن حکمیت حرف زد. بله آقای نیلی شما نه آن زیارت غدیریه را فهمیدی نه حکمیت را و مظلوم رئیسی عزیز شهید که آدم هایی مثل تو در اطرافش بودند. ❌ وقتی می گوییم این جنس برنامه های یک طرفه ، فقط تفرقه افکن هست و محلی برای نشر اکاذیب ، اینجا را می گوییم !
احسان عبادی | ما و او
✅ مطلب جدید درباره لایحه حجاب و عفاف 🔰 اخلاقی امیری ، نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی شاید بعد ا
👆👆👆👆👆 دیدم آن خانم طالب تحصن ، اطلاعیه زده که از امشب تجمع جلوی مجلس برای مطالبه باز شدن صحن علنی !!! اولا قالیباف صریحا و از تریبون رسمی گفت که درخواست شعام بوده . شعام نهاد بالادستی مجلس هست و دستور آن بر همه نهادها لازم الاجراست. اما اینکه برخی نماینده های مجلس حرفی دیگر می زنند، چیز عجیبی نیست، یا از سر بی اطلاعی هست ، یا از سر دانستن اما نگفتن !!! بحث لایحه حجاب را یادتان هست که شعام جلویش را گرفت؟ 👆👆👆👆 صرفا جهت اطلاع بعضی دوستان یاداوری این فیلم را حتما ببینید آقای اخلاقی امیری صریحا می گویند که من نامه دبیر شعام که میگفت از قالیباف خواستم تا لایحه حجاب را ابلاغ نکند دیدم. میگه رسایی هم در جلسه بود!!!!!! اما باز بعد جلسه علیه قالیباف حرف زد!!!!!!! یادتان هست همین جماعت آن زمان می گفتند دروغه و شعام اصلا چنین کاری نکرده؟؟؟ به والله درد هست که طرف ساختارهای کشور رو نمی شناسه ، اما فکر میکنه رئیس مجلس خودسرانه اومده درب صحن علنی رو بسته!!! البته از افرادی که مطالعه حذف شعام از قانون اساسی را داشتند ، بیش از این انتظار نمیره !
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
زمان تخصص در هر علم.mp3
زمان: حجم: 3.4M
🔰 💠 چه مدت زمان می برد در یک علم‌ متخصص شویم ؟ 💠 راه متخصص شدن چیست و چه کتبی باید خواند ؟ 🎤 عبادی 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 http://eitaa.com/joinchat/4235001869C41c082b340
احسان عبادی | ما و او
🔰 خاطره بسیار مهم #شهید_بهشتی از #شهید_مطهری در مراسم ختم ایشان درباره دغدغه بسیار مهم این شهید بزرگ
🔰 خاطره بسیار مهم از در مراسم ختم ایشان درباره دغدغه بسیار مهم این شهید بزرگوار نسبت به تربیت نیروی نظریه پرداز برای انقلاب ( در صوت بالا به این خاطره اشاره شد) ✅ با تکرار و تقلید حرفهای دیگران ، کسی نظریه پرداز نمی شود ✅ 👆👆👆👆👆👆
🔰 بریم یه کلاس آموزشی تاریخ بگذاریم.... 👇👇👇👇
⁉️اهمیت خوانش تاریخ زندیه مطالعه تاریخ سلسله زندیه، به‌ویژه دوران حکومت کریم‌خان زند، به دلایل زیر اهمیت بسیاری در شناخت تاریخ ایران دارد: ۱. الگوی حکمرانی مردم‌مدار و متفاوت: کریم‌خان زند برخلاف پادشاهان پیشین و پسین خود، از پذیرش عنوان «شاه» خودداری کرد و خود را «وکیل‌الرعایا» (نماینده و وکیل مردم) نامید. مطالعه این دوره نشان‌دهنده یک الگوی حکمرانی مبتنی بر تسامح، سادگی، عدالت نسبی و توجه به حال توده مردم است که در میان حکومت‌های اغلب نظامی و استبدادی تاریخ ایران، نمونه‌ای استثنایی و بسیار قابل‌تأمل به شمار می‌رود. ۲. بازسازی اقتصادی و بازگشت آرامش به کشور: پس از دهه‌ها جنگ‌های ویرانگر، لشکرکشی‌های مداوم و مالیات‌های کمرشکن در دوران افشاریه و همچنین هرج‌ومرج پس از مرگ نادرشاه، دوره زندیه عصر بازگشت ثبات به ایران بود. مطالعه این مقطع نشان می‌دهد که چگونه با پرهیز از جنگ‌های غیرضروری، تجارت داخلی و خارجی (به‌ویژه رونق بنادر خلیج فارس) گسترش یافت و اقتصاد و کشاورزی آسیب‌دیده ایران فرصت احیا پیدا کرد. ۳. رونق معماری، هنر و شکوفایی شهری: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت در این دوره، منجر به خلق شاهکارهای معماری و توسعه شهری چشمگیری شد. بناهای مجموعه وکیل (شامل بازار، مسجد و حمام وکیل)، ساخت عمارت‌های زیبا و همچنین توجه به بازسازی آرامگاه بزرگان ادب فارسی نظیر حافظ و سعدی، نشان‌دهنده اهمیت این دوره در شکوفایی فرهنگی است. مکتب هنری زندیه (در نقاشی و معماری) حلقه وصلی بسیار مهم برای شناخت گذار هنر ایران از دوره صفوی به قاجار است. ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
❌ قابل توجه اون دسته عمارهایی که دارند مطلب نقل قول آیت الله خزعلی از رهبری شهید رو نقل میکنن که رهبری فرمود من وظیفم چیز دیگه هست و شماها برین روشنگری کنین !!!!!!!!!!!!!!!! ❌ کمی برای خودتان یا حداقل مخاطب خودتان قائل باشید، فقط کمی !!!! کمی هم مطالعه کنید و یا از استاد گوگل بپرسید ، بد نیست! 👈👈 آیت الله خزعلی ، هیچ گاه امام جمعه قم نبود !!!!!! ⬅️ ثانیا آن خاطره هم از اساس جعلی هست و هیچ سند و مدرکی ندارد ! هیچ ! ❌ حقیقتا کار بی اطلاعی یا جهالت بعضی ها به کجا رسیده که برای اینکه فقط حرف غلط خودشان را ثابت کنند و بگویند مذاکرات بدون اذن و رضایت رهبری بوده، هر را به ایشان نسبت می دهند !!!! با این سطح علمی می خواهید روشنگری کنید واقعا ؟ خدا عاقبت ما را ختم بخیر کنه ✍️ احسان عبادی @ma_va_o