eitaa logo
احسان عبادی | ما و او
48.9هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.4هزار ویدیو
601 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥ادمین تبلیغات @Admintabligh_ma_va_o 📌ادمین سوالات @yasahebzaman113 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
یک هدیه ارزشمند به مناسبت فرا رسیدن 🏴 قرعه کشی رایگان قطعه سنگ حرم مطهراباعبدالله الحسین علیه السلام❤️ برای شرکت در قرعه کشی عضو این کانال بشید و اونجا مشخصات تون رو برای ادمین بفرستید و به صورت رایگان در قرعه کشی شرکت کنید... 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2755199193C9fbd3144bc قرعه کشی ان شاالله شب انجام میشه... یا حسین... ❤️✋
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | قسمت هشتم 🔹 چه کسانی در کربلا ماندگار شدند؟ یاران امام حسین(ع) در اعتقاد، اخلاق و رفتار، خود را با امامشان هم‌سنخ کردند؛ با تقوا بودند، دل‌بسته دنیا نشدند و در مسیر حق تا آخرین نفس استقامت ورزیدند. اگر می‌خواهیم از یاران واقعی امام عصر(عج) باشیم، باید ایمان، اخلاق و عمل خود را با معیارهای الهی و رضایت امام هماهنگ کنیم. 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین نصوری 📲 برای دریافت قسمت‌های بعدی، عضو کانال @bonyadsari شوید. 🔄 این کلیپ را به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) برای دیگران ارسال و بازنشر دهید. 🌐واحد رسانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران
🖤 عشق، مشک تیرخورده و دست‌های از بدن جدا شده ، نجوای شب تاسوعا با امام زمان (عج) شب نهم، شب بی‌قراری فرات است و شب دلواپسیِ خیمه‌ها. امشب، نام عباس (ع) با دل‌های ما بازی می‌کند؛ همان عباسی که عشق را دوباره تعریف کرد. عشق به حضرت عباس، ادعا نیست، بلکه یک مشک آب پر از امید بود و دو دست زیبا و نازنین که روی خاک افتادند تا آبروی وفاداری نرود. حضرت به ما یاد داد که عاشق، در حضور عطش معشوق، لب به آب نمی‌زند ، حتی اگر تمام فرات در دستانش موج بزند. او تشنه برگشت، چون امامش تشنه بود. این یعنی اوج وفاداری و عشق . 🔰 اما سوزناکی امشب، فقط برای کربلای سال 61 هجری نیست. امشب دل‌ها پر می‌کشد به سمت خیمه غریب غیبت؛ به سمت تو ای مولای ما، یا صاحب‌الزمان (عج). امشب، تو در کدام گوشه این زمین سر به دیوار گذاشته‌ای و برای دستان بریده عمویت خون می‌گریی؟ شال سیاهت ....بمیرم… چقدر دلسوخته‌ای امشب برای آن علمداری که وقتی افتاد، کمر جدت حسین بن علی (ع) شکست. ای صاحب عزا! عباس اگر دست‌هایش افتاد، علمش نیفتاد. امروز، علم هدایت و مقاومت در دستان شریف توست. امشب با دلی سوخته از تو می‌خواهیم که به ما هم رزق کنی. کاش یاد بگیریم که در تاریکی غیبت، امان‌نامه‌های فریبنده‌ی دنیا را پاره کنیم و تا آخرین قطره خون، پای خیمه تو بایستیم. آقای من! ما را عباس خیمه خودت قرار بده؛ سر به زیر، باوفا، مجاهد و فدایی راهت. امشب دست‌های بریده عباس را شفیع می‌کنیم تا چشمان خسته‌ی ما به جمال ظهورت روشن شود. ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
🔰آقای پزشکیان، رئیس جمهور محترم 💠 دیدم شب تاسوعاست و شبی مزین به نام نامی حضرت عباس (ع) ، بزرگ حامی و وفادار به امام حسین (ع) ، گفتم چند مطلبی درباره فرمایش شما درباره کمک فروش 20 میلیون بشکه نفت به نیروهای نظامی که بزرگ حامی ولایت فقیه هستند ، بنویسم. فرمودید: «اصل، خدمت به مردم است و نه قرار دادن آنها در بحران» ⬅️ می فرماییم که واقعا شما تصور می‌کنید نیرو‌های نظامی کشور بحران را خلق کرده‌اند؟ یا منظور دیگری داشتید ؟ ما از دوران خاتمی مشغول اعتمادسازی هسته ای هستیم اما این دشمن هست که هرروز می خواهد بحران جدید ایجاد کند و نظامیان ما عاشقانه ایستادند تا بحران کنند. فرمودید: «وقتی میجنگی باید پای لرزش هم بشینی» ⬅️ می فرماییم این حرف چه تفاوتی با سخن نتانیاهو و اینترنشنال دارد که ایران را شرخر منطقه معرفی می‌کنند؟ به کشور ما حمله وحشیانه صورت گرفته است. در همان ساعت اول حمله مدرسه زده‌اند. در این شرایط لابد شما انتظار داشتید نجنگیم یا حالا که جنگیدیم بابد پای لرز آن هم بایستیم!؟ فرمودید «اگر پشتیبانی نمیکردیم؛ رزمندگان  ما نمی‌توانستند بجنگند» ⬅️ می فرماییم مگر از ارث شخصی‌تان فروختید و پشتیبانی کردید ؟ مگر جرأت و اجازه داشتید که پشتیبانی نکنید ؟طوری سخن می‌گویید که انگار به نیروی نظامی کشور بیگانه کمک کرده اید ! نفت برای مردم است ، از است و قطعا یکی از مواردی که مردم با جان و دل اجازه می دهند خرج شود ، اهدای پول نفت به نظامی های عزیز برای تقویت بنیه دفاعی و تهاجمی کشور هست. آقای پزشکیان ، رئیس جمهور محترم ، همان روز که این حرفها را زدید ، جناب دکتر عارف هم صحبت داشت، بروید فرق دو نوع صحبت را ببینید ، بروید فرق صحبتهای پخته و دقیق ایشان را با صحبتهای از روی عصبانیت خودتان ببینید. 👈 ما همچنان از هر کاری که کمک به دولت شما باشد دریغ نمی کنیم، چون آقای شهید ما فرمود موفقیت دولت ، موفقیت همه ماست. اما از شما هم انتظار داریم طلبکارانه با نیروهای نظامی ما صحبت نکنید و از طرفی لحن سخنان خود علیه ترامپ ملعون قاتل را شدیدتر کنید. ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
👌 دوستان انقلابی ، صحبتهای امروز شیخ نعیم قاسم را شنیدید؟ شیخ قاسم با تشکر از ایران گفت: «از ایران تشکر می‌کنیم و به شما می‌گوییم که شما شریف‌ترینِ شریف‌ها در جهان هستید. تمام کشورهای پیرامون شما بهترین روابط را با شما خواهند ساخت، زیرا روشن شد کسانی که به آن‌ها وعده حمایت و تحقق هدف مقابله با ایران (رویارویی که ضرورتی برای آن نبود) می‌دادند، صادق نبودند.» وی افزود: «آن‌ها ( کشورهای منطقه)برادران دینی، منطقه‌ای و شریک در زندگی موجود در منطقه ما هستند، اما چون می‌خواهند جهان را پاره‌پاره کنند و همه چیز را به نفع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده به کار بگیرند، اکنون کشف کردند که ایران قابل اعتماد است و می‌تواند ایستادگی کند و دارای وفا و صداقت است.» وی اشاره کرد که ایران 👈👈«نپذیرفت که تن به توافقی برای پایان جنگ علیه خود دهد، مگر با پایان جنگ علیه لبنان» و پرسید: «آیا در جهان دولت یا جماعتی وجود دارد که چنین کاری کند؟» 👈👈وی ادامه داد: «تحلیل‌هایی می‌خواندیم که می‌گفت ایران توافق‌هایی انجام می‌دهد، حزب‌الله را می‌فروشد و بودجه را قطع می‌کند، زیرا مصلحت خودش از مصلحت حزب‌الله مهم‌تر است؛ اما این‌ها ایران را نمی‌شناسند، نه رهبر خامنه‌ای را، نه مردم ایران را و نه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را.» وی گفت: «این جماعت انسان‌هایی بزرگوار و شریف هستند که در مکتب امام حسین (سلام الله علیه) پرورش یافته‌اند؛ آن‌ها فلسطین و مستضعفان را یاری کردند و تمام بارها را در طول ۴۷ سال تحمل کردند، زیرا می‌خواهند در مسیر امام حسین (سلام الله علیه) حق را احیا کنند.» @ma_va_o
احسان عبادی | ما و او
👌 دوستان انقلابی ، صحبتهای امروز شیخ نعیم قاسم را شنیدید؟ شیخ قاسم با تشکر از ایران گفت: «از ایران
🔰 متن کامل سخنان شیخ نعیم https://www.almanar.com.lb/article/972042/ 👌 دوستان عزیز ، این چندمین بار است که شیخ نعیم قاسم ، این حبیب بن مظاهر زمان ، دارد از کمک های ایران می گوید. من نمی دانم حقیقتا یک عده چطور می گویند ایران آنها را تنها گذاشته ! واقعا فکر می کنید کمک یعنی فقط موشک زدن ؟ ببینید چطور یک عده تحلیل غلط کردند که صدای شیخ نعیم هم در آمده و می گوید نخیر ، این طور نیست ، ایران را نشناختید و... صدای این متن ها و تحلیل های غلط به گوش آنها هم می رسد. مگر می شود رهبری عزیز ما لبنان را تنها بگذارد؟ اما قرار نیست لزوما من و شما از همه جزئیات وقایع با خبر شویم. به قول حضرت آقای شهید ، برخی مسائل را است که مسئولین بگویند! @ma_va_o
زمان: حجم: 1.3M
❌ هشدار مهم ❌ مراقب اینگونه هیأت ها باشید و فورا گزارش دهید ❌ تفکر انجمنی در حال رشد و نفوذ در دل برخی هیأت ها 🎤 احسان عبادی @ma_va_o
الله الله از این همه بصیرت حضرت امام خمینی روحی له الفدا حالا جالب است بدانید امام خمینی عزیز ما این حرف و هشدار را خطاب به یکی از افراد به شدت معروف و ولایی و انقلابی که کمی دید مثبتی به حجتیه ها داشت فرمودند!!!!!!!! به شدت مراقب حجتیه باشیم ، شاید طرف خودش هم نداند اصلا حجتیه ای چی هست !! اما طرفدار آن تفکر باشد و حتی مروج ! @ma_va_o
👌 برای اثبات موافقت رهبری عزیز با مذاکره و عدم مخالفت ایشان ، نه نیازی به نقل های پشت پرده هست ، نه نیازی به تکذیب یا تائید مصاحبه ها و دیدارها ! فقط کافیست این عکس روز 23 فروردین رسانه رسمی رهبری را نشان دهید. میدان ، خیابان و مذاکره ، در یک راستا @ma_va_o
زمان: حجم: 516.5K
🔰 علی الاصول ، یک حرف مبنایی ولی فقیه با حرف مبنایی دیگرش تناقض ندارد 🎤 عبادی @ma_va_o
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جـنگ‌ و پختـن‌ کیـک؟! 🤯 آخه چه ربطی بهم دارن؟!😬 خانم‌ فرزانه سیفی با ۷سال سابقه قنادی علتش رو داخل کانالشون بهتون گفتن وقتی میتونید کانون خانواده و حال‌روحی خودتون رو در این ایام خوب نگهدارید؛ پس چرا دست بکار نمیشید؟!⁉️💪 با آموزش های رایگان‌ کانال قنادک میتونید بهترین و سخت‌ترین کیک ها رو درست کنید‌ و بعد از جشن پیروزی پخش کنید 😊✨✌️ داشتن کانال قنادک در این ایام خیلی حالتون رو بهتر میکنه👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2742551359Cca6ee2250c