eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
37.4هزار عکس
33.4هزار ویدیو
1.7هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چگـونہ با {عجّل الله تعالی فرجه الشریف و علیه السلام} ارتباط قلبی برقرار کنیم⁉️
هدایت شده از فقه و احکام
14_An_sooy_marg_aminikhaah.ir.mp3
10.48M
| ۱۴ 📖 شرح کتاب آن سوی مرک 🦋 زنی را دیدم که در حال جان دادن بود. 🔸من از قبل او را می‌شناختم. 🔸شیطانی کریه در تلاش بود تا او را منحرف کند. 🦋 "آن‌سوی مرگ" @shahidane_14  •──•❃❀✿◇✿❀❃•──• ✿ آثار منفی حب جاه و مقام و ریاست طلبی در ✿ با واقعیت ها زندگی کن ✿ سوء استفاده شیاطین از تعلّقات در سکرات ✿ حضور شیاطین در بزنگاه ها و لحظه احتضار 📅 1398/01/19 ⏰ مدت زمان : ۲۵:۰۷ @Aminikhaah_Media https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
هدایت شده از فقه و احکام
15_An_sooy_marg_aminikhaah.ir.mp3
9.89M
🔊 | ۱۵ 📖 شرح کتاب آن سوی مرک 🦋 مردی را در حال مرگ دیدم. 🔸 لحظه مرگ، ترس از چشمانش پیدا بود. 🔸 من عزرائیل (علیه السلام) را در لحظه جان‌دادن بالا سر او دیدم‌. 🦋 "آن‌سوی مرگ" @shahidane_14  •──•❃❀✿◇✿❀❃•──• ✿ روایت راوی از مشاهده لحظه احتضار و جدایی روح از بدن فردی مؤمن در بیمارستان * بازگشت روح به بدن و انتهای ماجرای داستان دوم کتاب * ابدیت را به دنیا مفروش 📅 1398/01/20 ⏰ مدت زمان : ۲۳:۴۲ | @Aminikhaah_Media https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
🔰 مدرسه مجازی تعالی با همکاری انتشارات شهید ابراهیم هادی برگزار می‌کند 💠 جلسه پرسش و پاسخ برخط پیرامون مستند صوتی 🔻 با حضور راوی مستند شنود 📅 پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ ⏰ ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ @Taalei_edu 🔗 عضویت در کانال مباحث
07 Mostanade Soti Shonood .MP3
18.53M
🔉 📣 جلسه هفتم * واقعه پنجم.... * چه شد که به من غذا داد؟ * شیطانی که پشت گردن انسان می چسبد. * احتناک، نحوه ی عمل شیطان در * یکی از راهکارهای شیطان * هرکَس در جبهه خدا فعال تر باشد، از شیطان بیشتر می خورد. * فرمانی که دست شیطان بود. * نحوه شراکت شیطان در اموال و اولاد * مشارکت شیطان در اموال به اولاد می رسد. * جنس * سلول سلولی که از محبت اهل بیت علیهم السلام پر است. * عنایت خدا به آدم در برابر حمله شیطان * فلسفه بلایایی که به انسان می رسد؟ * تفسیر حمله ی شیطان از چهار طرف * کدام فراموشی کار شیطان است؟ * تمسخر ، کار شیطان * شک و در روابط زن و شوهر * سناریوی شیطانی، که در آن گم می شدی * از زندگی سیر شدم * تأثیر تعقیبات در دفع شیاطین * چه عواملی شیطان را دور می کند. * گوشه ای از اخلاق شیطان * راه به شیطان باز نکن * تنها راه خلاص از شیطان * امکان نداره در مسیر مقابله با شیطان باشی و حمله شیطان بیشتر نشود. * کدام قشر با شیطان بیشتر مقابله می کند * شیطان چه کسانی را یاری می دهد؟ * از فرصت باقی مانده برای کمک به دیگران استفاده می کردم. * شیطانی که به دیوار چسبیده چه مأموریتی داشت؟ * اتاقی که مملو از شیاطین بود. ⏰ مدت زمان: ۴۵:۰۶ 📆1401/03/11 @Aminikhaah_Media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۸۷ 🏷️ ارزش استغفار ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام عَجِبْتُ لِمَنْ يَقْنَطُ وَ مَعَهُ اَلاِسْتِغْفَارُ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: در شگفتم از كسى كه مى‌تواند كند و نااميد است. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در بارۀ استغفار) فرموده است: عجب دارم براى كسيكه (از آمرزش خداوند) نوميد ميشود در حاليكه با او (براى گناهانش) استغفار و طلب آمرزش هست (و ليكن با شرائط‍‌ آن كه امام عليه السّلام در سخن چهار صد و نهم در آخر كتاب بيان مى‌فرمايد). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام در اين گفتار حكيمانۀ خود راه اميدوارى را به روى همۀ گنهكاران گشوده است مى‌فرمايد: «در شگفتم از كسى كه نوميد مى‌شود در حالى كه با اوست»؛ (عَجِبْتُ‌ لِمَنْ‌ يَقْنَطُ وَ مَعَهُ‌ الْاِسْتِغْفَارُ) . اشاره به اين‌كه خداوند درهاى و استغفار را به روى بندگانش گشوده و آنها را به رحمت خود اميدوار ساخته است و فرمود: ««قُلْ‌ يٰا عِبٰادِيَ‌ اَلَّذِينَ‌ أَسْرَفُوا عَلىٰ‌ أَنْفُسِهِمْ‌ لاٰ تَقْنَطُوا مِنْ‌ رَحْمَةِ‌ اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ يَغْفِرُ اَلذُّنُوبَ‌ جَمِيعاً إِنَّهُ‌ هُوَ اَلْغَفُورُ اَلرَّحِيمُ‌»؛ اى بندگانى كه راه اسراف به خود را در پيش گرفته‌ايد و مرتكب گناهان شده‌ايد، از رحمت خداوند مأيوس نشويد، چرا كه او همۀ گناهان (توبه كنندگان) را می‌آمرزد، به يقين او آمرزندۀ مهربان است». «يَقْنَطُ» از مادۀ «قُنوط» به معناى نااميدى است و مى‌دانيم يأس از رحمت خدا بالاترين گناهان است؛ زيرا كسى كه از رحمت حق مأيوس شود از هيچ گناهى إبايى ندارد، چون مى‌گويد: آب از سر من گذشته و من غرق شده‌ام چه يك قامت چه صد قامت. نوميدى خطرناك‌ترين راه در دل آدمى است كه او را آلودۀ هر گونه مى‌كند؛ لذا در حديثى از عليه السلام مى‌خوانيم كه لقمان به فرزندش چنين مى‌گفت: «خَفِ‌ اللَّهَ‌ عَزَّ وَجَلَّ‌ خِيفَةً‌ لَوْ جِئْتَهُ‌ بِبِرِّ الثَّقَلَيْنِ‌ لَعَذَّبَكَ‌ وَ ارْجُ‌ اللَّهَ‌ رَجَاءً‌ لَوْ جِئْتَهُ‌ بِذُنُوبِ‌ الثَّقَلَيْنِ‌ لَرَحِمَك؛ از خداوند آن‌گونه بترس كه اگر تمام عبادات و اعمال نيك جنّ و انس را انجام داده باشى امكان دارد به سبب لغزشى تو را مجازات كند و آن‌قدر به رحمت خدا اميدوار باشد كه اگر تمام گناه جن و انس را كرده باشى امكان دارد تو را (به موجب توبه و استغفار و امر خيرى) رحمت كند». قرآن مجيد نيز با صراحت مى‌گويد: ««إِنَّهُ‌ لاٰ يَيْأَسُ‌ مِنْ‌ رَوْحِ‌ اَللّٰهِ‌ إِلاَّ اَلْقَوْمُ‌ اَلْكٰافِرُونَ‌»؛ از رحمت خدا تنها كافران مأيوس مى‌شوند». 📢 شايان توجه است كه ابن ابى‌الحديد در شرح اين كلام سخنى با نظر موافق از ربيع بن خثعم نقل مى‌كند كه بسيار نادرست به نظر مى‌رسد و آن اينكه او مى‌گفت: هيچ كس نگويد: «أسْتَغْفِرُ اللّٰهِ‌ وَ أتُوبُ‌ إلَيْهِ‌» چرا كه ممكن است دروغ و گناه باشد اگر به آن عمل نكند، و به جاى آن بگويد: «اللّٰهُمَّ‌ اغْفِرْ لىٖ‌ وَ تُبْ‌ عَلَىَّ‌» (خدايا مرا ببخش و به سوى من باز گرد (و رحمت خود را فرو فرست)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا