eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مبشرصبح
💠شما باور می کنید؟! 🔸برخی سخن حقی را بر زبان جاری می‌کنند، اما اراده‌ای دیگر در سر دارند؛ همان‌گونه که امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند: «کلمةُ حقٍّ یُرادُ بها الباطل»؛ سخن حقی که از آن اراده باطل می‌شود. 🔹این روزها برخی آقایان مدام می‌گفتند: «با مردم سخن بگویید، با مردم شفاف باشید، برای مردم توضیح دهید»؛ اما در عمل، پیداست که مسئله اصلی برای قاطبه آنان حقیقتاً نه مردم هستند نه گفت‌وگو و آگاهی‌بخشی، بلکه بیشتر به دنبال آن‌ هستند که برای منافع سیاسی و جناحی خود بهره‌برداری کنند. 🔻نمونه روشن آن، مواجهه با سخنان آقایان و بود. ایشان پیش از سفر به اسلام‌آباد و پس از آن، در قالب توئیت، فایل‌های صوتی و مصاحبه، توضیحات مختلفی ارائه کردند. اما تا وقتی تأکید می‌کردند⬅️ این مذاکرات با تأیید و امضای رهبری انجام شده و خبری از کودتا و دور زدن رهبری نیست و کسی خیانتی نکرده است، همین دوستان یا سکوت کردند، یا بایکوت نمودند! یا حتی با تعابیری طعنه‌آمیز مانند «سناتور نبویان» به تخریب ایشان پرداختند. 🔺اما به محض آن‌که در بخشی از سخنانشان نقدی به محتوای مذاکرات مطرح شد، ناگهان همان افراد شروع به بازنشر گسترده و استناد به سخنان ایشان کردند. اما نه همه سخنان ایشان بلکه فقط برشی که موافق منافعشان بود. ⬅️خب به نظر شما این رفتار چه معنایی دارد؟ ⬅️اگر دغدغه حقیقت و گفت‌وگو است، چرا سخن کامل ایشان دیده نمی‌شود؟ ⬅️و چرا فقط آن بخشی برجسته می‌شود که به کار خط سیاسی خاصی بیاید؟ 🔻آیا واقعاً مسئله این افراد، کمبود در جامعه است؟ 🔻آیا حقیقتاً دغدغه گفت‌وگو با دارند؟ 🔻یا آنچه از مدنظر دارند، در برخی موارد پوششی برای اهداف سیاسی و جناحی است؟ ⬅️متاسفانه از این دست مثالها بسیار زیاد است که بهتر از بنده می دانید. اما برای شناخت افراد و حریانها به رفتارهای اینها باید بیشتر توجه کرد، رفتارها غالبا رساتر از شعارها سخن می‌گویند. 🔰 را به دوستانتان معرفی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌کلیپی سراسر غلط و حرف دروغ ❌ 👆کلیپی پخش شده که این بنده خدا ادعا دارد در شورای بازنگری قانون اساسی، هاشمی نفوذ کرد و اختیارات رهبری را به رئیس جمهور که خودش قرار بود بشود انتقال داد تا عملا دست رهبری بسته شود 😳😳 ❌ من دلم می سوزد برای آن مخاطب بی اطلاعی که این حرفهای غلط را باور می کند !!!! 1⃣ اولا آن شورا ۲۵ عضو داشت که ۲۰ عضو آن را شخص امام تعیین کرد . جلسات هم به صورت رأی گیری بود! یعنی امام افرادی را انتخاب کرد که قصد خیانت به ولایت داشتند؟؟؟ 2⃣ ثانیا رئیس این شورا شخص آیت الله مشکینی بود ، آقا و هاشمی دو نائب رئیس بودند ؛ در کلیپ به دروغ گفته شده بود هاشمی رئیس بود!!!! 3⃣ اما واضح ترین دروغ این فرد این بود که ادعا داشت هاشمی اختیارات رییس جمهور را در قانون اساسی بیشتر کرد!! 👆👆 لطفا به متن دقت کنید👆👆 خوب بخوانید چه نوشته؟ رئیس کمیسیون قوه مجریه چه کسی هست؟ بله؟ چه کسی؟ بله، شخص آقای شهید! هاشمی اصلا رییس کمیسیون مجریه نبود که بخواهد چنین کاری کند 4⃣ رابعا ایجاد شوراهایی مثل شورای عالی مجازی ، شورای عالی اقتصادی و... با حکم خود رهبری شکل می گیرد!!!! یعنی رهبری خودش دست خودش را بسته؟ یک کلیپ سه دقیقه ای و این همه دروغ؟؟؟ ❌ خجالت آوره چنین دروغهایی را نشر دادن ❌ بدون دانستن تاریخ انقلاب، تحلیل سیاسی درست کردن محال است ✍ احسان عبادی @ma_va_o
جناب یاسر جبراییلی مسئول رسانه‌ی حکمران! تقریبا از تمام محتواهای حکمران و تیم رسانه‌ای همفکرِ شما، در هفته، ده‌ها محتوا درحال تولید است که براساس آن، روایت ضعف و عجز ایران و انقلاب به مخاطب القاء می‌شود! رصد رسانه‌های تصویری ضد انقلاب در یوتیوب نشان می‌دهد بخشی از تحلیل‌های پر بازدید رسانه‌های ضد انقلاب، استناد به مصاحبه‌های افراد مختلف با حکمران است و بخش‌هایی از مصاحبه‌های رسانه‌های شما را کامل پخش کرده و آن را سند عجز و شکست هسته‌ی سخت نظام عنوان کرده و غیر مستقیم به مخاطب القا می‌کنند که حزب‌اللهی‌ها تقریبا شکست را پذیرفته‌اند و مقاومت کنید چیزی نمانده! لطفا یک بار پیامد کارتان را رصد کنید. اگر دسترسی ندارید ما می‌توانیم برای‌تان همه را بفرستیم. و اگر خبر دارید و برای‌تان مهم نیست بفرمایید: آیا این کار، تولید محتوای نیابتی برای دشمن نیست؟! اگر یک اصلاح‌طلب، مصاحبه‌ای بگیرد که ضد انقلاب به استناد آن، ما را شکست خورده معرفی کنند، واکنش ما چیست؟! کاش کسی این فضا را ساماندهی کند و انقلابی‌هایی که مصاحبه‌های‌شان به اسم عجز جبهه‌ی انقلاب و ایران، در حال بازنشر است را کنترل کند! آقایان نهادهای نظارتی این بساط دشمن شادکن را جمع کنید.