eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟠ما که خادم شما هستیم ولی انصافا رفقا ❤️👇 🟠مگر این جمله رهبر شهید انقلاب نیست؟؟؟؟👇👇👇 ⚠️هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند.» ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ 🚨خوب قربونتون برم برای چی دنبالشون می کنید؟؟؟ چرا؟ برخی از همین کانال ها عکس رهبری رو میزارن ولی عکس رهبری عمل می کنند طرف میلیونی فالوور داره روز نیست که یکی از سران قوا رو تخریب نکنه بعد هم‌میگه چون مبعوث شده ایم انگار میتونیم هر حرفی بزنیم تا میگیم تهمت نزنید میگن نه رهبری گفتند مبعوث شده ایم 😊👌خب عزیزم مبعوث شده درسته مطالبه هم بکنیم اما طبق مبانی رهبری مطالبه کنیم نه هر کاری دلمون خواست بکنیم همون رهبری که فرمودند ملت مبعوث شده و بسیار دقیق هم گفتند همون رهبر بزرگوار در اول سال به شما رسانه ها فرمودند👇 از گفتن نقاط ضعف بصورت جدی پرهیز شود گوش کردید دیگه؟؟؟ خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوابِ مجری الجزیره به سیاستمدارِ لبنانی حامی اسرائیل، موشکِ هایپرسونیک بود😎👏 این پدر سوخته رو با خاک یکسان کرد😂 تا آخر ببینید ✍ محدثه‌‌مختاری
🔰 چرا «ادامه راه» رئیسی بدون «حضور در میدان» یک شعار توخالی است⁉️ ✍ محمدرضا حدادپور جهرمی 〽️در سالگرد شهید آیت الله رئیسی، لطفا بدون تعصب، و با دوری از فضای انتخاباتی و صرفا جهت تامل و بازخوانی، به مطالعه این متن بپردازید. 👇 در سالگرد شهادت آیت‌الله رئیسی، برخی چهره‌ها که در زمان حیات او نه تنها همکاری نکردند، بلکه گاه به دولت او تاختند، بعدها در انتخابات، پرچم «ادامه راه رئیسی» را برافراشته‌اند. در این میان، سعید جلیلی یکی از برجسته‌ترین افرادی است که حداقل اطرافیانش سعی کردند او را وارث و ادامه دهنده راه شهید خدمت معرفی کنند. اما واقعیت میدانی و منطق سیاسی، این ادعا را با چالش‌های جدی مواجه می‌سازد. برای داوری، نیازی به تحلیل‌های حاشیه‌ای نیست. کافی است به رفتار خود شهید رئیسی در قبال جلیلی نگاه کنیم. مگر نه اینکه رئیسی بارها و بارها و حتی در سخنرانی‌ عمومی از جلیلی دعوت کرد که بیاید و کمک کند؟ پاسخ رئیسی به آن دانشجو، یک خبر یا درخواست ساده نبود؛ بلکه به زعم بنده و بسیاری از کارشناسان، یک «نقد عملی» بود نسبت به کسی که حاضر نشد سوار قطار خدمت و مسئولیت مستقیم شود. 🔺 اگر جلیلی واقعاً «طراح اصلی» دولت رئیسی بود (آنگونه که بسیاری گفتند) و «از پشت صحنه» مسیر را هدایت می‌کرد، چرا رئیسی اینقدر اصرار داشت که او بیاید و مسئولیتی بپذیرد؟ مگر رئیسی نمی‌توانست به همان «نقشه‌برداری پشت صحنه» اکتفا کند؟ پاسخ روشن است👈 رئیسی به حضور مستقیم جلیلی در ساختار اجرایی نیاز داشت، نه به نظریه‌پردازی بیرون از گود. او می‌دانست که اداره کشور با «طرح روی کاغذ» فرق دارد. او می‌خواست جلیلی «سوار قطار» شود تا با چالش‌های واقعی بحران ارز، تورم، تحریم، مذاکرات و... روبرو شود و ببیند آیا نقشه‌هایش در عمل جواب می‌دهد یا نه؟! اما جلیلی نپذیرفت. دلیلش هر چه بود، شاید کمتر از ریاست جمهوری را قبول نداشت، شاید می‌ترسید در آزمون عملی شکست بخورد اما نتیجه یکی بود: او کنار گود ایستاد. 🔺 فرق است بین «نقشه‌بردار قطار» با «مسافری که هرگز سوار نشد» کشیدن نقشه ریل، طراحی لوکوموتیو و حتی تربیت راننده، همه لازم است. اما هیچ مهندس راه‌آهنی تا خودش با قطار سفر نکرده، نمی‌تواند بفهمد کجای مسیر لرزش دارد، کدام پیچ خطرناک است و ترمز کی باید کشیده شود. تجربه اجرایی، آن «نور تونل» است که نقشه‌های نظری را به واقعیت تبدیل می‌کند. جلیلی سابقه اجرایی قابل توجهی دارد؟ بیایید مرور کنیم: نه استاندار بوده، نه وزیر نه معاون رئیس‌جمهور، نه شهردار یک کلانشهر، نه مدیرعامل یک شرکت بزرگ دولتی. او دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و مذاکره‌کننده هسته‌ای که بی‌شک نقش‌های راهبردی و حساسی هستند. اما اینها «مدیریت اجرایی» به معنای متعارف (اداره یک سازمان عظیم با بودجه، نیروی انسانی، مسئولیت مستقیم در قبال مردم و...) نیست. تفاوت میان «تصمیم‌گیری در اتاق بسته» با «مدیریت میدانی» فاصله‌ای بسیار بزرگ است. رئیسی خود سال‌ها در قوه قضائیه، دستگاهی با صدها هزار کارمند و بودجه مدیریت کرد و با مشکلات عینی گره خورد. او می‌دانست که «اداره کردن» غیر از «نظریه دادن» است. 🔺«ادامه راه» یعنی ادامه روش، نه ادامه شعار راه شهید رئیسی چه بود؟ حضور در میدان، قبول مسئولیت با وجود همه سختی‌ها، آستین بالا زدن و وارد گود شدن. او از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم فروگذار نکرد، حتی اگر برخی به او بخندند یا رسانه‌های معاند تخریبش کنند. اما جلیلی چه کرد؟ در حساس‌ترین مقطع، وقتی دولت رئیسی درگیر کرونا، تحریم‌های فلج‌کننده و مشکلات معیشتی بود، او ترجیح داد «دولت سایه» تشکیل دهد و بیرون از گود باشد. این روش، دقیقاً مقابل روش رئیسی است. رئیسی به دنبال «ساختن» بود، جلیلی به دنبال «نظارت و برنامه و نقد». هر دو لازمند، اما کسی که هرگز چوب را به دست نگرفته، نمی‌تواند خود را جانشین کسی بداند که چوب به دست گرفت و زمین زد و بلند شد. ◀️ «ادامه راه» صرفا یک شعار انتخاباتی نمود پیدا کرد، نه وفاداری به روش! وقتی رئیسی به شهادت رسید، برخی هشتک «ادامه راه رئیسی» سر دادند. این ادعا اگر صادقانه بود، باید پیش از شهادت هم خود را نشان می‌داد. اما وقتی کسی در زمان حیات رئیسی از پذیرش مسئولیت سرباز زد و حاضر نشد «دست او را در اجرا و وسط گود بگیرد»، چگونه پس از شهادت او مدعی «ادامه راه» می‌شود؟ به قول معروف: «در تشییع جنازه، همه دوست هستند.» شعار «ادامه راه» در فضای انتخاباتی و برای جذب آرای هواداران رئیسی، معامله‌ سیاسی است، نه التزام عملی به روش و منش او. @mohamadrezahadadpour ادامه👇
⛔️ راه رئیسی را می‌توان از دو منظر ادامه داد: 1⃣ وفاداری به اصول: عدالت، مقاومت، خدمت که بسیاری مدعی آنند. ·2⃣ وفاداری به روش: حضور میدانی، قبول مسئولیت، تحمل سختی. 👈 جلیلی شاید در اصول با رئیسی هم‌راه باشد، اما در روش، فاصله‌ای عمیق دارد. و «ادامه راه» بدون «ادامه روش»، چیزی جز یک شعار بی‌محتوا نیست. ✅ رئیسی خود با اصرار بر دعوت از جلیلی، نشان داد که «نقشه از بیرون» را کافی نمی‌داند. او به دنبال مدیری بود که وارد گود شود، نه نظریه‌پردازی که از دور تماشا کند. بنابراین، اگر امروز جلیلی می‌گوید «ادامه‌دهنده راه رئیسی» است، باید اول پاسخ دهد: «اگر راه رئیسی درست بود، چرا خودت سوار قطار نشدی؟ اگر اشتباه بود، چرا امروز می‌خواهی ادامه‌اش دهی؟» تا پاسخ این پرسش روشن نشود، «ادامه راه» چیزی جز بازی با احساسات مردم و سوءاستفاده از خون یک شهید نخواهد بود. خداوند شهید خدمت را با اولیای خود محشور کند، و ما را از شعارهای بی‌پشتوانه و تصاحب میراث شهدا به نفع رقابت‌های سیاسی پناه دهد. ✍ کانال @mohamadrezahadadpour
چند روزه هجمه روی مسئولان نظام خیلی بیشتر شده این کانال‌های تفرقه افکن، یک روز به دروغ ادعا می‌کنن رهبری عراقچی رو به حضور نپذیرفته چند روز بعد شایع می‌کنن قالیباف از ریاست تیم مذاکره توسط رهبری عزل شده! شایعه‌ی تعطیلی مجلس هم صدر همه‌ی جنجال‌هاست و قبل از اون، تئوری مطرح می‌شه! بدون توجه به اینکه تجمع حضوری مسئولان و نمایندگان مجلس و افشای موقعیت رهبری معظم، هدفِ اصلیِ دشمنه برای ترورهای مجدد! همزمان در تجمعات میدانی، صحبت‌ها علیه شعام شکل می‌گیره، اطلاعات ناقص و کاذب توسط برخی نمایندگان مجلس ارائه می‌شه درباره‌ی اعضای شعام و قدرتِ رأی اونها، و به دروغ عنوان می‌شه که غیر از اعضای دولت و وزرا، هیچ یک از اونها حق رأی ندارن! هدف؟! عصبانی کردن مردم و کلید زدن یک هیجان کاذب علیه دولت و دقیقا بعد از این، با استدلال بر اینکه شعام زیر نظر دولته و داره نظرش رو به رهبری تحمیل می‌کنه، مسأله‌ی ضرورت مطرح می‌شه! شبهه‌ی تحمیل و فشار به رهبری هم که مدتهاست از طرف همین طیف مطرحه... اما انحلال شعام _که تنها نهادی‌ست که بدون تأیید رهبری معظم، هیچ مصوبه‌ای درش، قانونی و قابل اجرا نیست_، با ادعای باز شدن دست رهبری مطرح می‌شه درحالی‌که در حقیقت نتیجه‌اش می‌شه !! نکنه دلیل این مواضع شون این باشه که موج عشق و ایمان و ارادت و تعهد ملت به رهبری معظم، دست این افراد رو برای طرح مستقیم نگاه حقیقی‌شون به نظام بسته و...؟!! و مجبور هستن تحت عنوان نگرانی برای جان رهبری، مردم رو دور خودشون جمع کنن برای رسیدن به برخی اهداف‌شون... اگرچه رو هم نباید نادیده گرفت... نفوذ در میان این طیف در قالب تصمیم‌گیر یا تصمیم‌ساز ولو با چند واسطه!! رهبر شهید قبلا بارها درباره ، ، و تذکر و هشدار داده بودن گفته بودن ما در مقابل دشمن خارجی محکم می‌ایستیم، اما در مقابل فتنه داخلی هوشیار باشید... امروز فتنه‌ی داخلی از جانب افرادی داره رقم می‌خوره که به نام نظام و انقلاب و ولایت‌مداری، ناخواسته در مسیرِ نظام هستن!! کسانی که مثلاً حزب تمدن نوین اسلامی رو با هدف راه‌اندازی کردن و امروز در آموزش مواضع خودشون به اعضای حزب‌شون، به صراحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رو یک سیستم فرسوده و وارداتی تحت تأثیر جریان لیبرال معرفی می‌کنن! و معتقدن انقلابی که امام خمینی بنیانگذارش بودن امروز تبدیل شده به این! و این‌طور عنوان می‌کنن که ما باید این تمدن نوین اسلامی رو دوباره بازتولید کنیم! سؤال اینه که پس نقش ولایت فقیه چی می‌شه؟! ولایت فقیهی که تفکر تمدن نوین اسلامی رو درقالب طرح کلی اندیشه اسلامی درقرآن، در سال ۵۳ برای ساختن نظام اسلامی، تدوین و تبیین کرد و در دهه ۵۰ و ۶۰ معروف بود به فتنه‌ی آنتی‌تز انقلاب، با تخریب گسترده‌ی کلیه‌ی مسئولان و مدیران حاکمیت جمهوری اسلامی، امروز با لباس انقلابی‌گری و با شعار در بین مردم در تجمعات میدانی، عملا داره همدلی، همبستگی و وحدت کلمه و آرامش مردم و پیروزی ایران رو به حاشیه می‌بره و از حضور امت مبعوث علیه خودِ امت، استفاده می‌کنه! پ.ن ۱_چه کسی با شجاعت تمام ضرورت انحلال شعام رو مطرح کرد؟! فردی بنام فؤاد ایزدی، استاد دانشگاه و بقول معروف، آمریکاشناسی که چند هفته پیش آمریکا رو پیروز معرفی کرد! کسی که چند ماه قبل، در مصاحبه‌ی اینترنتیِ شبانه با علیزاده‌ی لندنی! وقتی به رهبری شهید اهانت شد، سکوت کرد و هیچ جوابی به اهانت مجری نداد و برای همین سکوت، از لیست اساتید و تحلیل‌گران شبکه خبر حذف شد! شاید این مطلب رو در کانال‌های مختلف دیده باشید با این توصیف الان دقیقا ۵ نفر دارن می‌گن آمریکا به اهدافش رسیده؛ 🔶ترامپ 🔷نتانیاهو 🔶هگست 🔷روبیو 🔶فواد ایزدی! 😏 ۲_ نکته‌ی عجیب این‌جاست که چند روز پس از طرح غرب‌گرا بودن اعضای تیم مذاکره‌کننده از طرف همین طیف، به قالیباف پیشنهاد می‌کنن که به جای اونها جناب فؤاد ایزدی رو با خودش به مذاکرات ببره! کسی که بدون خجالت از مردم ایران، و بدون ترس از متهم شدن، براحتی و به دروغ در رسانه اظهار نظر می‌کنه که آمریکا به اهدافش دست پیدا کرده _که این به معنای پیروزی آمریکاست در جنگی که شروع کرده!!_ چیزی که حتی خود سناتورها و خبرگزاری‌های آمریکا هم تکذیب می‌کنن و بطور مداوم دارن اعلام می‌کنن آمریکا شکست خورده چون نتونسته به هیچ یک از اهدافش دست پیدا کنه!
جالبه که اغلب فکر می‌کنیم فقط حکمرانان نسبت به مردم وظیفه دارن و وظیفه‌ی مردم فقط مطالبه‌گری‌ست! درحالی‌که در کلام امیرالمؤمنین علیه‌السلام، متعدد از وظایف مردم نسبت به حکمرانان بیان شده.
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ‼️ اگر مرد جنگ نیستی، نسبت به فرمانده میدان، و تدبیر میدان، شک و تردید ایجاد نکن! 👌 اگر هنر داری، به قول امام مسلمین این دو جبهه فرهنگی و اقتصادی را حفظ کن! لازم نیست در حوزه نظامی ورود بکنی... 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان هیئت محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام 📌 ایتا | ویراستی | هیئت | محبین مدیا
✅ ولایتی: نقشه کریدورهای منطقه را نه با تهدیدهای واشنگتن، بلکه با واقعیت‌های میدانی تهران می‌نویسند مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل: 🔹اکنون نقشه کریدورهای (راهگذرهای) منطقه را نه با تهدیدهای واشنگتن، بلکه با واقعیت‌های میدانی تهران می‌نویسند. 🔹 ترامپ در پارادوکس «تهدیدهای روزانه ایران» و «مشتریان عصبانی پمپ‌بنزین‌های آمریکا» گرفتار شده؛ او برای مهار تورم داخلی خود محتاج ثبات بازار و کاهش قیمت انرژی است. 🔹از سوی دیگر، تغییر محاسبات در قفقاز و کمرنگ شدن واژه تحمیلی «کریدور ترامپ»(زنگزور)،نشان داد که اکنون نقشه کریدورهای (راهگذرهای ) منطقه را نه با تهدیدهای  واشنگتن، بلکه با واقعیت‌های میدانی تهران می‌نویسند.
💢 | بازدارندگی تهاجمی؛ شاهکار راهبردی سپاه 🔹بیانیه اخیر سپاه مبنی بر کشاندن جنگ به فرامنطقه، اعلام رسمی گذار از دکترین دفاعی سنتی به راهبرد بازدارندگی تهاجمی گسترده است. هشدار فرماندهی سپاه درباره ضربات در مکان های غیرقابل تصور، اشاره به توان موشکی هایپرسونیک، پهپادهای رادارگریز دوربرد و شبکه نامتقارن فرامرزی دارد که قادر است بنیه امنیتی غرب را فراتر از غرب آسیا هدف بگیرد. با این بیانیه، جمهوری اسلامی پایان عصر مصونیت جغرافیایی واشنگتن را نه به عنوان یک وعده، بلکه به مثابه یک واقعیت عملیاتی اعلام کرد و نشان داد که آتش هر ماجراجویی، این بار در حیاط خلوت خود متجاوزان شعله خواهد کشید. 🔹برای اروپا و آمریکا، کابوس راهبردی تازه‌ای در حال شکل‌گیری است. علاوه بر توان موشکی و پهپادی ایران، اکنون اشراف موشکی حزب‌الله بر عمق مدیترانه و توان پهپادی یمن برای دور زدن سامانه‌های پدافندی پیشرفته، ثابت کرد که متحدان راهبردی ایران قادرند بدون کوچکترین نشانه هشداردهنده‌ای، نبض امنیت جنوب اروپا را در دست بگیرند. این توانمندی‌ها که حاصل بلوغ بازدارندگی جبهه مقاومت است، معادله سنتی مصونیت جغرافیایی غرب را برای همیشه باطل کرده است. 🔹برای آمریکا، هشدار سپاه تیر خلاصی بر نظریه جنگ دور از مرز است. پنتاگون تا دیروز می‌پنداشت می‌تواند با تحریم و تهدید، میدان نبرد را به خاورمیانه محدود کند، اما حالا با واقعیتی تلخ روبروست. امروز سران کاخ سفید می‌دانند پایگاه‌های نظامی آنها در سراسر جهان، منافع اقتصادیشان در آمریکای لاتین و آفریقا، و حتی زیرساختهای سایبری آنها در خاک کشورش، همگی در تیررس موشکها و متحدان قدرتمند جمهوری اسلامی ایران قرار دارند. 🔹این بیانیه نشان‌دهنده جهش کیفی در بلوغ راهبردی ایران و بازتعریف موازنه وحشت در نظم نوین جهانی است. غرب اکنون بر سر دوراهی تاریخیِ تسلیم در برابر واقعیت‌های میدانی یا ورود به ماجراجویی‌ای قرار دارد که می‌تواند تیر خلاصی بر اقتصاد و امنیت جوامع غربی باشد. دوران یکه‌تازی و مصونیت آمریکا و اروپا به پایان رسیده است. ✍🏻 حسین نجفی
⚠️🚨☝️این موضوع که گفتم موساد نفراتی رو تربیت کرده ، اینها تحلیل نیست ، موثق هست. 👈👈این صحبت رو بدون از نفراصلی شنیدم که پرونده بدست آمده از دست ایشون بوده. ⚠️یه پی‌نوشت هم به این مطلب بزنم؟👇 به این معنی نیست که خدایی ناکرده سرپیکان رو بگیریم به سمت قشر یا خاصی. ➕️یعنی عواملی رو کرده که در ورود کرده و دربزنگاه‌ها خط و جریان راهبری رو به میکشونن. 📍یک مثال هم بزنم یکم بشه؛ مثلا درجریان سال گذشته ، نفر دستیگر شده ظاهر بسیار موجه و ایضا بین دوستان موجّه بودن ، اما ایشون رابط بودن که از ..... که واسط بوده دستورات و مبالغی رو دریافت میکرده و در بحث به اسم کمک به جبهه انقلاب هزینه میکرده. ✔️یعنی درمسائل گوناگون باید دقت کنیم که توی بازی برخی افراد اینچنینی نباشیم. محمد محرمانه ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
🔹آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی؛ ما امروز در یک شرایطی هستیم که همه ملت ایران پای ایران ایستاده‌اند،‌ چه آن کسی که محجبه است و چه کسی که حجاب ندارد، این یک بحث دیگر و از جهت فقهی یک وادی دیگری است که حتی خود امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) هم می‌فرمود و در روایات ما هم وجود دارد وقتی اصل کشور و اساس اسلام در خطر است ما به کارهای درجه دو و سه نباید بپردازیم، وقتی اسلام در خطر است ما نباید به آن آقایی که اسلحه به دوش گرفته و به میدان آمده بگوییم نماز می‌خوانی یا نه؟ چه رسد به مسأله‌ی حجاب. البته ما وظیفه خود راجع به حجاب را هیچ‌وقت نباید فراموش کنیم اما الآن در این شرایط که اساس اسلام و انقلاب در خطر است نباید بین افراد حاضر در میدان تفکیک کنیم و بگوئیم در این جهاد حضور که شب‌ها برپا می‌شود بانوان با حجاب بیایند و کسی که حجاب درستی ندارد نیاید، این حرف غلط است.
✨🌸در محضر نهج‌البلاغه🌸✨ 💠 انکار نکردن حقیقت ◽️أَيُّهَا النَّاسُ، لاَ يَجْرِمَنَّکُمْ شِقَاقِي، وَ لاَ يَسْتَهْوِيَنَّکُمْ عِصْيَانِي، وَ لاَ تَتَرَامَوْا بِالأَبْصَارِ عِنْدَ مَا تَسْمَعُونَهُ مِنِّي اى مردم! دشمنى و مخالفت با من، شما را وادار به گناه نسازد و نافرمانى نسبت به من شما را به پيروى از هواى نفس نکشاند. و به هنگام شنيدن سخنانم، با ديده انکار به يکديگر نگاه نکنيد! 📚خطبه ۱۰۱ نهج البلاغه @mabavi