6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا حزب الله و مقاومت لبنان ضعیف شده است؟!
+
اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مقاومت لبنان؛ حزبالله در حال اداره استادانه یک جنگ چریکی است!
سرلشکر «اسحاق جری گرشون»، معاون پیشین فرماندهی شمال اسرائیل:
🔸 ارتش اسرائیل دقیقاً در زمین حزبالله بازی میکند؛ حزبالله در حال اداره یک جنگ چریکی است، جنگی که هدفش فرسوده کردن نیروهای ما و فراهم کردن امکان ادامه فعالیت سامانه موشکی خود در بلندمدت است!
«هلل بیتون روزن»، تحلیلگر نظامی و امنیتی کانال 14 اسرائیل وابسته به نتانیاهو:
🔸 ممکن است در همین پخش زنده پهپادهای حزبالله از راه برسند؛ اینجا جنگ است، یک جنگ واقعی! ساکنان شمال اسرائیل بسیار خشمگین هستند و میگویند ما به ترامپ رأی ندادیم تا با چنین واقعیتی روبهرو شویم!
#رصد_معاند
بیاعتمادی تحلیلگران خارجی به اخباری که از سوی کاخ سفید و رسانههای وابسته آن (از جمله اکسیوس) منتشر میشود
اکانت معروف آمریکایی فایننسلات، در حوزهی تحلیل ژئوپولتیک و بازارهای مالی:
من دیگر گزارش درباره توافق با ایران که از طرف کاخ سفید مطرح میشود را متوقف میکنم، چون همهشان ساختگی و فیک هستند.
دنیل مکآدامز، تحلیلگر و نمایندهی سابق کنگرهی آمریکا، در واکنش به خبری که باراک راوید منتشر کرد:
من گزارشهای او را باور نمیکنم. سابقه او [در پایبندی به حقیقت] صفر است.
باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی کاخ سفید در رسانهی اکسیوس نوشته بود: هر دو طرف تفاهمنامهای امضا خواهند کرد که ۶۰ روز اعتبار دارد و با رضایت دوطرفه قابل تمدید است. در طول این دوره ۶۰ روزه، تنگه هرمز بدون [محدودیت] باز خواهد بود...
آنجلو جولیانو، تحلیلگر و روزنامهنگار ایتالیایی:
بیایید گزارش کردن هر چیزی که از طرف ترامپ، کاخ سفید و [رسانهی] اکسیوس بیرون میآید را متوقف کنیم. این اخبار مگر اینکه از سوی طرف ایرانی تأیید شوند، صرفا مایه سرگرمی هستند.
#رصد_معاند
پ.ن
بیایم ما هم اندازهی این خارجیهای سکولار، بصیرت داشته باشیم و به رسانههای دشمن اعتماد نکنیم و بابت دروغهای اونها، مسؤلین خودمون رو تخریب نکنیم...
#عقلانیت_انقلابی
#ولایتمداری_واقعی
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
❌📵☝️رفقا خودتون نوع ادبیات حرف زدن برخی بلاگرهای ایتایی با مسئولین رو بخونید
این ادبیات مردم رو به مسئولین و فرماندهان کشور امیدوار می کنه یا برعکس⁉️
🚨سخنان ولایت رو میفرستم
خودتون قضاوت کنید👇
امام شهید:
«اهل بیان، اهل قلم، آنهایی که حرف میزنند، آنهایی که مینویسند، آنهایی که تحقیق میکنند، آنهایی که توییت میزنند، بفهمند چه کار میکنند. این اتّحاد مقدّس،این اجتماع عظیم، این سپر پولادین از دلهای مردم و ارادههای مردم نباید خدشهدار بشود. امروز بحمدالله اتّحاد وجود دارد.این اتّحاد را مردم حفظ کنند.
اتّحاد بین ملّت و دولت، بین آحاد مسئولین گوناگون نظام،بین نیروهای مسلّح و مردم، بین آحاد مردم،چیزی است که بایستی با همهی وجود حفظ بشود؛این توصیهی قطعی من است.»
۲ شهریور ۱۴۰۴
رهبر شهید👇
در حوادثی که مشاهده میکنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد،احتمال یک محاسبه درست را همیشه بدهید،که ممکن است پشت این تصمیمگیری یک محاسبه درستِ واقعیای وجود داشته باشد.»
(اسفند۱۴۰۳)
⚠️پی نوشت👇
⚠️همه حکومت ها بدون استثناء،اسرار و رمز و رازهائی دارند که گفتنی نیستند و باید پنهان بمانند،نه این که مردم نامحرم باشند!
✅و اما،به یقین منظور امام شهید این نبوده که مردم نسبت به مسائل سیاسی و آنچه در کشور میگذرد بیتفاوت بوده باشند
سخن آن است که وقتی در شرایط حساسی مانند این روزها قرار گرفته و دشمنان وحشی اسلام از هر سو به ایران عزیز و مردمش هجوم آوردهاند
🚨ضروری است که #زبان و #قلم به کلام و بیانی نگردانیم که دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی از آن،رنگ و بو و سمت و سوی تفرقه احساس کنند!
@porseshgar
هدایت شده از گرای انقلاب/ احمد برزگر بفرویی
🟣 ویروس بدبینی و نفوذ در جریان انقلابی
🔸 شما فقط برخی رسانه های مثلا انقلابی رو این چند روز دنبال بکنید که در چند مرحله چه واکنشی نشون دادن نسبت به تصمیمات نظام در مورد لبنان:
✅ حتما براتون جالبه:
1⃣ قبل از موضع گیری مسئولین: اتهام به نظام بابت تنها گذاشتن لبنان و خیانت به جبهه مقاومت!
2⃣ بعد از مواضع آقایان قالیباف و عراقچی: ادعای اینکه اینها فقط رجز خوانی میکنن و عمل نمیکنن!
3⃣ بعد از تهدید نظامی قرارگاه خاتم الانبیاء و قطعی شدن حمله:
اینکه چرا الان میخواید پاسخ بدید و چرا زودتر اینکارها رو نکردید؟
و اتهام تعلل و کوتاهی به نیروهای مسلح!
4⃣ بعد از عقب نشینی آمریکا و رژیم بعد از تهدید قطعی ایران:
به جای روایت پیروزی جمهوری اسلامی ایران و تبیین شکست واضح آمریکا و رژیم در این موضوع،
یه عده بلافاصله طرح انتظار بالاتر که برای جنوب لبنان هم باید وارد جنگ بشیم!
و اینکه چرا برای اونها این عکس العمل رو نشون ندادید!
بعضی هاشون که هیچی! دقیقا مثل اینترنشنال گفتن ابرقدرت که اینجوری عقب نشینی نمیکنه و اصلا آمریکا و اسرائیل بازیتون دادن و اونا اصلا نمیخواستن به بیروت حمله کنن و ایران رودست خورده تهدیدشون کرده!
🔹اگر نگاه بکنید میبینید از نگاه اینها در همه حال جمهوری اسلامی محکومه.
هیچ حالت پیروزی در ذهن اینها انگار وجود نداره.
هیچ تصمیم درستی در سازوکارهای نظام گرفته نمیشه.
انگار هیچکس غیرت و دلسوزی نداره جز همین ها که از درون منزل و زیر کولر با اطلاعات ناقص گوشی و فضای مجازی دارن اُورد ناشتا میدن و حتی برای نیروهای نظامی دستور صادر میکنن!
🔹امام شهید دقیق و حکیمانه فرمودند:
«این ویروس بدبینی چیز بدی است؛ بدبینی به سپاه، بدبینی به دولت، بدبینی به مجلس، بدبینی به قوه ی قضائیه، بدبینی به نهادهای انقلابی و بنیادهای انقلابی، بدبینی به اینها...
نوع گفتن، نوع اقدام کردن، نوع برخورد کردن باید جوری نباشد که موجب بشود که مردم اسیر و دچار بیماری بدبینی بشوند؛
این بدبینی را دیگر نمیشود درست کرد.»
✍ این شب ها در تجمعات مردمی، تمام وقتِ سخنرانها و اساتید صرف پاسخ دادن به شبهات برخی کانالهای ایتا میشود؛
کانال های میلیونی! که کارشان به تعیین تکلیف برای نیروهای مسلح رسیده!
عجیب است که این روزها در محافل انقلابی، باید بیشتر از هر زمان دیگری در مقایسه با محافل مخالفان، در بین برخی نیروهای انقلابی از کارآمدی نظام و صداقت مسئولین جمهوری اسلامی دفاع کنید و توضیح دهید!!
یک زمانی خون دل میخوردیم که آقا تو رو خدا هرچی اینترنشنال و بی بی سی میگن باور نکنید، حالا کارمون شده آقا تو رو خدا هرچی کانالهای ایتا میگن باور نکنید. مطالب برخی کانال ها عینا با خط خبری و رسانه ای موساداینترنشنال یکسان پیش میره. 😔
🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید
🆔 @barzegar1359
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📷 امام مجاهد شهید
🔻 تصویری ویژه از رهبر معظم انقلاب در کنار امام شهید؛ انتشار برای اولین بار به مناسبت عید سعید غدیر
🌷 حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای: «قائد شهید ما، مجاهدی خستگیناپذیر و چون کوه استوار و محکم، و از عمق جان، مؤمن به وعدههای الهی بودند.» ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
📥 نسخه کیفیت اصلی
📲 @rahbar_enghelab_ir