eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
❌📵☝️رفقا خودتون نوع ادبیات حرف زدن برخی بلاگرهای ایتایی با مسئولین رو بخونید این ادبیات مردم رو به مسئولین و فرماندهان کشور امیدوار می کنه یا برعکس⁉️ 🚨سخنان ولایت رو میفرستم خودتون قضاوت کنید👇 امام شهید: «اهل بیان، اهل قلم، آنهایی که حرف میزنند، آنهایی که مینویسند، آنهایی که تحقیق میکنند، آنهایی که توییت میزنند، بفهمند چه کار میکنند. این اتّحاد مقدّس،این اجتماع عظیم، این سپر پولادین از دلهای مردم و اراده‌های مردم نباید خدشه‌دار بشود. امروز بحمدالله اتّحاد وجود دارد.این اتّحاد را مردم حفظ کنند. اتّحاد بین ملّت و دولت، بین آحاد مسئولین گوناگون نظام،بین نیروهای مسلّح و مردم، بین آحاد مردم،چیزی است که بایستی با همه‌ی وجود حفظ بشود؛این توصیه‌ی قطعی من است.» ۲ شهریور ۱۴۰۴ رهبر شهید👇 در حوادثی که مشاهده می‌کنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد،احتمال یک محاسبه‌ درست را همیشه بدهید،که ممکن است پشت این تصمیم‌گیری یک محاسبه‌ درستِ واقعی‌ای وجود داشته باشد.» (اسفند۱۴۰۳) ⚠️پی نوشت👇 ⚠️همه حکومت ها بدون استثناء،اسرار و رمز و رازهائی دارند که گفتنی نیستند و باید پنهان بمانند‌،نه این که مردم نامحرم باشند! ✅و اما،به یقین منظور امام شهید این نبوده که مردم نسبت به مسائل سیاسی و آنچه در کشور می‌گذرد بی‌تفاوت بوده باشند سخن آن است که وقتی در شرایط حساسی مانند این روزها قرار گرفته و دشمنان وحشی اسلام از هر سو به ایران عزیز و مردمش هجوم آورده‌اند 🚨ضروری است که و به کلام و بیانی نگردانیم که دشمنان بیرونی و پادو‌های داخلی از آن،رنگ و بو و سمت و سوی تفرقه احساس کنند! @porseshgar
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟣 ویروس بدبینی و نفوذ در جریان انقلابی 🔸 شما فقط برخی رسانه های مثلا انقلابی رو این چند روز دنبال بکنید که در چند مرحله چه واکنشی نشون دادن نسبت به تصمیمات نظام در مورد لبنان: ✅ حتما براتون جالبه: 1⃣ قبل از موضع گیری مسئولین: اتهام به نظام بابت تنها گذاشتن لبنان و خیانت به جبهه مقاومت! 2⃣ بعد از مواضع آقایان قالیباف و عراقچی: ادعای اینکه اینها فقط رجز خوانی میکنن و عمل نمیکنن! 3⃣ بعد از تهدید نظامی قرارگاه خاتم الانبیاء و قطعی شدن حمله: اینکه چرا الان میخواید پاسخ بدید و چرا زودتر اینکارها رو نکردید؟ و اتهام تعلل و کوتاهی به نیروهای مسلح! 4⃣ بعد از عقب نشینی آمریکا و رژیم بعد از تهدید قطعی ایران: به جای روایت پیروزی جمهوری اسلامی ایران و تبیین شکست واضح آمریکا و رژیم در این موضوع، یه عده بلافاصله طرح انتظار بالاتر که برای جنوب لبنان هم باید وارد جنگ بشیم! و اینکه چرا برای اونها این عکس العمل رو نشون ندادید! بعضی هاشون که هیچی! دقیقا مثل اینترنشنال گفتن ابرقدرت که اینجوری عقب نشینی نمیکنه و اصلا آمریکا و اسرائیل بازیتون دادن و اونا اصلا نمیخواستن به بیروت حمله کنن و ایران رودست خورده تهدیدشون کرده! 🔹اگر نگاه بکنید میبینید از نگاه اینها در همه حال جمهوری اسلامی محکومه. هیچ حالت پیروزی در ذهن اینها انگار وجود نداره. هیچ تصمیم درستی در سازوکارهای نظام گرفته نمیشه. انگار هیچکس غیرت و دلسوزی نداره جز همین ها که از درون منزل و زیر کولر با اطلاعات ناقص گوشی و فضای مجازی دارن اُورد ناشتا میدن و حتی برای نیروهای نظامی دستور صادر میکنن! 🔹امام شهید دقیق و حکیمانه فرمودند: «این ویروس بدبینی چیز بدی است؛ بدبینی به سپاه، بدبینی به دولت، بدبینی به مجلس، بدبینی به قوه ی قضائیه، بدبینی به نهادهای انقلابی و بنیادهای انقلابی، بدبینی به اینها... نوع گفتن، نوع اقدام کردن، نوع برخورد کردن باید جوری نباشد که موجب بشود که مردم اسیر و دچار بیماری بدبینی بشوند؛ این بدبینی را دیگر نمیشود درست کرد.» ✍‌ ‌این شب ها در تجمعات مردمی، تمام وقتِ سخنران‌ها و اساتید صرف پاسخ دادن به شبهات برخی کانال‌های ایتا میشود؛ کانال های میلیونی! که کارشان به تعیین تکلیف برای نیروهای مسلح رسیده! عجیب است که این روزها در محافل انقلابی، باید بیشتر از هر زمان دیگری در مقایسه با محافل مخالفان، در بین برخی نیروهای انقلابی از کارآمدی نظام و صداقت مسئولین جمهوری اسلامی دفاع کنید و توضیح دهید!! یک زمانی خون دل می‌خوردیم که آقا تو رو خدا هرچی اینترنشنال و بی بی سی میگن باور نکنید، حالا کارمون شده آقا تو رو خدا هرچی کانالهای ایتا میگن باور نکنید. مطالب برخی کانال ها عینا با خط خبری و رسانه ای موساداینترنشنال یکسان پیش میره. 😔 ‌ 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359
📷 امام مجاهد شهید 🔻 تصویری ویژه از رهبر معظم انقلاب در کنار امام شهید؛ انتشار برای اولین بار به مناسبت عید سعید غدیر 🌷 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای: «قائد شهید ما، مجاهدی خستگی‌ناپذیر و چون کوه استوار و محکم، و از عمق جان، مؤمن به وعده‌های الهی بودند.» ۲۰/فروردین/۱۴۰۵ 📥 نسخه کیفیت اصلی 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی تشریح کرد؛ دکترین جدید عملیاتی ایران؛ از هدف‌گیری پهپادها تا مقابله با شناورهای متخلف/ ورود سامانه های جدید پدافندی به سازمان رزم ایران   مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور راهبردی، با تبیین شرایط میدانی و عملیاتی منطقه، از تغییر راهبرد عملیاتی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات جدید خبر داد و گفت: از حدود ده روز پیش، جمهوری اسلامی ایران راهبرد عملیاتی جدیدی را دنبال می‌کند که دارای چند بخش مهم و قابل توجه است. مهدی محمدی در تشریح محورهای راهبردهای عملیاتی جدید ایران، یکی از بخش های این راهبرد را ساقط‌کردن پهپادها و هواگردهای دشمن دانست و گفت: براساس این راهبرد جدید، اخیرا نرخ اصابت به پهپادها به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. همان‌گونه که می‌دانید، پهپادهای شناسایی دشمن، ستون فقرات سازمان رزم او محسوب می‌شوند که تاکنون تعداد قابل توجهی پهپاد ساقط شده و این روند نیز ادامه خواهد یافت. وی با اشاره به جهش توان پدافندی ایران افزود: این موضوع، از یک‌سو نشان‌دهنده جهش محسوس ایران در حوزه پدافندی است و از سوی دیگر، بیانگر آن است که اتکای طرف مقابل به پهپادها، به آن شکلی که طی یک سال گذشته وجود داشت که در آن، پهپادهای دشمن بر فراز سر ما حضور داشتند و ما در چنین شرایطی زندگی می‌کردیم، به تدریج رو به پایان است. ورود سامانه‌های جدید پدافندی به سازمان رزم ایران وی در همین زمینه تاکید کرد: این مسئله یکی از ویژگی‌های مهم روندی است که از حدود ده روز گذشته آغاز شده است. معنای این تحول آن است که بخشی از برنامه‌هایی که ایران در حوزه پدافندی دنبال می‌کرد، اکنون به مرحله بلوغ رسیده است؛ به‌گونه‌ای که سامانه‌های جدید پدافندی، به‌صورت کاملاً حرفه‌ای وارد سازمان رزم کشور شده‌اند و در حال استفاده عملیاتی از آن‌ها هستیم. مهدی محمدی یکی دیگر از راهبردهای عملیاتی جدید را حمله به نیروهای رزمی تهاجمی دشمن توصیف کرد و اظهار داشت: در هر موردی که دشمن برای شناورهای ما مزاحمت ایجاد کرده است، ایران حمله به شناورهای دشمن را آغاز کرده است. مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی،  اضافه کرد: دشمن اکنون می‌داند شناورهایی که برای ایران ممانعت یا مزاحمت ایجاد کنند، یا به‌سمت ایران شلیک کنند، مستقیماً هدف قرار خواهند گرفت و ضربه دریافت خواهند کرد. این نیز طی یک هفته تا ده روز گذشته، به یک موضوع کاملاً عملیاتی تبدیل شده است. اگر اخبار را با دقت دنبال کنید، به‌ویژه اگر بیانیه‌های سنتکام را مطالعه کنید، مشاهده خواهید کرد که آنچه بیان می‌کنم، به یک نگرانی عملیاتی جدید برای دشمن تبدیل شده است. محمدی سومین بخش دیگری از راهبرد جدید را مقابله با شناورهای متخلف عنوان کرد و گفت: این شناورها تلاش می‌کنند مسیر استانداردی را که ایران در تنگه هرمز تعیین کرده است، از مسیرهای مختلف دور بزنند؛ چه از میانه تنگه هرمز و چه از سمت ساحل عمان. در مواردی که چنین اتفاقی رخ داده است؛ یعنی زمانی که این شناورها تلاش کرده‌اند از مسیری غیر از مسیری که نیروی دریایی سپاه تعیین کرده، از تنگه هرمز خارج شوند ــ که البته تعداد این موارد بسیار اندک بوده ــ ایران در همه موارد، یا به آن شناورها اخطار داده و آن‌ها را وادار به بازگشت کرده است، یا اقدام به شلیک هشدار کرده و همین شلیک هشدار موجب شده است که آن شناورها به داخل خلیج‌فارس بازگردند. وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد، سپاه این موارد را به‌صورت رسمی اعلام کرده است و در برخی موارد دیگر، اگر به منابع خارجی مراجعه کنید، جزئیات آن‌ها را خواهید دید. علت اینکه همه این موارد از سوی طرف ایرانی اعلام نمی‌شود، آن است که ممکن است به‌دلایل عملیاتی، بنا نباشد همه جزئیات منتشر شود. وی با بیان اینکه دو طرف در حال آماده‌سازی خود برای لحظه آغاز درگیری هستند، تصریح کرد: با قاطعیت می‌توان گفت که میزان آمادگی ما بیشتر است. آمادگی آمریکایی‌ها ضعیف‌تر است، نیروهای آنان فرسوده شده‌اند و بخشی از نیروهای خود را ناچار شده‌اند از منطقه خارج کنند. وی در پایان تأکید کرد: ما در حال آماده‌سازی خود برای لحظه‌ای هستیم که توافقی وجود نداشته باشد. این اصل مهمی است که همه باید آن را به خاطر بسپارند. البته این موضوع هیچ منافاتی با دیپلماسی ندارد. اتفاقاً اقتضای مدل جدید دیپلماسی و کار سیاسی همین است که شما هر لحظه آماده باشید دیپلماسی را کنار بگذارید و وارد جنگ شوید. یکی از نمونه‌های این تفاوت، افزایش هدف‌گیری تجهیزات و تأسیسات محرمانه آمریکایی‌ها در منطقه با ابزارهای ناشناس، به‌ویژه پهپادهای ناشناس است که به نگرانی جدیدی برای سنتکام بدل شده است. @mohammadi61
غدیر، فقط یک عید نیست؛ روز تجدید عهد با ولایت است. 🌿 از خمینی کبیر(ره) تا رهبر شهید(رضوان‌الله‌علیه)، و امروز، در امتداد همان پرچم، با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیعت می‌کنیم؛ برای ادامه راه امامین انقلاب. 🇮🇷✨
هدایت شده از علیرضا زادبر
"مذاکره حرام است!!!" خطر اختلاف در خیابان امشب در یکی از میدان‌ها پس از اتمام رسمی برنامه جمع چند ده نفره ای با نیت درست یعنی دفاع از کشور، مرتکب عملی شدند که خطاست. شعار میدادند: مذاکره حرام است! چند خط توضیح لازم است: نخست. شهادتین خودم را پیش از هر واکنشی اعلام کنم. من معتقدم مردم در خیابان تریبون ندارند، میزان شور و خواندن از شنیدن و گفتگو برای معرفت افزایی بیشتر است. معتقدم پلاکارد تریبون مردم است و نباید از آنها سلب نمود. دوم. اما این شعار قطعا غلط است. شما می توانید بگویید: من به مذاکره بدبین ام. می توانید بگویید: مذاکره نتیجه بخش نخواهد بود و یا شعار بدهید که به مذاکره با قاتل رهبر اعتماد ندارم. منتها شما نمیتوانید بگویید مذاکره حرام است. تشخیص حرام شرعی یا سیاسی بودن مذاکره با ولی فقیه است و این حتی بر عهده مسولان یا سایر مقامات عالی نیز نیست. سوم. وقتی شما قاطعانه حکم بر حرام بودن مذاکره میدهید یعنی رهبر انقلاب این فعل را پذیرفته اند؟! فورا پاسخ میدهند به رهبر تحمیل شده است؛ به فرض درست باشد. وقتی رهبر انقلاب در پیام خود برای مردم در خیابان یک کُنش مشخص در مذاکرات تعریف می‌نمایند، آنجایی که به مردم گفتند: "فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است" یعنی ولی فقیه مردم را دعوت نموده اند که با فریاد خود بر یک امر حرام(مذاکره) نظارت کنند!!!!! چهارم. بی اعتمادسازی مردم نسبت به ساختار رسمی نظام جمهوری اسلامی که رهبر شهید جان مبارک خود را فدای بقای این نظام سیاسی نموند خطای بسیار بزرگی است که خود ایشان در سخنرانی های مکرر، پرتعداد افراد را برحذر داشته اند تا مردم را نسبت به ساختار نظام بی اعتماد نکنید. در دیدارهای دانشجویی به ویژه سال گذشته تذکر دادند. پنجم. نمونه آن بی اعتماد سازی مردم نسبت به شعام و ساختار این نهاد قانون اساسی است. ششم. میتوانید افراد را نقد کنید. مطالبه کنید. فریاد بزنید. اما عبور از ساختارهای رسمی کمک به دشمن است. هفتم. رهبری انقلاب در پیام مهم خود از اختلاف موجه و غیرموجه که منجر به تنازع شود برحذر داده اند. چرا؟ هشتم. مذاکره باید نتیجه بخش باشد. مذاکره برای مذاکره هدف نیست. نتیجه بخش بودن باید مطالبه مردم باشد. تجربه مذاکره با آمریکا نشان داده است که باید دنبال نتیجه بود. بسیار بعید است که آمریکا در صورت امضای تفاهم و توافق به آن پایبند باشد. تجربه تلخ برجام در اجرا فوری تعهدات نباید تکرار شود. این جنگ در صورت طولانی تر شدن و فرسایشی ماندن به اتحاد نیاز دارد. جنگ اراده ها به اتحاد نیاز دارد. اتحاد دو طرفه است. اتحاد یک تاکتیک موقت نیست، رهبرشهید از تعبیر استفاده نموند. لااقل تا اسفند ماه و دور بعدی جنگ(به نظر جنگ بزرگ اصلی و نهایی) این اتحاد را حفظ نمایید. با این سرعت به سمت اختلاف رفتن هنر می‌خواهد. وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ و با یکدیگر نزاع و اختلاف مکنید، که سست و بد دل می شوید، و قدرت و شوکتتان از میان می رود؛ و شکیبایی ورزید؛ سوره مبارکه انفال @Politicalhistory
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) از آقا امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام سخن می‌گن، غرق در بهجت هستن... 🏴 ١۴ خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمةالله‌علیه) علیه‌السلام
هدایت شده از خبرگزاری فارس
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یاد امام شهید در سی‌وهفتمین سالگرد ارتحال امام 🔹صندلی خالی مزین به عکس قائد شهید امت در جایگاه سخنران حرم امام خمینی(ره) حال و هوای دیگری به شبستان حرم داده است. @Farsna