eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
◀️ «علی‌الاصول» و «تحمیلِ حکمیت»⁉️محمدرضا حدادپور جهرمی برخی کوشیده‌اند میانِ عبارتِ «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» در پیامِ رهبر فرزانه انقلاب و جریانِ «تحمیلِ حکمیت» در صفین، شباهتی واهی ایجاد کنند؛ اما این قیاس، هم از نظرِ تاریخی، هم از نظرِ منطقی، و هم از نظرِ راهبردی، نادرست و گمراه‌کننده است. برای روشن شدنِ موضوع، ناگزیریم هر دو پدیده را در بسترِ خودشان بررسی کنیم: 🔺 در صفین چه گذشت؟ «تحمیل» از جنسِ تهدید و شورش در جریانِ جنگ صفین، هنگامی که سپاهِ امام علی(ع) در آستانه‌ی پیروزیِ قاطع بر سپاهِ معاویه بود، عمروعاص با حیله‌ای روانی، قرآن‌ها را بر سرِ نیزه کرد و فریاد «حکمیتِ قرآن» سر داد. در این هنگام، بخشِ بزرگی از سپاهِ امام که برخی از رویِ ساده‌لوحی، برخی از رویِ نفاق و برخی از رویِ ترس از ادامه‌ی جنگ، بر امام شوریدند و او را تهدید به قتل یا تسلیم به معاویه کردند. امام علی(ع) در این شرایط، علی‌رغمِ آگاهیِ کامل از حیله‌ی دشمن، و علی‌رغمِ تأکید بر ادامه‌ی جنگ، مجبور شد تن به حکمیت دهد؛ چرا که در آن مقطع، «وحدتِ سپاه» برایش از «پیروزیِ فوری» مهم‌تر بود. نتیجه‌ی صفین، پذیرشِ حکمیت، یک «تحمیلِ داخلی» بود؛ یعنی گروهی از خودِ لشکرِ امام، با تهدید و شورش، تصمیم را به امام تحمیل کردند. امام نیز برای حفظِ انسجامِ سپاه، ناچار به پذیرش شد. 🔺 در پیامِ رهبر فرزانه انقلاب چه گذشت؟ «تعهدِ جمعی» در چهارچوبِ نظام در پیامِ اخیر، رهبر معظم انقلاب صراحتاً می‌فرمایند: «علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم، ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم.» تفاوت‌های بنیادین این دو عبارت: ۱. در صفین، تحمیل از پایین (شورشِ بخشی از سپاه بر امام) رخ داد اما در زمان ما تعهد از بالا انجام شد (رئیس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی، مسئولیت را می‌پذیرند و از رهبری اجازه می‌خواهند) ۲. در صفین، تهدیدِ فیزیکی و نظامی رخ داد و گفتند اگر حکمیت نپذیری، تو را می‌کشیم. اما در زمان ما چارچوبِ قانونی و تشکیلاتی شورای عالی امنیت ملی که مرجعِ رسمی تصمیم‌گیری است، چنین پیشنهادی را مطرح کرد. ۳. امام علی‌رغمِ تشخیصِ درست، ناچار به پذیرش شد اما رهبر انقلاب با آگاهیِ کامل، بر اساسِ «تعهدِ جمعی» و نه «فشارِ داخلی»، اجازه صادر کردندـ 👈 لذا نتیجه‌ی صفین، شکستِ سیاسی برای علی(ع) و تقویتِ معاویه بود اما نتیجه‌ی این تفاهم، موکول به «عملکردِ دشمن» شده است؛ اگر دشمن به تعهدات عمل کند، به نفعِ ایران تمام می‌شود و اگر نکند، «قضاوتِ نهایی» با ملت خواهد بود. 🔺 تفاوت در «مخاطبِ تحمیل»: مردمِ کوفه در برابرِ شورای عالی امنیت ملی در صفین، آنچه بر امام تحمیل شد، خواستِ «جمعیتِ بی‌تخصص» بود؛ مردمی که به جایِ تحلیلِ راهبردی، تحتِ تأثیرِ یک عملیاتِ روانی، از امام خواستند که دست از جنگ بردارد. اما در نظامِ جمهوری اسلامی، تصمیم‌گیریِ راهبردی در حوزه‌ی مذاکرات، از مجرای «شورای عالی امنیت ملی» می‌گذرد؛ نهادی که متشکل از نخبگانِ نظامی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور است و با اشراف بر همه‌ی ابعاد، تصمیم‌گیری می‌کند. پس در صفین، «عامی‌هایِ احساساتی» بر «امامِ معصوم» تحمیل کردند، اما در نظامِ جمهوری اسلامی، «نخبگانِ تخصصی» با «رهبریِ فقیه و عالیقدر» به یک «تفاهمِ جمعی» می‌رسند و آن را به اجرا می‌گذارند. قیاسِ این دو، قیاسِ «غوغایِ عامیانه» با «نظامِ کارشناسی» است. ⛔️ «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» یعنی «ترجیحِ نظر جمعی» نه «مخالفتِ بنیادین» در ادبیاتِ فقهی و اصولی، «علی‌الاصول» یعنی «بر اساسِ قاعده‌ی اولیه». این عبارت به این معناست که اگر قرار بود بر اساسِ اصل اولیه تصمیم‌گیری شود، رهبری مسیر دیگری را برمی‌گزیدند؛ اما چون «مصلحتِ جمعی» و «تعهدِ مسئولان» اقتضاء می‌کرد، ایشان «اجازه» صادر کردند. این دقیقاً نقطه‌ی مقابلِ «تحمیل» است؛ در صفین، تحمیل یعنی «مردم، بر خلافِ نظرِ امام، از او خواستند»؛ اما اینجا، «امامِ جامعه» در برابرِ خواستِ عامه عقب‌نشینی نکردند؛ بلکه «ولی‌فقیه» در یک نظامِ منسجم، با پذیرشِ «نظرِ جمعیِ کارشناسان»، مصلحت را در «اجازه» می‌بیند، نه در «مخالفت». ادامه 👇
🔺 ادعایِ شبهه‌افکنان این است: «رهبری مثلِ امام علی(ع) در صفین، مجبور به پذیرشِ مذاکره شد.» پاسخِ مستند: 1⃣در صفین، امام علی(ع) مخالفِ محض حکمیت بود، اما در این تفاهم، رهبری مخالفِ محض نبودند؛ بلکه «نظرِ دیگری» داشتند، نه «نظرِ مخالفِ مطلق». 2⃣ در صفین، تحمیل از سوی «مردمِ شورشی» بود؛ اما اینجا، درخواست از سوی «رئیس‌جمهورِ منتخبِ مردم و شورای عالی امنیت ملی» است که در چارچوبِ قانونی عمل می‌کنند. 3⃣ در صفین، تحمیل با تهدیدِ فیزیکی همراه بود؛ اما اینجا، هیچ‌کس رهبری را تهدید نکرده است؛ بلکه با تعهدِ مسئولانه، از ایشان اجازه خواسته‌اند. 4⃣ در صفین، نتیجه‌ی حکمیت، «شکستِ سیاسیِ لشکر امام علی(ع)» بود؛ اما اینجا، نتیجه‌ی تفاهم، به «عملکردِ دشمن» موکول شده و اگر دشمن بدعهدی کند، «هزینه‌ی آن» متوجه خودِ مذاکره‌کنندگان خواهد بود، نه رهبری. ✅ اینجا صفین نیست، اینجا «جمهوریِ اسلامیِ مقتدر» است قیاسِ مذاکراتِ امروز با حکمیتِ صفین، یک مغالطه‌ی تاریخیِ آشکار است؛ اگر کسی امروز این قیاس را به کار می‌گیرد، یا تاریخِ صفین را درست نمی‌داند، یا عمداً می‌خواهد تصمیماتِ نظام را به «تحمیلِ فریب‌خورده» تشبیه کند تا از پشتیبانیِ مردم بیندازد. ما با «نگاهِ تاریخیِ دقیق» و «نگاهِ راهبردیِ عاقلانه»، از هر دو افراط و تفریط پرهیز می‌کنیم و با «صبرِ استراتژیک» و «ولایت‌پذیریِ هوشمندانه»، در کنارِ تصمیماتِ نظام می‌ایستیم. ✍ کانال @mohamadrezahadadpour
هدایت شده از عقال
🔰خطر ارتجاع در پوشش «بازگشت به نظر امام»‼️ 🔹دستوراتی که از طرف امام جامعه صادر می‌شود، حاصل گفتگوها و مشورت‌های متعدد افراد مختلفی است که به رهبری ارائه شده و در نهایت ایشان را به آن جمع‌بندی رسانده است؛ متأسفانه برخی افراد هنگامی که این جمع‌بندی‌ها را با ذائقه خود ناسازگار می‌بینند، فورا دست به کار شده و درصدد توجیه نظرات خویش برمی‌آیند؛ وجه مشترک عمده این توجیهات، انگاره «تحمیل به رهبری» است و با کمک دوگانه‌سازی‌هایی همانند «نظر یا تصمیم؟»، «رضایت یا اجازه؟»، «حقیقت یا مصلحت؟»، «آرمان یا واقعیت؟» و... صورت می‌گیرد؛ به این بیان که ادعا می‌شود نظر رهبری با تصمیم اعلامی ایشان متفاوت بوده ولی برخی‌ از مسئولان و همچنین پاره‌ای از مسائل، فلان تصمیم را بر ایشان تحمیل کرده است؛ در ادامه نیز چنین رسالتی تعریف می‌شود که باید کنش‌های خود را به گونه‌ای ترتیب داد تا با ایجاد بسط ید برای امام جامعه، تصمیمات اتخاذ شده را به نظرات ایشان نزدیک کرد. 🔹اما از جمله شواهدی که برای اثبات این دوگانه‌ها آورده می‌شود پذیرش قطعنامه توسط امام خمینی رحمةالله‌علیه، پذیرش برجام توسط رهبر شهید انقلاب و همچنین پذیرش تفاهم‌نامه میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب است؛ با اندک دقتی می‌توان دریافت که اساس این دوگانه‌ها محل اشکال بوده و تن دادن به آن پیامدهای خطرناکی را می‌تواند در پی داشته باشد؛ واقعیت آن است که پذیرش این دوگانه‌ها راه را برای هرج‌ومرج اجتماعی و کارهای بی‌ضابطه باز خواهد کرد؛ مدعیان پرسروصدا همواره «نظر دیگر» امام جامعه را منطبق بر خواسته‌ها و تمایلات خود قلمداد کرده و به اسم ایجاد بسط ید برای رهبری و تحقق نظرات ایشان، به تضعیف تدابیر فعلی رهبری خواهند پرداخت؛ آفت ارتجاع رخ خواهد نمود و به اسم «بازگشت به نظر امام»، نظرات فعلی ایشان تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت. 🔹مواجهه صحیح اما پرهیز از هرگونه دوگانه‌انگاری بین نظر و تصمیم است؛ در مثال‌های فوق‌الذکر، نظر و تصمیم امام خمینی پیش از پذیرش قطعنامه، ادامه جنگ بوده و لذا برای ایجاد بسط ید برای ایشان نیز باید تمام تلاش‌ها در این جهت به کار گرفته می‌شد؛ همچنین پس از پذیرش قطعنامه نیز نظر و تصمیم ایشان پذیرش قطعنامه بوده و باید اقدامات همگان در راستای تقویت این تدبیر امام -و نه نظر و تصمیم سابق- قرار می‌گرفت؛ در پیام اخیر رهبری نیز عبارت «بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم»، به شکل واضح‌تری بطلان این دوگانه‌ها را آشکار ساخت؛ چه آن که اگر دوئیتی بین نظر و تصمیم وجود داشت، عبارت «نظر دیگری دارم» مناسب‌تر به نظر می‌رسید. 🔹ناگفته نماند که رهبر شهید انقلاب نیز به طور قاطع در مقابل این دوگانه‌سازی‌ها ایستاده و می‌فرمایند: «بعضی خیال می‌کنند که «مصلحت» در مقابل «حقیقت» است؛ در صورتی که مصلحت هم یک حقیقت است؛ کمااین‌که حقیقت هم مصلحت است. اصلاً حقیقت و مصلحت از هم جدا نیستند. مصالحِ پنداری و شخصی است که بد است. وقتی مصلحت شخصی نیست، وقتی مصلحتِ مردم و مصلحتِ کشور است، این می‌شود یک امر مقدّس، یک امر خوب، یک چیز عزیز؛ چرا ما باید از آن فرار کنیم؟ ۱۳۷۷/۱۲/۰۴»؛ مخلص کلام این که نباید نظر و تصمیم فعلی امام جامعه را پای نظر و تصمیم سابق -که مربوط به زمان و شرایط متفاوتی بوده است- قربانی کرد. ✍مدیر عقال 🆔@eghaal
هدایت شده از احمد صابری تولایی
‼️پاسِ گل به آمریکا قربةً الی الله ⚠️ما در پنج میدان در حال مبارزه با دشمن هستیم 📌میدان نظامی 📌میدان دیپلماسی 📌میدان خدمات 📌میدان خیابان 📌میدان رسانه ⚔در میدان نظامی: ⬅️دشمن به هیچ یک از اهدافی که تعیین کرد ، نرسید 🔻نه براندازی نظام اتفاق افتاد 🔻نه تجزیه ایران محقق شد 🔻نه تغییر نقشه ایران رخ داد 🔻نه قدرت موشکی ما نابود شد 🔻نه قدرت هسته ای ما از بین رفت ✊این یک پیروزی بزرگ برای ایران و یک شکست مفتضحانه برای آمریکاست 🗣در میدان دیپلماسی : ⬅️دشمن به اکثر اهداف خودش نرسید 🔻نتونست مدیریت تنگه هرمز رو از ما بگیره 🔻نتونست لبنان رو از ایران جدا کنه 🔻نتونست فعالیت هسته ای ما رو محدود کنه 🔻نتونست قدرت موشکی ما رو وارد مذاکرات کنه 🥪در میدان خدمات عمومی : ⬅️دولت توانست علیرغم همه مشکلات نیازمندیهای اصلی کشور را با کمک بقیه نهادها تامین کند 🔻 قطعی آب و برق و گاز در کل کشور نداشتیم 🔻صف‌های طولانی بنزین نداشتیم 🔻کمبود نان و مواد غذایی نداشتیم 🇮🇷در میدان خیابان: ⬅️بیش از ۱۱۰ شب مردم وسط میدان بودند ✅مجالی برای اغتشاش داخلی به دشمن داده نشده ✅سرمایه اجتماعی نظام افزایش پیدا کرده ✅مطالبه گری های موثر و معقول تحقق پیدا کرده 🎥در میدان رسانه : ⬅️اما آنچه جای تأسف داره اینه که : 🔻دشمنان ما با «تولید دروغ» شکست خودش رو به «روایت پیروزی» تبدیل می‌کنه 🔻برخی انقلابیون ما با «پذیرش دروغها» و روایت کذب دشمن ، پیروزیهای خودمون رو با «روایت شکست» منتشر می‌کنند . ❌دشمن با تولید دروغهایی چون : 🚫الزام ایران به خرید سویا و گندم از آمریکا 🚫ضعیف بودن رهبر ایران و مدیریت نظام با شعام 🚫نفوذی معرفی کردن یکی از فرزندان مسئولین 🚫تخریب و تضعیف نیروی نظامی ایران 🚫انفعال تیم دیپلماسی در برابر مستکبرین 🚫واگذاری تنگه هرمز به آمریکا 🚫تیم دیپلماسی ایران داره ایران رو می فروشه و... سعی میکنه برای خودش دستاورد سازی کنه و نهایتا در رسانه ها خودش رو پیروز مطلق میدان نشون بده 📣و متاسفانه رسانه داران ما با تحلیل مبتنی همین اکاذیب ، شکست ایران را روایت می‌کند . ⁉️از این خیانت بالاتر وجود داره؟! 📎اگر چه ممکنه آگاهانه نباشه و همون‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به خاطر «محاسبات غلط» مسئولان و خواص جامعه باشه ⛔️وقتی نماینده مجلس(نبویان) ما اسرار نظام رو جلو دوربین فاش می‌کنه ⛔️وقتی عمامه به سر مشهور (قاسمیان) ما فریاد انتقام خواهی را به محاکمه و اعدام ظریف و روحانی تقلیل میده ⛔️وقتی همان روحانی ، مسئولین رده بالای مملکت را متصل به شبکه یهودی معرفی می‌کنه و معتقد به کودتا و ترور رهبری توسط شعام هست ⛔️وقتی نماینده مجلس(ثابتی) بدون مطالعه دقیق تفاهم نامه اخیر فریاد میزنه که تنگه هرمز رو دادیم رفت ⛔️وقتی فعالین رسانه ای انقلابی ما با یک دروغ ترامپ (ایران مجبوره از ما سویا بخره) شروع به تخریب مسئولین خودمون میکنند و... 👌مطمئن باشید خطای محاسباتی شدید در این سطح اتفاق افتاده و پیرو این خطا: 🔻مطالبه عزل زودهنگام رئیس جمهور 🔻مطالبه انحلال شعام 🔻مطالبه جنگ تمام عیار 🔻مطالبه تجمع جلوی مجلس 🔻مطالبه تجمع جلو وزارت خارجه 🔻مطالبه بازگشت به نظر رهبر (علیرغم دستور آقا) و...راه افتاده : ❌ جامعه را چند تیکه میکنند ❌تجمعات را خلوت میکنند ❌مردم را مایوس میکنند ❌مردم را بدبین میکنند ❌و نهایتا زمینه را برای تکرار اغتشاشات دی ماه فراهم می‌کنند 😔با فعالیت ناآگاهانه ،پیروزی در چهار میدان رو با شکست در یک میدان تبدیل به بزرگترین فرصت برای دشمن و بزرگترین تهدید برای نظام نکنیم. https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
هدایت شده از رادیو مناهج
پادپخش مناهج04-06 ترور نافرجام امام خامنه‌ای.mp3
زمان: حجم: 1.8M
🌀 ۶ تیر؛ سوء قصد نافرجام به آیت‌الله شهید خامنه‌ای در مسجد ابوذر 🎧 برشی از قسمت سوم پادپخش رهبر حسینی 💢 ترور با ضبط صوت! 🔹چه اتفاقی باعث شد ترور آیت‌الله خامنه‌ای با شکست مواجه شود؟ 🔹کسانی که خودشان را در حصار خداوند قرار می‌دهند... 📃 برای آگاهی از ماجرای کامل ترور آیت‌الله شهید خامنه‌ای در دهه‌ی شصت و نجات ایشان از مرگ حتمی، می‌توانید به فایل زیر مراجعه کنید. 👇 https://eitaa.com/Manahejj_Radio/3346 🗓 📻 رادیو مناهج؛ راه نوین دانایی👇 @Manahejj_Radio
💢 چرا پشت مردم مبعوث‌شده پنهان می‌شوید؟ 🎙 پس از سخنان شب عاشورا درباره «وحدت»، «خونخواهی امام شهید» و «تذکر نسبت به اهانت به فرماندهان و نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه فرماندهان سپاه و ارتش»، بسیاری از مردم عزیز و انقلابی گفتند این سخنان، حرف دل آنان بوده و نسبت به فضایی که در برخی میادین شکل گرفته، ابراز نگرانی کردند. ⚠️ اما لازم می‌دانم یک نکته را با صراحت بیان کنم: مخاطب هشدارها و تذکرات ما، مردم مؤمن، انقلابی و حاضر در میدان نبودند. مردمی که به میدان آمدند، آن‌قدر رشدیافته، بصیر، بزرگ و زمان‌شناس‌اند که در روزهای خلأ رهبری، به فرموده رهبر انقلاب، خود مسئولیت رهبری را بر دوش گرفتند و نگذاشتند پرچم انقلاب بر زمین بماند. 🔺 خطاب ما به مردم نبود؛ خطاب ما به جریان‌ها، گروه‌ها و افراد سیاسی‌کاری بود که حتی در میانه جنگ نیز از بازی‌های سیاسی خود دست نمی‌کشند؛ کسانی که به‌جای فهم شرایط خطیر کشور، دنبال کینه‌کشی، تسویه‌حساب و انتقام‌گیری‌های انتخاباتی گذشته‌اند. ⭕️ با صدای رسا عرض می‌کنم: معیار ما در موضع‌گیری، خواست این گروه و آن جریان سیاسی نیست؛ معیار، خط ولایت و مصلحت انقلاب است. میثم مطیعی نه وام‌دار اشخاص و گروه‌های سیاسی بوده و نه موضع خود را بر اساس رفتار دسته‌ها و جریان‌ها تنظیم کرده است. تا امروز تلاش کرده‌ام در خط ولایت باشم و خود را سرباز انقلاب بدانم؛ نه سرباز اشخاص، گروه‌ها و دسته‌ها. از این پس هم همین است؛ ان‌شاءالله. ✍ میثم مطیعی یادداشت کامل را در فارس تعاملی بخوانید: https://farsnews.ir/meysammotiee/1782551367799760777 ☑️ @MeysamMotiee
هدایت شده از  فصل بیداری
در چند روز اخیر، دو اتفاق عجیب رخ داده که اگر از اصل ادعاها هم بگذریم، خودِ حاشیه‌شان به اندازه متن ماجرا سؤال‌برانگیز است. یک‌سو، افشاگری نبویان روی آنتن زنده؛ آن هم با نقل گزینشی از مکاتبات رهبری با شورای عالی امنیت ملی و این ادعا که مذاکرات برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب پیش رفته است. سوی دیگر، اظهارات منان رئیسی، نماینده قم، که با لحنی معنادار می‌گوید: «شما از جلسات شعام خبر ندارید، ولی من خبر دارم» و بعد هم از تهدید یکی از اعضا به استعفا در صورت عدم امضای تفاهم‌نامه سخن می‌گوید. فعلاً کاری نداریم که این نقل‌ها دقیق‌اند یا نه؛ فرض بگیریم همه این روایت‌ها درست باشد. سؤال اصلی چیز دیگری است: این آقایان دقیقاً از کجا به محتوای جلسات امنیتی‌ترین نهاد کشور و مکاتبات محرمانه میان رهبری و شعام دسترسی پیدا کرده‌اند؟ این سؤال کوچکی نیست. وقتی جزئیات جلسات محرمانه، این‌گونه به تریبون‌های عمومی و فضای رسانه‌ای راه پیدا می‌کند، مسئله فقط یک اختلاف سیاسی نیست؛ پای امنیت اطلاعات در میان است. علی‌القاعده، خودِ شورای عالی امنیت ملی باید بیش از همه نسبت به این رخنه حساس باشد. اگر چنین اطلاعاتی واقعاً از درون جلسات بیرون آمده، شعام پیش از هر چیز باید باگ خودش را پیدا کند؛ چون نشت اطلاعات از اتاق تصمیم‌سازی امنیتی کشور، شوخی‌بردار نیست. @faslebidarri
امروز کانال رسمی امام‌سیدمجتبی‌خامنه‌ای مطلب وظیفه اساسی مردم به وحدت رو بارگذاری کرد. و می‌بینیم در کانال رسمیِ این نماینده مجلس، پروژه‌ی انحلال شورای عالی امنیت ملی کشور کلید خورده!
شما هم خط روایی موساد رو حس می‌کنین؟! به وضوع پروژه‌ی تخریب قوای نظامی کلید خورده! بازوی اصلی رهبری معظم انقلاب و حافظ امنیتی و نظامی ایران، زیرضربات و ترور رسانه‌ای موساد قرار گرفته، رونوشت به دوستان منتقدِ انقلابی؛ مراقب باشیم توی زمین دشمن بازی نکنیم!
کمی تحقیق کنید این تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است ❌شروع به تحلیل کردن بر اساس یک تصویر با هوش مصنوعی خودش فاجعه بزرگی است. اجازه ندهید با برخی بی دقتی ها جبهه انقلاب مورد تمسخر قرار گیرد      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جام زهر به امام تحمیل نشد ✅ سخنرانی امام شهید آیةالله‌خامنه‌ای بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸، مرداد ۱۳۶۷: این درست نیست که جام زهر رو کسانی دادن به دست امام. قطعنامه ابتکار و کار خود امام بود. پ.ن این هم شاهدی محکم بر تمام ادعاهایی که داشتیم مبنی بر اینکه قطعنامه ۵۹۸ به امام، نشد. متاسفانه یک عده فقط دوست دارن ولی فقیه رو تحمیل پذیر معرفی کنن! آقای شهید ما اون زمان رئیس‌جمهور بودن، یعنی انحراف بزرگی مثل تحمیل به امام در حال شکل‌گیری بود و اون وقت ایشون ساکت بودن؟! اصلا منطقی‌ست؟!