eitaa logo
مجمع الذاکرین مداحان کشوری و بخش پیربکران شهرستان فلاورجان اصفهان
3.3هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
10.8هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مجمع ذاکرین مداحان بخش پیربکران بسیج مداحان آموزش مداحی امام حسین(ع)محل کلاس پایگاه بسیج کرافشان حوزه شهید بهشتی چهارشنبه شبه ساعت ساعت ۱۹/۳۰ مداح اهل بیت مهدی عباسی شماره تماس مجتبی موسوی ونهری: 09130857625 لینک کانال: @madahanpirbakran
مشاهده در ایتا
دانلود
. آن شمع شعله ورکه به غیر از شرر نداشت آتش گرفته بود و به جزچشم ترنداشت ازناله اش شراره به هفت آسمان فتاد اما به قلب سنگی قاتل اثر نداشت ای دل به سوز ،ازغم آن کس که همسرش کف می زد و به سوختن او نظر نداشت غربت گرفته بود دلش را ز چار سو گوئی که شام محنت ودردش سحرنداشت تا داشت او نفس ،ز جگر گفت العطش مرهم برای سوزش زخم جگر نداشت شد پاره پاره آن دل از زهر شعله ور غیر ازخدای کس ز دل او خبرنداشت همچون حسین سربه سرخاک غم گذاشت خاکم به سرکه سر ز روی خاک برنداشت او ازنفس قتاد و درحجره باز شد دیدند شاهدان که دگر بال وپر نداشت خون گریه کن«وفایی»ازاین غم که آن امام حتی امان ز همسر بیدادگر نداشت .
بسم الله 🔈چهل و سومین جلسه از سلسله جلسات هفتگی تحلیل صوتی هادیان سیاسی فعال کشور 🎙سخنران: استاد گرامی جناب سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی 🖌موضوع : بررسی شرایط کشور، منطقه و جهان 🕤زمان: یکشنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ مکان: تحلیل صوتی روبیکا https://rubika.ir/tahlil_samen معاونت سیاسی سازمان بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
⭕️هشت توصیه به مسوولان قضایی ؛ 👈مقام معظم رهبری: سر زخم پرونده‌ها در افکار عمومی، نباید باز بماند 🔹توصیه اول: عمل به سند تحول قوه قضائیه 🔹توصیه دوم: «مبارزه جدی با فساد» 🔹توصیه سوم: تشویق قضات و کارکنان شریف و زحمتکش 🔹توصیه چهارم: «معطل نماندن هیچ‌یک از اختیارات و مأموریت‌های قانونی قوه» 🔹توصیه پنجم: پیشگیری از جرم 🔹توصیه ششم: تنظیم ارتباطات قوه قضائیه و ضابطان قضایی ▪️قوه تحت تأثیر نظر ضابطین قرار نگیرد و به موضوعات، مستقل رسیدگی کند. ▪️مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی انجام نگیرد. ▪️البته از نظرات کارشناسی ضابطین استفاده کنید. 🔹توصیه هفتم: مسئولیت قوه قضائیه در قبال امنیت روانی مردم ▪️هرچند وقت یکبار یک شایعه و حرف دروغی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و مردم را نگران می‌کنند که باعث از بین رفتن امنیت روانی مردم می‌شود. ▪️یکی از وظایف قوه قضائیه برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم است. ▪️البته بنده شنیدم که گاها گفته اند در این مورد قانونی نداریم، میشود از همین قوانین موجود استفاده کرد، اگر هم قانونی نیست تهیه کنید. 🔹توصیه هشتم: هر پرونده را تا آخر ادامه دهید و نهایی کنید. ✅بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
l محورهای عملیات رسانه های غربی علیه نقش زن در خانواده آوری @samen_pirbakran
5.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بنظرتون گشت ارشاد رو چه کسی راه انداخت؟ ⁉️چه کسی عکس خانوم‌های بدحجاب رو به مجلس برد؟ ❌بعد همینا الان شدن مدعیان روشن فکری و سوژه خبری برای شبکه‌های معاند فراهم میکنن؛ تو انتخابات هم میگن اگه من بیام گشت ارشاد رو جمع می‌کنم!
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرا دلبر و دلدار دلم میسوزد همچنان شمعِ شب تار دلم میسوزد غربت به گلو بسته خدا آهم را پشت این آهِ شرربار دلم میسوزد گرفته جگرم از ستمِ همسر خود من ز بی مهریِ این یار دلم میسوزد نیرنگ پیِ یاری اُمُّ الفضل است زآتشِ زهر ستمکار دلم میسوزد عمرم از او زخم زبان میخوردم یارب از اینهمه آزار دلم میسوزد بیداد چونان روزِ مرا شب کرده که چه در خواب و چه بیدار دلم میسوزد تا دور تنم هلهله دارد دشمن همچنان زینب از این کار دلم میسوزد لبِ تشنه مرا بُرد به گودالِ عطش از غم قافله سالار دلم میسوزد من روضۀ طفلان حرم میخواند مثل چشمان علمدار دلم میسوزد علقمه و بوی گل یاس علی یادِ آن مادر بیمار دلم میسوزد ﷽🍁🍁 ✨اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج✨💫کربلایی محمد رفیعی مجمع ذاکرین بخش و شهر پیربکران
. یا جواد الآئمه(ع) . یک جوان غریب و یک شهری که ز پیر و جوان مقابل اوست مَحرم هرکسی همسرش است همسر این جوان ، قاتل اوست . سینه ات را ز داغ خون کردند جگرت را به زهر پاشیدند ناله از زجر زهر میکردی به تو اما چقدر خندیدند . آنقدر زهر ، زهر خود را ریخت که به جسمت دگر توان نرسد پشت در هلهله بپا شده بود که صدایت به این و آن نرسد . اِی بهار رضا ،خزان شده ای تو کجا و نشانه ی پیری؟ وسط حجره ی غریبی خود داری انگار روضه میگیری . روضه ای از جفای همسر خود از غم غربتت سخن داری هِی به یاد مدینه می افتی زیر لب ذکر یا حسن داری . از لبت ، پاره پاره ی جگرت لخته لخته بر آستین میریخت پیش لبهای تشنه از عطشت کاسه ی آب بر زمین میریخت . پیکرت را کشان کشان تا بام میبرند ، آه ، میروی از حال یادت افتاد روضه ای دیگر سر گودال تا ته گودال . پیکر تو سه روز بر روی بام این خودش ماجرای درد و غم است باز باقیست جای شکرش که رویِ این بام ، ریگ داغ کم است . خواهر و مادرت که لازم نیست به تنِ بی سرِ تو سر بزنند یا ببینند عده ای با تیغ زخم بر روی زخمِ تر بزنند . سَرِ آخر کفن نصیبت شد تنِ تو بی کفن نمی ماند نانجیبی بر رویِ جسمت اسبِ با نعل نو نمیراند ....................................................... .
. جوان خانه‌ی زهرا غریبِ زهرا تو صدای  ناله‌ی  اَمَن یُجیبِ زهرا تو بمیرم از غمت آقا کسی نداری که غریب و زخمی و تنها کسی نداری که میان حُجره پَرَت را کسی نمی‌گیرد عزیزِ تشنه سرت را کسی نمی‌گیرد چقدر غرقِ عرق  غرقِ درد  تب داری میانِ سُرفه جگرپاره رویِ لب داری به دادِ تو نرسیدند تا صدا نزنی کسی نبود کنارت که دست و پا نزنی صدای بال و پَر بسته از قفس نرسد صدا نزن که صدایت به هیچکس نرسد صدا نزن که نفسهات مختصر نشوند صدای هلهله‌ها تا که بیشتر نشوند صدای هلهله آمد  رضا رضا نکنی که دست و پا بزنی و خدا خدا نکنی صدا نزن که به دَف می‌زنند در پَسِ در جوابِ دادِ تو کَف  می‌زنند در پَسِ در نگو  جوانِ رضا تشنه‌ای که آبی نیست بیا نگو جگرت سوخت که جوابی نیست  عجیب زهر بدی بود شعله برپا کرد تمامیِ جگرت را  که اِرباًاِربا کرد  کسی نگفت که آبی دهان خُشکش را کسی نگفت که رحمی زبانِ خُشکش را به پُشت حُجره کنیزان و همسرش اینجاست  کسی نگفت نخندید مادرش اینجاست میان حُجره پَرَت را کسی نمی‌گیرد عزیزِ تشنه سرت را کسی نمی‌گیرد  نه ظرف آب کنار و نه بستری داری نه گِرد خویش برادر نه خواهری داری برادری که  به قربان پیکر تو رَوَد نه خواهری که رسد زود همسر تو رَوَد نه گریه‌کُن که پِی‌ات سر به دشت بگذارد نه خواهری که برای تو طشت بگذارد میان خنده و دشنام بردنت آقا کِشان کِشان به رویِ بام بردنت آقا کنار خشکْ لبت ، کاسه‌های آب اُفتاد کشان کشان بدنت زیر آفتاب  اُفتاد کشیده‌اند زِ پا  با سرت چه بد خوردی میان راه بگو  چندتا لگد خوردی؟ به روی بام ولی مثل اینکه پامالی به روی بام ولی نه میانِ گودالی ولی به سویِ تو  خیره  نگاهِ دختر نیست به روی جسم تو جز سایه‌ی کبوتر نیست هزار شُکر که جسمِ تو نامرتب نیست  هزار شُکر که بر بام ، جای مَرکب نیست (حسن لطفی ۱۴۰۰/۴/۱۹) .
. پس از شهادت امام جواد -علیه السلام-، به فرمان معتصم اعلان شد: کسی نباید برای تشییع و خاکسپاری امام به پیکر او نزدیک شود. هدفش این بود که پیکر حضرت روی زمین بماند و بوی بدی از آن به مشام برسد۱. شیعیان برای تشییع و خاکسپاری تلاش کردند؛ ولی خدمتکاران معتصم به سختی با آن ها درگیر شدند و نگذاشتند کاری انجام دهند۲؛ از این رو پیکر امام، سه روز روی زمین ماند۳. پس از سه روز، بوی خوشی همه بغداد را فراگرفت۴. بر پایه گزارشی، معتصم از ترس رسوایی بیشتر، اذن یا فرمان داد که پیکر امام را به خاک بسپارند۵. بر پایه گزارشی دیگر، شیعیان پس از آن سه روز، کفن پوشیده، به خانه امام آمده، گفتند: «به خدا سوگند یا امام را تشییع خواهیم کرد یا در راه او کشته خواهیم شد!» هنگامی که معتصم قصد آن ها را فهمید، آنان را آزاد گذاشت تا کاری را که می خواهند، انجام دهند. همه شیعیان در تشییع امام صدا می زدند: «وا إِماماه»۶. ------------------------------------ ۱. مصائب المعصومین علیهم السلام، یزدی، ج۳، ص۱۷۶؛ جنات الخلود، خاتون آبادی، ص۳۵؛ درة البیضاء، حسینی، صص۵۴-۵۵؛ نورالأبصار، حائری، ص۲۷۷؛ کبریت احمر، بیرجندی، ص۵۹۲؛ ناعی الطف، آل مکباس، ص۵۶۸. ۲. مجمع النورین، سبزواری، ص۶۲۱. ۳. انوارالشهادة، یزدی، ص۱۹۷؛ المطالب المهمه، هاشمی، ص۲۲۷؛ بحرالمصائب، تبریزی، ج۳، ص۳۸۵؛ نورالأبصار، حائری، ص۲۷۷؛ درة الواعظین، خدایی، ص۵۶۱. ۴. مزامیرالأولیاء، مجتهدزاده گنجه ای، ج۲، ص۴۵؛ مجالس الأصول، طسوجی، ص۴۸؛ درة الواعظین، خدایی، ص۵۶۱؛ درة البیضاء، حسینی، صص۵۴-۵۵. ۵. مجالس الأصول، طسوجی، ص۴۸؛ مجمع النورین، سبزواری، ص۶۲۱؛ نورالأبصار، حائری، ص۲۷۷؛ درة البیضاء، حسینی، صص۵۴-۵۵؛ کبریت احمر، بیرجندی، ص۵۹۲؛ مصائب المعصومین علیهم السلام، یزدی، ج۳، ص۱۷۶؛ جنات الخلود، خاتون آبادی، ص۳۵. ۶. ناعی الطف، آل مکباس، ص۵۶۸؛ نورالأبصار، حائری، ص۲۷۷. .
. 🕌آخر ذی القعده مصادف با شهادت مظلومانه نهمین اختر تابناک امامت و ولایت تسلیت و تعزیت باد.🏴 «اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیِّ بْنِ مُوسَى(ع) عَلَمِ التُّقَى وَ نُورِ الْهُدَى وَ مَعْدِنِ الْوَفَاءِ وَ فَرْعِ الْأَزْکِیَاءِ وَ خَلِیفَةِ الْأَوْصِیَاءِ وَ أَمِینِکَ عَلَى وَحْیِکَ‏ اللَّهُمَّ فَکَمَا هَدَیْتَ بِهِ مِنَ الضَّلاَلَةِ وَ اسْتَنْقَذْتَ بِهِ مِنَ الْحَیْرَةِ وَ أَرْشَدْتَ بِهِ مَنِ اهْتَدَى وَ زَکَّیْتَ بِهِ مَنْ تَزَکَّى‏ فَصَلِّ عَلَیْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ وَ بَقِیَّةِ أَوْصِیَائِکَ إِنَّکَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» .