eitaa logo
پایگاه خبری مفاز
2.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
284 فایل
﷽ پایگاه خبری مفاز؛ منبع اخبار فرق‌‌ضاله و ادیان انحرافی t.me/mafaz_news شامد: 1-2-757841-65-0-1 ارتباط با ما👇 @Pasokhgoo_mafaz سایت👇 www.mafaz.ir اینستاگرام👇 www.instagram.com/mafaz.ir سروش👇 sapp.ir/mafaz_news ایتا 👇 eitaa.com/mafaz_news
مشاهده در ایتا
دانلود
طولانی شدن احیاء اغلب دستندرکاران برگزاری مراسمات شب های قدر، تصور می کنند برنامه احیاء و قرآن به سر گرفتن، حتما باید تا نزدیک اذان صبح ادامه پیدا کند. در حالی که در هیچ یک از اعمال شب های قدر الزامی برای طولانی شدن اعمال تا نزدیک اذان صبح و در نتیجه مراعات نکردن حال اشخاص، قید نشده است.1 نکته: از این گذشته برخی از ذاکرین نیز در بین هر کدام از فرازهای مراسم احیاء، چنان شروع به روضه خوانی و ذکر مصیبت می کنند که، مستمع خدا خدا می کند هر چه زودتر احیاء به پایان برسد! 1. کتاب مفاتیح الجنان 🌱 🔸کانال برداشت های نادرست از احکام👇😍 http://eitaa.com/joinchat/39976963Ca74763d797 📡 @mafaz_news
برای آگاهی عمیق!؟ یکی از اصول اساسی روش یا مراقبه غربی، تأکید بر « » است. به این معنا که توصیه می‌شود واژه‌ای بی‌معنا را بگوئید تا در این بی‌معنایی، تفکر ایجاد نشود و شما سریع بتوانید با شعور خلاق و آگاهی عمیق، مرتبط شوید. مانترا در مقایسه با ذکر در و مراقبه اسلامی، شیوه‌ای ناقص است. در مدیتیشن، مانترا باید بی‌معنا باشد تا تفکری ایجاد نشود و ارتباط، سریع باشد. حال آنکه در ، ذکر باید از همان ابتدا بامعنا، جهت‌دار و هدفمند باشد. ؛ فصلنامه فرق، شماره76، ص100 @ferghenews @mafaz_news
استدلال در رد او ! ، در پاسخ به ادعای پیامبری برادر خود گفته است: «و اما مطلب اول که مدعی می‌گوید من ناسخ بیان و احکام و شرایع بیانم و صاحب کتاب و شریعتم، حالا از شما سؤال می‌نمایم: اگر شخص فلاح بصیر با دانش، بذری صحیح بدون نقص در مزرعه‌ای بیفشاند که از محصول آن بهره ببرد و از ثمره‌ی آن فایده‌ای بردارد و آن بذر هنوز ریشه‌ای به زمین ندوانیده و سر از خاک بر نیاورده، شاخ و برگی نکرده و ازهار و اثمارش (: میوه‌هایش) را کسی ندیده و نچیده، بلکه درست نشنیده و نفهمیده آن زمین را برگرداند و آن بذر را به کلی ضایع و باطل کند، به حکم عقل سلیم و دانش مستقیم، یا باید آن فلاح بی‌بصیرت باشد و یا آن بذر ناقص و بی‌مغز».[1] بنابراین، چگونه خدای حکیم، آئینی بر نازل فرموده و پیش از اجرائی شدن حداقل یک دهم احکام آن، اقدام به نسخ آن می‌نماید؟! از طرفی، به عزیه نوری نیز می‌بایست گفت، آیا اهداف دین مبین ، پیش از ادعای نسخ آن توسط علی‌محمد شیرازی، محقق شد؟! مگر با آمدن علی‌محمد شیرازی (به عنوان قائم موعود (علیه السلام))، درخت اسلام به ثمر نشست و گسترش عدالت و شکل‌گیری حکومت جهانی به وسیله‌ی مهدی موعود (عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، تحقق یافت؟! : [1]. عزیه نوری، تنبیه النائمین، بی‌جا: بی‌نا، بی‌تا، صص 98-97. @ferghenews @mafaz_news
#زن_در_آئین_زرتشت در شریعت زرتشتی اگر زنی از شوهرش #اطاعت نکند شوهر اجازه دارد با یک چیز #داغ بدن زن را بسوزاند. اگر زن ۳ مرتبه از شوهر اطاعت نکند، #مرگ‌ ارزان می‌شود (کشته شود) @ferghenews @mafaz_news
مروج از کسانی که در مروج عرفان سرخ‌پوستی است، شخصی به نام سرکرده فرقه ابرآگاهی می‌باشد. بابایی چند سال پیش در شهر فرقه ای به نام ابرآگاهی تاسیس نمود که ترکیبی از چندین فرقه انحرافی دیگر هم‌چون ، و ... است. وی در سال 91 ازدواج کرد و به آمریکا سفر می‌کند و سپس فرقه‌ای به نام تشکیل می‌دهد که در این فرقه از و استفاده می‌کند. @ferghenews @mafaz_news
(علیه السلام) قاتل امیرمؤمنان (ع) یکی از مشهورترین چهره‌های «عبدالرحمن بن عمرو بن ملجم مرادی» است. وی از قبیله «حمیر» و از تیره‌های «مراد» است. (۱) اهل و ساکن کوفه بود که همراه با بازمانده خوارج به مکه رفت. (۲) او پس از بیعت مردم با (ع) چندین بار برای بیعت نزد امام آمد، ولی حضرت ایشان را نپذیرفت، برای بار سوم که خدمت امام رسید، حضرت فرمودند: او محاسن مرا با خون پیشانی‌ام خضاب می‌کند. (۳) از 9 نفری بود که در جنگ جان سالم به در برد و به مکه آمد و در جلسه‌ای با حضور گروهی از نقشه قتل امام علی (ع)، معاویه و عمروعاص را کشیدند و در کنار خانه خدا هم‌قسم شدند که به پیمان خود وفادار باشند. او مسئولیت ترور امام علی (ع) را به عهده گرفت و به کوفه آمد و با همکاری چند تن از خوارج کوفه، چون اشعث بن قیس، وردان بن مجالد و... در سحرگاه نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در محراب مسجد کوفه، حضرت را با شمشیری زهرآگین زخمی کرد که بر اثر آن امام به شهادت رسید. (۴) بررسی نشان می‌دهد که ابن ملجم مرادی در سرپرستی زنی قرار داشت. روزی امام علی (ع) از اصل و تبار وی پرسید، ولی او در جواب به ذکر نام پدر کفایت کرد و امام فرمود: رسول خدا (ص) به من خبر داده که قاتل من فردی است. (۵) : ۱. البلاذری، انساب الاشراف، بیروت، دارالفکر، چاپ اول، 1417ق، ج3، ص250 و 251. ۲. رشاد، علی اکبر، دانشنامه امام علی(ع)، تهران، مرکز نشر فرهنگ و اندیشه اسلامی، چاپ اول، 1380ش، ج9، ص432. ۳. شیخ مفید، الارشاد، ترجمه رسولی محلاتی، تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، چاپ ششم، 1383ش، ج1، ص13. ابن شهر آشوب، مناقب، بیروت، دارالأضواء، چاپ دوم، 1412ق، ج3، ص356 و 357. ۴. الارشاد، همان، ج1، ص11 و 12. یعقوبی، تاریخ یعقوبی، ترجمه آیتی، تهران، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ نهم، 1382ش، ج2، ص138. ۵. مجلسی، محمدباقر، بحارالانوار، بیروت، داراحیاء التراث العربی، چاپ سوم، 1403ق، ج42، ص262 و 263. @ferghenews @mafaz_news
خدای که به آمریکا ! یکی از در است که پیروان خود را دعوت به تزکیه‌ای می‌کند که برگرفته از حرکت‌های است. جی سرکرده این فرقه، پیروان خود را دعوت به می‌کند و از آنها می‌خواهد که جهت ، عکسی از خود را در خانه داشته باشند. لی هنگ جی بعد از به آمریکا گریخت و پیروانش را از آنجا رهبری می‌کند. متاسفانه این فرقه چندین سال است که در در حال تبلیغ است و پیروانی را به خود جلب کرده است. ؛ کژراهه، ص196 @ferghenews @mafaz_news
آیا جایز است؟! سرکرده مدعی است: تشعشع منفی و ، سرانجام دامن نفرین کننده را می‌گیرد. ؛ آنچه از اهل‌بیت(علیهم السلام) رسیده این است که، لعن بر چهار قسم است: لعنت حرام، مكروه، جايز و مستحب و به فرموده‌ی باقر‌ (سلام‌الله‌علیه) لعن مؤمن است. @ferghenews @mafaz_news
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_mews
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_news
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_news
پاسخ به شبهه عرفان دروغین حلقه اصحاب فرقه‌ی برای چندمین بار در مورد دعای شرف‌الشمس شبهه پراکنی کرده و گفتند: «شرف الشمس»؛ نفوذ در بطن جامعه/ یا ؟ یا ؟ : این نقوش اسماء جلاله است که به خط سریانی نوشته شده و منسوب به (علیه‌السلام) است که توسط بزرگانی همچون: مرحوم بهائي، آيت الله مبشّر كاشاني، آيت الله روحاني، آيت الله مظاهري تأئید شده است. : 1. ریحانه الادب، ، مدرس تبریزی ، ج7 ، ص23. 2. هزار و یک کلمه ،‌ حسن زاده آملی، ج3، ص 371. 3. هزار و یک نکته ، علامه حسن زاده آملی ، ‌ج2، ص 796. 4. تفسیر قرآن، شهید مصطفی خمینی ، ج1 ، ص 153. @ferghenews @mafaz_news