اونی که همیشه امیدوار کننده ترین حرفارو بهتون میزنه کلی شکست خورده و از همه ناامید تره، ولی دوست نداره شما نا امید بشی، چون میدونه چقدر ازار دهنده است.
وقتی از بهترین آدمای زندگیت میرنجی حتی اگه بگی بخشیدمش، بازم یه چیزی ته دلت میمونه. کینه نیستا یه جاییه مثل زخم، یه چیزی که نمیذاره اوضاع دلت مثل قبل بشه، هرچقدر هم خودتو گول بزنی و بگی نه، بیفایدست، یه چیزی این وسط از بین رفته و جاش تا همیشه درد میکنه..
شاید به ظاهر حالم خوب باشه بگم و بخندم مشکلی نداشته باشم اما باطناً شبیه یه ادمیم که از یه ساختمون پنج طبقه به قصد مرگ پریده و همه جاش شکسته، اما هنوز زندست.
خیلی آدم رو مخی شدم، هیچ کس باهام نمیسازه، پنج دیقه طرف باهام حرف میزنه بحثمون میشه و بدش میاد ازم.
حتی کوچکترین حرکت ما میتونه تو حال و روز یه آدم تاثیر بزاره، انقدر نسبت به بقیه بی تفاوت نباشیم.
-𝙈𝘼𝙉𝙃𝙊𝙍-
میگم کسی از سیل خوشش نمیاد، کسی از تگرگ خوشش نمیاد، ولی همه عاشق نم نم بارونن، صدتو واسه کسی نزار،
پشیمونم ازینکه صدمو برای یسری آدما گذاشتم که واقعا لیاقت نداشتن.
دلیل تمام استرس، اضطراب و افسردگیهایمان این است که وجود خودمان را نادیده میگیریم و برای راضی کردن دیگران زندگی میکنیم.