-𝙈𝘼𝙉𝙃𝙊𝙍-
میگم کسی از سیل خوشش نمیاد، کسی از تگرگ خوشش نمیاد، ولی همه عاشق نم نم بارونن، صدتو واسه کسی نزار،
پشیمونم ازینکه صدمو برای یسری آدما گذاشتم که واقعا لیاقت نداشتن.
دلیل تمام استرس، اضطراب و افسردگیهایمان این است که وجود خودمان را نادیده میگیریم و برای راضی کردن دیگران زندگی میکنیم.
هرچقدرم از صبح سعی کنم خوب بنظر بیام شب که میشه، غم دست میندازه دور گردنمو با تمام قدرت فشار میده.
آدما خودشون اگه ایرادی توی صورتشون هست میدونن، و بعضی وقتا بابتش غصه هم میخورن، کاش شعور داشته باشین تو چشم طرف مستقیم نگاه نکنین و بهش یاداور نشین که جای زخمت چه بده، زیر چشمت چقد سیاهه، دماغت چقدر بزرگه، پلکت چقدر پف داره، آدم باشین.