eitaa logo
در مسیر آگاهی
264 دنبال‌کننده
996 عکس
700 ویدیو
156 فایل
در جهت روشنگری و پاسخگویی به شبهات پيرامون تاریخ ایران و اسلام با پشتیبانی جمعی از اساتید تاریخ حوزه و دانشگاه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 جدایی بحرین (استان چهاردهم)، از ایران، در بیان درباریان و اطرافیان شاه 🎥 2 دقیقه و 50 ثانیه ویدئو 👆🏻 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
✅ این طرح (ولایت) بایستی فراگیر شود. امام خامنه ای مدظله العالی 🔻 آغاز ثبت نام دوره کشوری 🔻 🇮🇷 ١۴٠١🇮🇷 🔸 برادران وخواهران غیرحوزوی (تا ٣۵ سال) 🔴 ثبت نام: تا ١ خردادماه 🌐 hamzevasl.ir 👈 مکان: مشهد مقدس 👈 آدرس کانال‌ ها: 🆔 eitaa.com/hamzevasl 🆔 t.me/hamzevasl 🆔 ble.ir/hamzevasl
🔻 بررسی تاریخ وقایع بقیع از ابتدا تاکنون توسط پژوهشگران حوزه تاریخ و اساتید برجسته دانشگاه ✅ کاری از فطرس مدیا 1️⃣تاریخ حرم بقیع از تخریب تا امروز. https://m.aparat.com/v/zrMvS 2️⃣آماج _ احياي حرم بقيع، چرا و چگونه؟ https://m.aparat.com/v/H6m9W 3️⃣آماج -- مسئله هویت در حرم بقیع با آدام بوبک https://m.aparat.com/v/xBDKU 4️⃣ آماج _ سیری در تاریخ و معماری حرم بقیع با عادل محمد زیادۀ البهی https://m.aparat.com/v/5uqcS 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi ⭕کانال در واتساپ : https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP ⭕پیج اینستاگرام : @masir_agahii
*♦️مرز بین «توحيد» و «شرک» در توسّل به اهلبیت علیهم السلام* *⭕به مناسبت هشتم شوال ، سالروز فاجعه دردناک تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (علیهم السلام)* *1️⃣ توسل به اولياي الهي بعنوان يكي از اسباب معنوي عين توحيد است :‌* *🔻بطور كلى، توسل به وسائل و تسبّب به اسباب، با توجه به اينكه خداست كه سبب را آفريده است و خداست كه سبب را سبب قرار داده است و خداست كه از ما خواسته است از اين وسائل و اسباب استفاده كنيم به هيچ وجه شرك نيست، بلكه عين توحيد است.* *🔻در اين جهت، هيچ فرقى ميان اسباب مادى و اسباب روحى، ميان اسباب ظاهرى و اسباب معنوى، ميان اسباب دنيوى و اسباب اخروى نيست؛* *منتهاى امر، اسباب مادى را از روى تجربه و آزمايش علمى مى‏توان شناخت و فهميد كه چه چيز سبب است؟* *و اسباب معنوى را از طريق دين، يعنى از طريق وحى، و از طريق كتاب و سنّت بايد كشف كرد.* *2️⃣ توسل به اولیای الهی عین عبادت خداوند است :* *🔻 يكتاپرستى اين است كه انسان آنگاه كه رو به سوى خدا مى‏ آورد، هيچ چيز را وسيله و واسطه روآوردن قرار ندهد:* *«وَ إِذا سَأَلَكَ عِبادِي عَنِّي‏ فَإِنِّي قَرِيبٌ»:* *در روآوردن به سوى خدا لزومى ندارد و نبايست چيزى را وسيله و واسطه قرار داد.* *🔻آری پس از آنكه آدمى به خدا روآورد و خدا را شناخت، در مرحله بعدى به اولياى خدا ازآن‏جهت كه اولياى خدا و پرستندگان خدا و فانى فى‏ اللَّه اند و مراحل عبوديت را طى كرده‏ اند، رو مى‏ آورد.* *🔻در اين مرحله است كه آنها را وسيله استغفار و دعا قرار مى‏دهد؛ يعنى از آنها كه بندگان صالح خدايند و در جهان ديگر زنده‏ اند استمداد مى‏ كند كه از خداوند بخواهند كه فى المثل به قلب او روشنى عنايت فرمايد، گناهانش را به لطف و كرم خود ببخشايد.* *🔻اين استمداد ازآن‏جهت رواست كه طرف، يك موجود زنده و حىّ مرزوق است* *و مراتب قرب را با قدم عبوديت پيموده است و مى‏تواند بهتر از ما مراتب تذلّل و عبوديت را انجام دهد و به همين جهت از ما مقرّب‏ تر است.* *3️⃣ اولياي الهي وسائط جريان فيض خداوند به بندگان:‌* *قرآن وسايط فيض را مى ‏پذيرد، درباره جبرائيل مى‏ فرمايد:* *قُلْ مَنْ كانَ عَدُوًّا لِجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلى‏ قَلْبِكَ‏(بقره: ۹۷)،* *درباره ملك الموت مى‏ فرمايد:* *قُلْ يَتَوَفَّاكُمْ مَلَكُ الْمَوْتِ الَّذِي وُكِّلَ بِكُمْ‏(سجده :۱۱) .* *🔻در عين حال از باب اينكه وسايط فيض صرفاً مجرى قضا و قدر الهى هستند [از خود استقلال ندارند.]* *4️⃣ در توسل و استشفاع به اولياء خدا اول بايد تحقيق كرد كه به شخصی باشد كه خداوند او را وسيله قرار داده است.* *چنانکه خداى متعال گناهكاران را ارشاد فرموده است كه در خانه رسول اكرم (صلّى اللّه عليه و آله و سلّم) بروند و علاوه بر اين كه خود طلب مغفرت مى‏ كنند، از آن بزرگوار بخواهند كه براى ايشان طلب مغفرت كند.* *🔻قرآن كريم مى‏فرمايد:* *وَ لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحِيماً(نساء : ۴۶)* *«و اگر مردم هنگامى كه (با ارتكاب گناه) به خود ستم كردند، نزد تو مى‏ آمدند و از خدا آمرزش مى‏ خواستند و پيامبر هم براى ايشان طلب مغفرت مى‏كرد، خدا را توبه‏ پذير مهربان مى‏ يافتند.»* *▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى ج 1ص ۲۶۳-۲۶۵؛ج۲ص۱۲۷-۱۳۳؛ج۱۴ص۲۳۱-۲۲۹ ؛ مجموعه یادداشتهای استاد مطهری ج۸ص-۱۷۶-۱۴۸ (با تلخیص و ویرایش)* https://chat.whatsapp.com/JqqgSaynvkvEDyZ1EIDJsi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | *صفر تا صد ماجرای ارز ترجیحی در سه دقیقه* ♨️ دیدن این پست به سوالات شما درباره چرایی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پاسخ می‌دهد... ۴۲۰۰تومانی 💠 *اندیشکده راهبردی * https://chat.whatsapp.com/LXD0VsGksVp4sYJgwKNylM
زندگانی امیرمؤمنان علی.pdf
240.6K
📌اعتراض 25 ساله نویسنده: حجت الاسلام دکتر محمدجواد سرتختی. مروری بر زندگانی امیرمؤمنان (ع) و از رحلت رسول الله(ص) تا آغاز خلافت و بررسی اعتراضات آن حضرت به . هدیه این اثر صلواتی بر روح مادرم باشد. 👇👇 🌻 @ahlebait110
AUD-20220514-WA0003.opus
1.66M
⁉️ پاسخ به شبهات وهابیت درباره تخریب و تسطیح قبور و بررسی روایات مربوطه 🎤 استاد چرمچیان (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران) 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | *شاهی که از دست دادن خاک کشورش را گفت!* ⁉️ *چرا مهم است؟؟* 🔴 *چهار دلیل که نشان می‌دهد جدایی بحرین از فاجعه بود!* 🔸برشی از سخنرانی نویسنده کتاب به مناسبت سالروز جدایی بحرین از ایران 💠 *اندیشکده راهبردی * https://chat.whatsapp.com/LXD0VsGksVp4sYJgwKNylM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این تابوت نیست، وطن است تشییع شیرین ابوعاقله در فلسطین زیر یورش صهیونیست‌ها @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔ _18 🔻 بخشی از جنایات داعش از استاد عالی بنقل از حاج قاسم 😔😔 ⏰ 3 دقیقه و 4 ثانیه ویدئو 👆🏻 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
🍃🌸به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی 🔻 فردوسی، شیعه ایی بود که دنبال احیای حکومت شاهان خودکامه و هوس ران ساسانی را نداشت، علی (ع) قهرمان رویاهای او بود 🔴دکتر عبدالحسین زرین کوب در کتاب نامورنامه خود در مورد فردوسی می‌نویسد: 🔻این دهقان زاده طوس، که در تمام شهر او را به نام ابوالقاسم فردوسی شناختند،آرزو داشت ایران تازه یی بسازد: ایران تازه یی که اسلام روح آن باشد و قدرت جسمانی و عنصری آن را کوشش و جوشش دهقانان ایرانی و کار و زحمت هوتخشان و پیشه وران نستوه آن به وجود بیاورد. بازگشت به دنیای باستانی را که ورود اعراب به سرزمین ایران آن را در زیر آوار بیدادیهای گذشته اش مدفون کرده بود،آرزو نداشت. به احیا آیین گذشته، که در دنیای باستانی تمام قدرتهای روحانی خود را در پشتیبانی پادشاهان خودکامه و هوس ران ساسانی صرف کرده بود، درمقابل آیین تازه هیچ نیروی روحانی و قدرت مقاومت نداشت، نمی اندیشید. از شاهزادگان محلی، که راست یا دروغ نژاد خود را به شاهان کیان و پهلوانان افسانه هامی کشیدند و جز اندیشه سروری و مهتری هیچ آرمانی در خاطرشان راه نداشت،امیدی نداشت. آنچه امروز احساسات ملی می خوانند و غلبه آن را موجب بیگانه دشمنی، و محدود کردن انسانیت می شمرند در ذهن وی، صورت تعبیر نیافته بود. شیعی مذهب بود، و مثل همکیشان خود، از تجاوز دایم ترکان سنی بر مرزهای شرقی ایران رنج می برد و عمال خلیفه بغداد را در مرزهای غربی آن، مثل خودخلیفه به چشم غاصب می نگریست. از کودکی چنانکه خودش همه جا میگفت، به مهر حیدر پرورش بافته بود، و مثل هر شیعه اخلاص کیش دوست داشت تا پایان عمر این دوستی وخاکباشی را نسبت به علی و خاندان او در درون جانش حفظ کند .علی برای وی قهرمان رؤیاها بود: دلاوری، عدالت، دوستی و پارسایی او نمونه یی بود که اومی پنداشت بدون آن ایران او، ایران پدرانش که از دست خلفا ستم دیده بود، وعمال خلفا آن را پاره پاره، و آکنده از جور و خون و جنایت کرده بودند، نمی توانست،به یک ایران تازه تبدیل بیابد. 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
🔻در روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، هویت ملی خود را احیا کنیم و ◀️ فارسی را پاس بداریم : 🌸🍃به جای «کلمه، کلمات» بگوییم «واژه، واژگان». به جای «تحقیق، محقق» بگوییم «پژوهش، پژوهشگر». به جای «سوال» بگوییم «پرسش». به جای «اول/ابتدا،اولین، از اوایل» بگوییم «نخست، نخستین، از آغاز». به جای «از اواسط» بگوییم «در میانه». به جای «آخر،آخرین،آخرت» بگوییم «پایان،واپسین، رستاخیز». به جای «الان، در حال حاضر» بگوییم «اکنون، هم اکنون». به جای «اسبق، سابقا، در قدیم» بگوییم «پیشتر، پیشترها». به جای «بلافاصله، بدون فوت وقت» بگوییم «بی درنگ». به جای «اغلب، اکثراً، اکثریت» بگوییم «بیشتر، بیشترین». به جای «بعد، بعدها» بگوییم «پس/سپس/سپسین، در آینده». به جای «بالاخره» بگوییم «سرانجام». به جای «بالاخص» بگوییم «به ویژه». به جای «بعضاً» بگوییم «گاهی». به جای «تقریباً» بگوییم «کمابیش». به جای «تمامی» بگوییم «همگی». به جای «احتمالاً، احیاناً» بگوییم «شاید، چه بسا». به جای «در اسرع وقت» بگوییم «هر چه زودتر». به جای «پرتعداد» بگوییم «پرشمار». به جای «به این ترتیب» بگوییم «بدین سان». به جای «به علاوه» بگوییم «افزون بر آن». به جای «اتفاق، اتفاقات، اتفاق افتادن» بگوییم «رخداد، رویدادها، رخ دادن». به جای «آرشیو» بگوییم «بایگانی». به جای «اتباع» بگوییم «شهروندان». به جای «احترام» بگوییم «ارج». به جای «انتخاب» بگوییم «گزینش». به جای «ابتکار» بگوییم «نوآوری». به جای «احتیاط» بگوییم «پروا». به جای واژه «سیستم»، واژه «نظام» را به کار بگیریم. مثلا به جای «سیستم بانکی» بگوییم «نظام بانکی». به جای «بررسی سیستماتیک یا خطای سیستماتیک» بگوییم «بررسی نظام‏مند یا خطای نظام‏مند». به جای واژه «کیس» و «آیتم» از واژگان «مورد» یا «پرونده» استفاده کنیم. مثلا به جای اینکه بگوییم «یک کیسی را بررسی کردم که ...» بگوییم «یک موردی/پرونده ای را بررسی کردم که ... » یا به جای اینکه بگوییم «یک آیتمی برای پخش داریم ...» بگوییم «یک موردی برای پخش داریم که ...».   به جای واژه «توریست» بگوییم «گردشگر» و به جای «توریست فرندلی» بگوییم «گردشگرپسند».  به جای واژه «یوزر» بگوییم «کاربر» و به جای «یوزر فرندلی» بگوییم «کاربرپسند».   به جای واژه «اپلای کن» بگوییم «اقدام کن یا درخواست بده». به جای واژه «آفیس کار» بگوییم «دفتر کار». به جای «بالاخص» بگوییم «به ویژه». به جای «بعضاً» بگوییم «گاهی». به جای «تقریباً» بگوییم «کمابیش». به جای «تمامی» بگوییم «همگی». به جای «احتمالاً، احیاناً» بگوییم «شاید، چه بسا». به جای «در اسرع وقت» بگوییم «هر چه زودتر». به جای «پرتعداد» بگوییم «پرشمار». به جای «به این ترتیب» بگوییم «بدین سان». به جای «به علاوه» بگوییم «افزون بر آن». به جای «اتفاق، اتفاقات، اتفاق افتادن» بگوییم «رخداد، رویدادها، رخ دادن». به جای «آرشیو» بگوییم «بایگانی». به جای «اتباع» بگوییم «شهروندان». به جای «احترام» بگوییم «ارج». به جای «انتخاب» بگوییم «گزینش». به جای «ابتکار» بگوییم «نوآوری». به جای «احتیاط» بگوییم «پروا». 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
هدایت شده از حافظه تاریخی ایرانی
39.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دهم برنامه حافظه تاریخی ایرانی با موضوع چرایی و چگونگی جدایی بحرین، آرارات، اروند رود و... از ایران در زمان سلطنت پهلوی @Hafezeh_tarikhi_irani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ زمان پهلوی نه تورمی بود نه افزایش قیمتی، همه براحتی زندگی می کردن.... ◀️ ویدئو فوق مستنداتی از دوران محمدرضا پهلوی ست حاوی پاسخ (البته بعد از مصاحبه کوتاهی با مردم) 🎥 4 دقیقه ویدئو 👆🏻👆🏻 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️ با این اوضاع اقتصادی مگه میشه بچه آورد ⁉️ 🕋خداوند در دو آیه از قرآن به مسأله خوف فرزند‌آوری به دلیل خوف از فقر اشاره کرده و پاسخ فرموده است: اول: الأنعام- ۱۵۱ 👈🏻... وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُم مِّنْ إِمْلَاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُكُمْ وَإِيَّاهُمْ... ...ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ [ ﺗﺮﺱِ ] ﺗﻨﮕﺪﺳﺘﻲ ﻧﻜﺸﻴﺪ ، ﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻴﻢ... در اینجا نکته بلاغتی ظریفی وجود دارد و آن اینکه والدین نگران ترس از فقر خودشان به دلیل وجود فرزند هستند. لذا در ادامه ابتدا می گوید شما (والدین) را روزی می دهیم (نرزقکم) بعد آن فرزندان را (و إیاهم). آیه دوم الإسراء- ۳۱ 👈🏻وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُمْ خَشْيَةَ إِمْلَاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِيَّاكُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ كَانَ خِطْئًا كَبِيرًا ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﻴﻢ ﺗﻨﮕﺪﺳﺘﻲ ﻧﻜﺸﻴﺪ ; ﻣﺎ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻴﻢ ، ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻛﺸﺘﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻨﺎﻫﻲ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺳت. 🐣در این آیه، ترس از فقر فرزندان مطرح است. یعنی کسی برای اینکه فقر فرزندش را اذیت نکند، اقدام به قتل فرزند کند. لذا در پاسخ، ابتدا رزق دادن به فرزندان را مطرح می کند (نرزقهم) و بعد والدین را (و إیاکم) 👌🏻چقدر قرآن دقیق است. 🚼 خلاصه آنکه طبق این دو آیه، وعده الهی داده شده که فرزند آوری نه برای والدین فقر می‌آورد و نه برای فرزندان (صغرای برهان) 🎯از طرفی خُلف وعده از خداوند صادر نمی شود. (کبرای برهان). چون خلف وعده یا به علت ضعف و عدم توانایی در تحقق وعده است، یا به علت جهل و عدم دانش برای تحقق آن، و یا از روی ظلم یا فراموشی است. در حالی که همه اینها از خداوند کامل بی نهایت، محال است. (دلیل عقلی برای کبری) ⛔ضمن آنکه قرآن هم خلف وعده را از خداوند منتفی دانسته است: واللهُ لا یُخلِفُ المیعادَ (دلیل نقلی برای کبری) 👨🏻‍🍼نتیجه آنکه طبق وعده تخلف ناپذیر الهی، فرزند آوری نه برای فرزند و نه برای والدین فقر نمی آورد. ◀️فقط کافیست به خدا و وعده هایش باور داشته باشیم ✒️ استاد چرمچیان (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران) 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi ⭕کانال در واتساپ : https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP ⭕پیج اینستاگرام : @masir_agahii
هدایت شده از حافظه تاریخی ایرانی
39.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دهم برنامه حافظه تاریخی ایرانی با موضوع چرایی و چگونگی جدایی بحرین، آرارات، اروند رود و... از ایران در زمان سلطنت پهلوی @Hafezeh_tarikhi_irani
1_1582571673.pdf
240.6K
🔻اعتراض 25 ساله نویسنده: حجت الاسلام دکتر محمدجواد یاوری سرتختی ◀️مروری بر زندگانی امیرمؤمنان (ع) و از رحلت رسول الله(ص) تا آغاز خلافت و بررسی اعتراضات آن حضرت به . ◀️هدیه این اثر صلواتی بر روح مادرم باشد. 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻شباهت‌های وقایع عصر پیامبر صلی الله علیه و آله با وقایع امروز 🎥 مقام معظم رهبری حفظه الله ⏰ 3 دقیقه و 33 ثانیه 👆🏻 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi
⁉️ چگونه بحرین، کوههای آرارات، بخشی از الوند و.... از ایران جدا شده؟ دلایل جدایی؟ در زمان کدام پهلوی بود؟ ⏰ 11 دقیقه ویدئو 👇🏼 https://b2n.ir/k54276 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi ⭕کانال در واتساپ : https://chat.whatsapp.com/DlzqWiTGy7jEseSACmdWEP ⭕پیج اینستاگرام : @masir_agahii
در مسیر آگاهی
🎥 حتما ببینید | *معایب تخصیص با ارز ۴۲۰۰ چیست؟!* *✅ پاسخی جامع برای این روزها...* *⁉️ چند کشور ارز ترجیحی را حذف کردند؟* *⁉️ کدام کشورها یکباره و کدام کشورها تدریجی؟* *⁉️ چرا ۴۲۰۰ حذف شد؟!* *⁉️ چرا قیمت کالاها یکباره شد؟!* *⁉️ چرایی افزایش یارانه نقدی پس از چندین سال* *⁉️ این تغییرات اقتصادی به ضرر کیست؟!* *⁉️ چه کسانی می‌برند؟!* ____________ *🔰 برشی از سخنرانی نویسنده کتاب معجزه تولید* 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 https://chat.whatsapp.com/LXD0VsGksVp4sYJgwKNylM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ چرا ما برای مقابله با داعش هزینه کردیم؟ چرا یمنی ها را حمایت می کنیم؟ مگه خودمون کم بدبختی داریم؟؟؟ مشکلات همسایه های ایران چه ربطی به ایران داره؟؟؟؟ 🎥 آقای رائفی پور توضیح می دهد (همراه با اسناد و نقشه ها) ⏰ 4 دقیقه ویدئو 👆🏻 🛑نشر حداکثری ⭕کانال در تلگرام : T.me/dar_masire_agahi ⭕کانال در ایتا : Eitaa.com/masir_agahi