شـاید نویسنده:)
:)
واقعا هربار صدای سینه زنی هیئت رو میشنوم
این شکلیم
چرا پسر نیستم؟!
شـاید نویسنده:)
گریستم که چرا من نمیتوانم سینه زنم در غمت بسان پدرم؟ ؛ یادم امد من دخترم و باید زجه زَنَم شبه ماد
ولی هربار این حرف خودم
میاد جلو چشمم..
هدایت شده از جانان :)
ما روضه «رقیه» شنیدیم و زنده ایم ..
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود ..