شـاید نویسنده:)
حق بده خیلی هوایِ بوسههایت کردهام از عموجان بیشتر بابا صدایت کردهام عمه دستم را گرفته بود اما آمد
آخرین حاجی ام و آمده ام قربانگاه
لََکَ لبیک عمو
حسنِ کوچک این دشت منم عبدالله
لَکَ لبیک عمو
اشخاص مختلفی رو دیدم که جدیدا تو چنلشون درباره یه سری رفتار ها در هیئت صحبت میکنن،
مثل روضه باز خوندن،
مثل گفتن تمثیل اینکه من سگ حضرت ابوالفضلم
و از غریب این چیزا؛
چند نفر نظر بنده رو در این باب پرسیدن،
اول از همه در کار اهل بیت 'ع' من ذره ای هم حساب نمیشم چه برسه که بخوام نظر بدم و
من در این باب کی باشم که شما ازش مشورت بخواین؟!
و هیچ نظری
تاکید میکنم هیچ نظری
در کار برای اهل بیت'ع'
خصوصا دستگاه اباعبدالله 'ع' نمیتونم بدم و به خودم اجازشم نمیدم!
اباعبدالله ؛
جون با اون آوارگی و کارگری،
وهبی که مسیحی بود،
حری که تو سپاه دشمن بود،
همرو خرید
حالا من کی باشم بیام راجب همچین دستگاهی نظر بدم؟!
خلاصه همین..
عزاداری هاتون هم قبول**
شـاید نویسنده:)
ای نوکرت بمیره یه روز بیاد کربلا و برنگرده:)
آرزومه با دعای تو
بمیرم تو کربلای تو،
ببرن جنازمو حرم
و دیگه برنگرده پیکرم
تورو دوست دارم حسین:)!
شـاید نویسنده:)
آرزومه با دعای تو بمیرم تو کربلای تو، ببرن جنازمو حرم و دیگه برنگرده پیکرم تورو دوست دارم حسین:)!
خاکم نکنید بزارید اربابم برسه
اونی که واسم همه کسه:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا