شـاید نویسنده:)
ای نوکرت بمیره یه روز بیاد کربلا و برنگرده:)
آرزومه با دعای تو
بمیرم تو کربلای تو،
ببرن جنازمو حرم
و دیگه برنگرده پیکرم
تورو دوست دارم حسین:)!
شـاید نویسنده:)
آرزومه با دعای تو بمیرم تو کربلای تو، ببرن جنازمو حرم و دیگه برنگرده پیکرم تورو دوست دارم حسین:)!
خاکم نکنید بزارید اربابم برسه
اونی که واسم همه کسه:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره،
جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره..
حرم امام رضا قربونش برم که میرم،
میگم خب حرم امام رضاعه دیگه
باید مداحی امام رضا گوش بدم
و پلی لیست فقط امام رضاعه؛
ولی حرم امام حسین این شکلیه
مداحی هام دونه به دونه میگذره و هیچ پلی لیستی نیست،
میره حضرت علی اصغر"ع"
حضرت قاسم"ع"
امام حسین"ع"
حضرت علی اکبر"ع"
و ..
و من میمونم
برای کدوم داغ عزاداری کنم؟!
شـاید نویسنده:)
دیگه دارنی قد بالا علی؛
لالا لالا لالا
مه نازنین ریکا بعیه داماد لالا