قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره،
جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره..
حرم امام رضا قربونش برم که میرم،
میگم خب حرم امام رضاعه دیگه
باید مداحی امام رضا گوش بدم
و پلی لیست فقط امام رضاعه؛
ولی حرم امام حسین این شکلیه
مداحی هام دونه به دونه میگذره و هیچ پلی لیستی نیست،
میره حضرت علی اصغر"ع"
حضرت قاسم"ع"
امام حسین"ع"
حضرت علی اکبر"ع"
و ..
و من میمونم
برای کدوم داغ عزاداری کنم؟!
شـاید نویسنده:)
دیگه دارنی قد بالا علی؛
لالا لالا لالا
مه نازنین ریکا بعیه داماد لالا
شـاید نویسنده:)
دیگه دارنی قد بالا علی؛ لالا لالا لالا مه نازنین ریکا بعیه داماد لالا
همه میگفتن
چشماش به باباش رفته،
حالت لبهاش به باباش رفته
طرز نگاهاش به باباش رفته.
به بابات رفته
مادر تیری که از گلوت رد شده به سینه بابات رفته،
مادر از تو هرچی بوده حتی لباس رفته،
منم هزار تا آرزوی برباد رفته..
غیر از متن هایی که زیرش 'سیده زهرا موسوی' زده بقیه پیامها در باب اهل بیت هرجا میخواید میتونید استفاده کنید و کپی کنید:)
این شبا واسه ماهم دعا کنید🤍
شـاید نویسنده:)
برای او باید زنها گریه کنند..
باورم نمیشود در گلویت جا شد
حجم تیری که عباس را زمین گیرش کرد..
شـاید نویسنده:)
باورم نمیشود در گلویت جا شد حجم تیری که عباس را زمین گیرش کرد..
وای علی اصغرم
ای وای علی اصغرم:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پدر خمید و پسر رفت و مادرش افتاد،
سه شعبهرا تو مگر چندجا زدی نامرد؟💔
حسین دور خودش بین دشت میچرخید؛
چگونه خنده بر این ماجرا زدی نامرد؟💔