شـاید نویسنده:)
عاشورا امسال هم تموم شد.. هعی هعی هعی
یه عالمه گریه به روضه بدهکارم:))
فرض کن عاشورا باشه
خادم حرم امام حسین باشی و
کنار ضریح
خوشبخت فقط همین آدمه:)
هدایت شده از اندرونیاعتمادالدوله * حنیفا
همیشه و هروقت میرم حرم ائمه
حرف دلم به اون خادمی که بغل ضریحه و همیشه اونجا وایستاده همینه..
خوشبخت واقعی(:
شـاید نویسنده:)
همیشه و هروقت میرم حرم ائمه حرف دلم به اون خادمی که بغل ضریحه و همیشه اونجا وایستاده همینه.. خوشبخت
به حق حضرت زینب"ع" نصیب هممون:)