هدایت شده از >منهـگرافیستـ<
سلام وقتتون بخیر
این پیام من رو توی چنلتون فور کنید
و من یکی از نقاشی های بانو ایران درودی رو تقدیم به شما میکنم
تعداد چنل:تعداد خاصی نیست
مهلت : تا فردا شب
هیراد
لینک هاتون
"و اما آخرین روز مدرسه"
امسالم با تموم خوبیا و بدیاش و قهر و اشتی هاش تموم شد:)
امسال ازتون یاد گرفتم چجوری آدم خوبی باشم.
کنارتون خیلی بهم خوش میگذشت.
شما بخشی از زندگی من بودید♥️✨
بامعرفت بودنتون تو این ۲ سال بهم ثابت شد...
وقت هایی ک حالم بد بود پام شکسته بود خیلی مراقبم بودید تا ابد مدیونتونم🫂🫀
*بماند به یادگار