eitaa logo
محصنات ۲
1.5هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
957 ویدیو
42 فایل
🛎کانال"خبری/تحلیلی" زنـان عفیفه‌ی جهان مُـحصَـنـات۲ @mohsanat2_ir 🔰ما دراینجا دو رویکرد رادنبال می‌کنیم: 🔻جهادتبیین 🔻مطالبه گری آرمان‌های انقلاب اسلامی 📥 ارتباط با ما 🆔️ @admin_mohsanat #️⃣ ویراستی ما 🆔️virasty.com/mohsanat
مشاهده در ایتا
دانلود
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: شهادت چه زیباست و شهید شدن چه گرانبهاست.... ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 اینقدر ضعیف النفس نباشید «اینقدر ضعیف النفس نباشید! ما قانون غنی داریم؛ ما قانون الهی داریم. آنهایی که فرم غربی را بر فرم الهی ترجیح می‌دهند، اینها از اسلام اطلاع ندارند. آنهایی که می‌گویند نمی‌شود اسلام را در این زمان پیاده کرد، برای این [است‌] که اسلام را نشناخته‌اند؛ نمی‌فهمند چه می‌گویند.»(صحیفه امام خمینی ره، ج۶، ص۲۷۴) ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
Part01_انسان 250 ساله.mp3
10.6M
📗کتاب صوتی قسمت 1⃣ بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای،درباره زندگی سیاسی امامان شیعه.مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
🔰 نظر شهید آیت الله بهشتی درباره کنترل "بی حجابی" به وسیله "قانون" ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: عزیزانم به گفته امام بزرگوار که فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد " در این امر کوتاهی نکنید و پشتیبان رهبر عزیز (پسر فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها) باشید.... ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحبت‌های امام خمینی(ره) انگار برای این روزهاست ▪️این‌ها فحشا را آزادی میدانند!!! در صورت تداوم برهنگی و کشف حجاب چه بلایی سر نسل بعدی این سرزمین می‌آید؟! ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
Part02_انسان 250 ساله.mp3
20.63M
📗کتاب صوتی قسمت 2⃣ بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای،درباره زندگی سیاسی امامان شیعه.مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«اُریدُ اَن آمُرَ بالمعرُوف و اَنهى عن المنکر» 🔰برگزاری کارگاه" چگونه یک مصلح اجتماعی و کنشگر موفق باشیم" ❇️ با حضور مدرس حوزه و دانشگاه سرکار خانم مهدیه خادم 🕌مسجد فقیه سبزواری 🏷 ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
آیا دین با آزادى انسان سازگارى دارد؟ (بخش اول) 🔸️این پرسش تاکنون به صورت‌هاى مختلفى طرح شده است، که مجموع آن‌ها را به دو شکل: درون دینى و برون دینى، مى‌توان تقسیم کرد. 🔸️...[در شکل درون دینی این شبهه می گویند] اسلام براى آزادى انسان احترام زیادى قائل شده است و بر اساس آیات متعدّدى انسان موظّف به اطاعت از کسى نیست. به عنوان نمونه: 🔸️در سوره مبارکه غاشیه آیه 22 خطاب به پیامبر آمده است: «لَسْتَ عَلَيْهِمْ بِمُصَيْطِر؛ اى پیامبر، تو بر مردم سیطره و تسلّط ندارى» پس مطابق این آیه پیامبر نباید درامور دیگران دخالت کند. 🔸️وقتى پیامبر که بالاترین انسان است حق تصرّف در امور دیگران را ندارد قهراً امام معصوم‌(علیه السلام) و فقیه، و هیچ شخص دیگرى نیز چنین اجازه‌اى ندارد. 🔸️آیه ۹۹ سوره مائده: «وَ مَا عَلَى الرَّسُولِ اِلاَّ الْبَلاَغ؛ بر پیامبر وظیفه‌اى جز ابلاغ نیست؛» یعنى پیامبر تنها بایدپیام‌هاى الهى را به مردم برساند و مردم اگر خواستند عمل مى‌کنند، و اگر نخواستند عمل نمى‌کنند. پاسخ: 🔸️اوّلاً، باید توجه داشت که اینگونه شبهات در زمان ما جهت تضعیف تئورى ولایت فقیه القاء مى‌شود تا به این وسیله اطاعت از ولى أمر و حاکم دینى را مخالف با آزادى انسان، و حتّى خود دین جلوه دهند. 🔸️ثانیا: آیات مذکور بر حسب بیانى که این عدّه دارند با برخى آیات دیگر قرآن تناقض دارد زیرا در آیه شریفه 36 سوره احزاب مى‌فرماید: «وَمَا كَانَ لِمُؤْمِن وَلاَ مُؤْمِنَة اِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْراً اَنْ يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ»؛ یعنى وقتى خدا وپیامبر‌(صلى الله علیه وآله) چیزى را براى مردم مقرّر کردند، هیچکس حق اختیار و انتخاب در مقابل آنها را ندارد.» 🔸️...اینجا یا باید قائل به وجود تناقض در آیات الهى شویم ـ در حالى که ساحت قرآن منزّه از این پندار است ـ و یا باید آیات را با توجّه به آیات دیگر و بهره‌گیرى از احادیث معتبر معصومین‌(علیهم السلام) معنا کنیم. 🔸️با بررسى صدر و ذیل و سیاق آیات معلوم مى‌شود که مورد [برخی از] آیات، کفّار هستند و خداوند، پیامبر گرامى اسلام (صلى الله علیه وآله) را دلدارى مى‌دهد که...از اینکه عده ‌اى جهنّمى مى‌ شوند، نگران مباش. وظیفه تو ابلاغ و بیان حق است. ایمان آوردن مردم تکلیف تو نیست. در این جهت ما به انسان ها اختیار داده‌ایم و در آینده به اعمال آنها رسیدگى مى‌شود. 🔸️بنابراین نتیجه این دو دسته از آیات چنین مى‌شود که ابتدائاً وظیفه پیامبر ابلاغ دین است و خواه ناخواه جمعى مى‌پذیرند و جمعى انکار مى‌کنند. اما دسته‌اى که پذیرفتند باید بدون چون و چرا از دستورات الهى و دینى پیروى کنند. 🔸️...پس در اصل پذیرش اسلام، اجبارى نیست «لا اکراه فى الدین» و اعتقاد به خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله) و قیامت قابل تحمیل بر دیگران نیست؛ اما بعد از پذیرش اسلام باید به احکام و فرامین آن عمل نمود و بعنوان مثال باید نماز خواند، باید روزه گرفت، و باید از اوامر پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله) و امام (علیه السلام) پیروى کرد و همین طور باقى مقرّرات دینى را بدون استثنا باید رعایت نمود. 🔸️در این زمینه (لزوم پیروى از تمامى دستورهاى دینى) در سوره مبارکه نساء، آیه ۱۵۰ و ۱۵۱ با صراحت مى‌فرماید: «اِنَّ الَّذِینَ يَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ يُرِیدُونَ أَنْ يُفَرِّقُوا بَيْنَ اللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ يَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْض وَ نَكْفُرُ بِبَعْض وَ يُرِیدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذَلِكَ سَبِیلاً اُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ حَقّاً وَ أَعْتَدْنَا لِلْكَافِرِینَ عَذَاباً مُهِیناً؛ یعنى آن کسانى که مى ‌خواهند دین را تجزیه کنند و بگویند که یک بخش را قبول داریم و یک بخش را قبول نداریم، این ها حقیقتاً دین را قبول ندارند و کافر هستند زیرا همه احکام از طرف خداوند است و از این جهت میان آن ها فرقى نیست. پس انکار بعضى از دین بمنزله انکار جمیع دین و مستلزم کفر و عذاب الهى است.» 📚 پرسش‎ها و پاسخ‎ها، جلد۲، صفحه ۲۱۶ - ۲۱۹ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: مرا با سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور کن و مرا به سوی خودت به پرواز در آور و در ملکوت اعلی جایم ده .... ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه‌ای: مدل امر به معروف ▪️مدل امر و نهی است ▫️مدل خواهش نیست 🔸مدل تقاضا و تضرع نیست که خواهش میکنم این اشتباه رو نکنید نه! میگی آقا نکن این اشتباه رو❗️ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
27.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خبر فوری | قرائت بیانیه شورای تجمع مردمی جهت به تعویق افتادن اجتماع مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه توسط سردار دفاع مقدس حسین الله کرم #️⃣ 🔄 🔹 با توجه به درخواست مکرر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کل کشور (دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و سایر مسئولان مربوطه) مبنی بر لغو موقت تجمع جهت جلسه با دادستان کل کشور و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری؛ شورای تجمع مردمی به این درخواست مسئولین و تشکل‌های مردمی جواب مثبت داد. 📌 توجه : دو هفته مهلت برای صحبت با دادستان و مسئولان قضایی کشور جهت اتمام حجت نهایی می‌باشد و در صورت عدم همکاری و ادامه ترک فعل خود، تجمعات و تحصن‌های بزرگ و مداومی برپا خواهیم کرد. 🔸 با شروع هفته وحدت، تمام تلاش خود را جهت اتحاد مومنین در چارچوب مبانی انقلاب اسلامی انجام خواهیم داد و در صورت نقض تعهد و عدم همکاری طرفین، در مقابل دفتر اصلی حجت الاسلام اژه‌ای تجمع خواهیم کرد. 🔹 وحدت با حذف عامل دوقطبی جامعه یعنی بی‌حجابی رخ خواهد داد و ما هیچ‌گونه مماشاتی با هنجارشکنان دینی را تحمل نخواهیم کرد. ▪️ با عرض پوزش و معذرت خدمت امت حزب الله که از سراسر کشور به سمت تهران حرکت کردند؛ بدانید این حرکت مردمی جهاد بزرگی می‌باشد. ✔️ جهت ارتباط با روابط عمومی به نشانی زیر پیام دهید. 💬 @Mardomi_Pr 💬 #️⃣ 🔄 🔖 به پویش مطالبه‌گری قانون حجاب با برچسب زیر بپیوندید 💯 #️⃣ ✅ #️⃣ ✅ 📎 https://virasty.com/Tajamo_Mardomi 🔎 🔔 کانال 🔔 📎 https://eitaa.com/joinchat/1155990417C1aa1d3a464 🔎
Part03_انسان 250 ساله.mp3
9.41M
📗کتاب صوتی قسمت 3⃣ بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای،درباره زندگی سیاسی امامان شیعه.مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
♨️جلسه بانوان مطالبه گر شیراز با دادستان محترم در این جلسه در مورد وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و مسولیت های دستگاه قضا در این زمینه صحبت شد و نامه ای در این مورد به ایشان تقدیم شد. 🏷 ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
آیا دین با آزادى انسان سازگارى دارد؟(بخش دوم) 🔸️این پرسش تاکنون به صورت‌هاى مختلفى طرح شده است، که مجموع آن‌ها را به دو شکل: درون دینى و برون دینى، مى‌توان تقسیم کرد. 🔸️...[در شکل برون دینی،] شبهه گاهى به این صورت مطرح مى‌شود که...فرق انسان با سایر حیوانات در این است که آن‌ها مجبورند طبق غریزه عمل کنند، اما انسان موجودى مختار است که بر طبق انتخاب خود عمل مى‌کند. 🔸️حال اگر دین با یک سلسله احکام و مقرّرات بخواهد مردم را ملزم کند که کارهایى را انجام دهند یا از انجام اعمالى بپرهیزند یا از افراد بخواهد که از پیامبر‌(صلى الله علیه وآله) و امام‌(علیه السلام) و نایب امام اطاعت کنند، با اساس انسانيّت انسان مخالفت کرده است. به عبارت دیگر قوانین و احکام دینى مستلزم سلب انسانیت و آزادى انسان است. 🔸️ما با دو مقام روبرو هستیم یکى مقام تکوین و هست‌ها و واقعیت‌ها، و دیگرى مقام تشریع و بایدها و ارزش‌ها. 🔸️اشکال کننده‎ای مى‌گوید: درک کننده «هست‌ها» عقل نظرى، و درک کننده «بایدها» عقل عملى است و این دو کاملا از یکدیگر مستقلّند. از راه هست‌ها و دانش‌ها به بایدها و ارزش‌ها نمى‌توان گذر کرد و این راه منطقاً بسته است. و مثلا نمى‌توان گفت چون انسان تکویناً مخلوق خداوند هست، پس باید از احکام الهى تبعيّت کند. پاسخ این شبهه بطور مختصر این است که: 🔸️اولا، این اشکال با مبناى خودتان در تناقض است. زیرا، شما، خود، در صددید از هست به باید برسید. مى‌گویید انسان موجود مختارى است پس«باید» او را آزاد گذاشت و «نباید» او را ملزم به اطاعت کرد. 🔸️ثانیاً، طبق گفته شما به هیچ کس در هیچ جا و هیچ حکومتى نمى‌توان الزام کرد و باید هر کس هر کارى که خود خواست بتواند انجام دهد چون قانون و الزام، سلب آزادى انسان و سلب آزادى هم سلب انسانیت انسان است. و نتیجه این سخن چیزى جز توحّش، بربریت و قانون جنگل نیست که هیچ انسان عاقلى آن را نمى‌پذیرد. 🔸️اگر هر کسى در جامعه هر طور دلش مى‌خواهد رفتار کند، هر کس را خواست کتک بزند، و هر سخنى را ـ هر چند اهانت و ناسزا به دیگران باشد ـ بتواند بر زبان بیاورد، و...، آیا دیگر از زندگى بر پایه خرد و هوشمندى خبرى خواهد بود؟ فصل مقوّم و مميّز انسان عقل اوست و لازمه عقل داشتن مسئولیت داشتن و پذیرش قانون است. اگر قانون نباشد مدنيّتى نیست و اگر مسئولیتى نباشد انسانيّتى نخواهد بود. بنابراین پاسخ اصلى شبهه این است که: 🔸️معناى آزادى و اختیار انسان، بعنوان فصل مميّز، داشتن قدرت تکوینى بر اختیار و انتخاب است، اما از بُعد تشریعى باید مسئولیت و قانون‌پذیر باشد و حدودى براى اعمال و گفتار خویش قائل شود و الاّ از انسانیت خارج خواهد شد. البته بحث از محدوده قانون و چگونگى آن سخن دیگرى است که در جاى خود باید بررسى شود. 📚 پرسش‎ها و پاسخ‎ها، جلد۴، صفحه ۲۱۹ - ۲۲۱ ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: خواهرم! از بی حجابی است اگر عمر گل کم است نهفته باش و همیشه گل باش. ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir