- مُلحَق -
📍اصفهان ؛ کلیسای وانک
در برابر علی ، من نمیدانم چه چیزی را بیشتر بستایم ؛
بلاغت سخنش یا ژرفای فکرش یا پاکی دلش ..✨
[ جرج جرداق _ نویسنده،شاعر مسیحی ]
- مُلحَق -
🤍
اصل این است گدا در پی سلطان برود
درِ این خانه ولی شاه به دنبال گداست ..
هدایت شده از - کافـصاد .
-
من همیشه
دوست داشتم
مداح بشم ،
ولی دو تا مشکل داشتم ؛
صدام خیلی بد بود ،
فامیلم طاهری نبود🗿💔.
-
- مُلحَق -
امشب که داشتم این کتابم رو که درباره شهید رئیسی میخوندم،
یهویی دلم خیلی براشون تنگ شد...
برای اون لحظهای که توی سازمان ملل
عکس حاجقاسم رو بالا بردن،
یا سال بعدش که قرآن رو بالا گرفتن ..
توی اون دو سال و چند ماهی که رئیسجمهور ما بودن،
جز خدمت خالصانه برای مردم چیزی ندیدم .
نه قطعی برق بود، نه کمبود آب، نه ناترازی انرژی…
همهچیز خیلی بهتر از الان بود.
خلاصه یهویی دلم گرفت...
کاش یه دکمهای بود که هر وقت بخوام بزنم و
برگردم به اون روزها،
به زمان ریاستجمهوریشون…
به دوازدهم مرداد هزارو چهارصد .
{ دلتنگی خیلی یهویی } ¹⁴⁰⁴.⁰⁶.⁰⁴
- مُلحَق -
و نَجَف تمام ِآرزوی ِمن است .🤍
با مرگ اگر توان تو را دید ..
کی میرسد این تولد ما ؟