- مُلحَق -
امشب که داشتم این کتابم رو که درباره شهید رئیسی میخوندم،
یهویی دلم خیلی براشون تنگ شد...
برای اون لحظهای که توی سازمان ملل
عکس حاجقاسم رو بالا بردن،
یا سال بعدش که قرآن رو بالا گرفتن ..
توی اون دو سال و چند ماهی که رئیسجمهور ما بودن،
جز خدمت خالصانه برای مردم چیزی ندیدم .
نه قطعی برق بود، نه کمبود آب، نه ناترازی انرژی…
همهچیز خیلی بهتر از الان بود.
خلاصه یهویی دلم گرفت...
کاش یه دکمهای بود که هر وقت بخوام بزنم و
برگردم به اون روزها،
به زمان ریاستجمهوریشون…
به دوازدهم مرداد هزارو چهارصد .
{ دلتنگی خیلی یهویی } ¹⁴⁰⁴.⁰⁶.⁰⁴
- مُلحَق -
و نَجَف تمام ِآرزوی ِمن است .🤍
با مرگ اگر توان تو را دید ..
کی میرسد این تولد ما ؟
- مُلحَق -
ناگهان هوس کردم آن چایی نبات حرمت را✨🤍
ماچا ها میان و میرن ، اونی که ابدیه
چاییِ چایخونهی امام رضاست✨❤️🩹.
- مُلحَق -
کل اکسپلورم :🎧✨
- مُلحَق -enc_17563859628186452303748.mp3
زمان:
حجم:
1.4M
قفلی همههه این روزا بنظرم :🤌🏻🎀