حتی داوود کیم هم از شهادت
عزیزِ دل مردم ایران آیتالله خامنهای
ناراحتِ و واکنش نشون داده
بعد یک سریا که معلوم نیست از کجا اومدن و فقط اسم ایرانی بودن روی خودشون گذاشتن چه کارها میکنن ..
شمارو نمیدونم .
ولی من عادت داشتم وقتی میپرسیدن
چه خبر ؟
میگفتم سلامتی رهبر : )))
- مُلحَق -
سایهات رو سرمون عزیزِ ایران🤍 ؛
من گمان میکردم رفتنش ممکن نیست .
رفتنش ممکن شد باورش ممکن نیست ..