- مُلحَق -
کامنتِ آقای شاکرنژاد رو نادیده بگیریم ، کاور پست آقای حلو رو کجای دلم بزارم؟🤝🥲✨
تولدتون مبارک باشه مکملِ آقای حسنین🌚🎀.
هدایت شده از دارالمجانین🇮🇷🇱🇧 -
ببین،همینالانکهپشتگوشینشستیمیتونستبدترینلحظاتعمرتباشه،شایددنبال ِدواودرمونودکتربودی،یاشایدیکیازعزیزات ُازدستدادهبودی؛ولیخدایجوردیگهرقمزد
عاقابیابگوخدایاشکرت:))))
- مُلحَق -
تنها جایی که یه دختر دوست داره پسر باشه:🎀😔✨
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی ما دخترای مذهبی تنها جایی که دوست داریم
پسر باشیم؛
وقتیه که مداح شور میخونه🤌🏻😔💘>>
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه کردی؟ اون فقط یه فیلم بود !
اون فیلم💔:
دقیقا یکسالِ پیش بود که آقای رئیسی اومده بودن قم و از اون روز یکسال میگذره ..
روزِ دختر قم بود و دقیقا ۱۰ روز بعدش یعنی تولد امام رضا<ع>شهید شدن .
و دقیقا چند سالِ قبلش حاج قاسم اومده بود قم ، ۱۰ روز قبلِ شهادتش بود .
و دقیقا ۱۰ رو بعدش اعلام کردن که حاج قاسم شهید شدن .
اینو گفتم که بگم:
آقای رئیسی و حاج قاسم ، شهادتشون رو از حضرت معصومه<س>گرفتن ..
- مُلحَق -
_چکار میکنی وقتی دلت برای امام رضا تنگ میشه؟؟ +میرم پیش خواهرش❤️🩹🥲 .
تولدتون مبارک باشه مهربون ترین
فردی که توی زندگیم دیدم💜🔗🎀✨