eitaa logo
مرکز نوآوری اجتماعی منادا
2.3هزار دنبال‌کننده
571 عکس
223 ویدیو
3 فایل
💡مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران💡 تحت نظر سازمان امور اجتماعی کشور ✅ رصدخانه هوشمند ✅ مرکز افکارسنجی ✅ شتاب دهنده اجتماعی ✅ تولید محتوای رسانه‌ای ✅ شبکه انتشار گسترده جهت ارتباط با ادمین 👇👇👇 @adminmonada سایت مرکز منادا 👇👇👇 www.monadacenter.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
11.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢یک خیرهایی هست که واجبه؛ وقتی که این مقدار خیر دریافت نمی‌شه، طرف ما به غیر از ما متمایل می‌شه... 🎙️استاد شجاعی ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
♨️میدونین نوجوانانی که مورد قلدری اینترنتی قرار گرفتن، چه علائمی دارن⁉️ 👈🏻عدم تمایل به استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر علی‌رغم علاقه شدید قبلی به این دستگاه‌ها 👈🏻گوش‌به‌زنگی دائم نسبت به پیام‌هایی که از طریق فضای مجازی دریافت می‌کنن 👈🏻پرخاشگری درصورتی‌که کسی به ابزار الکترونیکی‌شون نزدیک بشه 👈🏻تغییرات رفتاری ناگهانی مثل اضطراب 👈🏻رفتارهای بی‌ثبات و غیرقابل‌پیش‌بینی 👈🏻عدم تمایل به برقراری ارتباط و میل به تنها موندن در خانه 👈🏻از کوره در رفتن، خلق پایین و افسردگی 👈🏻بی‌توجهی ناگهانی به نحوه لباس پوشیدن و دکور اتاق و عدم همکاری در خانه 👈🏻رفتار فریبکارانه از قبیل خوش‌رفتاری یا بدرفتاری 👈🏻بی‌علاقگی به دوستان مورد علاقه سابق و جدایی از آن‌ها 👈🏻عدم تمرکز، فراموش‌کاری و بی‌نظمی 👈🏻عدم تمایل به انجام فعالیت خانوادگی 💢حواستون باشه که این تغییرات رفتاری ممکنه در خیلی از نوجوان‌ها رخ بده، پس حتماً نشانه قلدری اینترنتی نیست. ولی بررسی‌های انجام شده روی نوجوون‌هایی که مورد قلدری اینترنتی قرار گرفتن، نشون داده که این نوجوان‌ها بیشتر این علائم رو از خودشون بروز می‌دن. 📚کودک الکترونیک ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
👆🏻رایج‌ترین شیوه‌های کلاهبرداری اینترنتی. 📚عصر ایران ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
29.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️آیا فقط این خانم ها هستند که از سوی همسران شون مورد آزار قرار می‌گیرند؟ ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
🔻افزایش «سواد رسانه‌ای» مهمترین گام پیشگیرانه از آسیب‌های سایبری است؛ 🔺از آنجا که فضای سایبر گسترده است و امکان وقوع جرائم متفاوت در آن وجود دارد بنابراین کاربران در معرض انواع آسیب‌ها و تهدیدات قرار دارند که با افزایش سواد رسانه‌ای خود می‌توانند این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. 👈🏻رشد روزافزون فناوری‌های نوین و تجهیزات هوشمند، هر قشر را خواسته یا ناخواسته به فضای مجازی سوق داده است، بنابراین اگر کاربران سطح آگاهی و اطلاعات خود را در این حوزه‌ها افزایش دهند مانع از سوء‌استفاده افراد سودجو می‌شوند. 🔸امروز بیشتر افرادی که در فضای مجازی مورد سوء‌استفاده و کلاهبرداری قرار می‌گیرند کسانی هستند که با مخاطرات و چالش‌های این فضا آشنایی ندارند و هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی حریم، خصوصی و ملاحظات امنیتی را رعایت نمی‌کنند. 🔹جرائم نوظهور در فضای مجازی هم روز به روز در حال افزایش است و تأمین امنیت در این فضا تنها با افزایش آگاهی و دانش کاربران از مخاطرات و آسیب‌ها و مقابله با مُجرمان سایبری امکانپذیر است. 🖇️شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، اطلاعات خود را از طریق وبگاه پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند تا به فوریت با اینگونه جرائم برخورد و از گسترش آن و متضرر شدن افراد بیشتری از جامعه جلوگیری شود. 📚ایرنا | سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
🌀تسخیرگران 🔵تسخیرگران یک بازی ریل تایم استراتژی جذاب و درگیرکننده با گیم‌پلی منحصر بفرد است. در این بازی، شما فرماندهی تعدادی ساختمان در نقشه را به دست دارید و باید در لحظه با انتخاب استراتژی درست و هوشمندانه، سربازارن خود را به قلمروی دشمنان بفرستید و با تسخیر ساختمان‌های آنها، قلمروی خود را گسترش دهید. امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان، مراحل داستانی جذاب با تعداد بالا، رویدادهای مختلف و مسابقات، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما بسازد. همچنین بازی با داشتن ساختمان‌ها، نیروها، قدرت‌های ویژه، سرزمین‌ها و جوایز مختلف بسیار، از تنوع خوبی بهره می‌برد. 🔺ویژگی‌ها: - سبک ریل تایم استراتژی - امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان - گرافیک با کیفیت و طراحی حرفه‌ای - بخش‌های مختلف داستانی، رویداد، مسابقات و ... - تنوع در ساختمان‌ها و نیروها - قدرت‌های ویژه - سرزمین‌ها و فصل‌های مختلف - صداگذاری حرفه‌ای - طراحی مراحل با جزئیات و استراتژی منحصربفرد - کیفیت فنی بسیار بالا و تجربه کاربری فوق‌العاده - امکان بازی به‌صورت کاملا رایگان افتخارات: 🔸برنده غزال زرین بهترین بازی استراتژی از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر 🔸دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر 🔸کاندیدای بهترین بازی سال ۲۰۲۱ از جشنواره ویگما 🔸کاندیدای بهترین بازی سال ۱۴۰۰ از نگاه منتقدین بازی‌های موبایل و سردبیران کافه‌بازار 📚منبع:بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀توصیه‌ی مقام معظم رهبری به نقش‌آفرینی جوانان در فضای مجازی 🔺شماها از فضای مجازی استفاده کنید برای..... ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
اوضاع دنیا آنقدرها هم بد نیست👆🏻 🌀با غرق شدن در اخبار منفی فقط حس بدی نسبت به خودمون و دنیای اطرافمون پیدا می‌کنیم. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
دانش‌آموزان در تله فضای مجازی اول 🔺تغییر الگوهای آموزشی و وابسته‌تر شدن دانش‌آموزان و دانشجویان به بسترهای آنلاین برای دریافت آموزش‌های تحصیلی و دانشگاهی منجر به افزایش ارتباط این گروه سنی با فضای مجازی شده است. ارتباطی که فرصت مناسبی را برای سوءاستفاده قاچاقچیان مواد‌مخدر فراهم کرده است. 🖇️ادامه دارد... 📚اقتصاد آنلاین ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
12.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️بازی‌های ویدئویی به خصوص بازی‌های آنلاین به شدت اعتیادآور هستند و کاربر خود را، از شرایط عادی زندگی دور می‌کنند. این موضوع به خصوص در کودکان می‌تواند باعث ایجاد مشکلات رفتاری و آسیب‌های جسمی شود؛ شما چقدر با این موضوع درگیر هستید؟ ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
🌀محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یکی از مشکلات صنعت بازی در کشور را نبود شرکت‌های ناشر بزرگ دانست و گفت به همین‌دلیل برخی از تولیدکنندگان با شرکت‌های ناشر خارجی همکاری می‌کنند. 🔺باید زیرساخت‌های تولید و توسعه و نشر بازی در کشور را تقویت کنیم. تا زمانی که صنعت گیم به عنوان یک حوزه رسمی و مهم در کشور نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که این صنعت به عنوان یک صنعت قوی و پیشران در کشور باشد. 🔸در درجه اول پیگیر این مسأله هستیم که زیرساخت‌های اقتصادی نشر بازی در کشور را تقویت کنیم. بازی‌های خارجی در کشورهای دیگر دلاری عرضه می‌شود اما متأسفانه در کشورمان رایگان است. این امر سبب می‌شود تا فضا برای تولیدکننده ایرانی سخت باشد. فضا را باید به گونه‌ای طراحی کنیم که این صنعت برای بازی‌ساز ایران مزیت داشته باشد. مسیر باید طوری رقم بخورد که عرضه بازی ایرانی به لحاظ قیمت نسبت به بازی خارجی برای بازی‌ساز ایران یک مزیت تلقی شود. متأسفانه امروز در کشور شاهد این ماجرا نیست و عرضه بازی‌های خارجی بیشتر از بازی‌های ایرانی مزیت دارد و بازار گیم ما دچار مشکل است. 🔹تولیدکننده، ناشر، توزیع‌کننده، مصرف‌کننده اجزای چرخه صنعت بازی‌سازی هستند. امروز بخشی که در این چرخه بسیار قوی عمل می‌کند، تولید است. ما مصرف کننده و توزیع کننده هم داریم اما مشکل کجاست؟ مسأله اصلی ناشران هستند که به رسمیت شناخته نمی‌شوند و باید جایگاه خودشان را در صنعت بازی‌سازی معرفی کنند. 📚بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter