eitaa logo
مرکز نوآوری اجتماعی منادا
2.3هزار دنبال‌کننده
571 عکس
224 ویدیو
3 فایل
💡مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران💡 تحت نظر سازمان امور اجتماعی کشور ✅ رصدخانه هوشمند ✅ مرکز افکارسنجی ✅ شتاب دهنده اجتماعی ✅ تولید محتوای رسانه‌ای ✅ شبکه انتشار گسترده جهت ارتباط با ادمین 👇👇👇 @adminmonada سایت مرکز منادا 👇👇👇 www.monadacenter.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀کودکان اربعین ۲ 🔺بازی «کودکان اربعین» یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده‌روی اربعین برای کودکان ۳ تا ۹ سال است که کودک شما را با کاروان " کودکان اربعین" همراه می‌کند تا او را در قالب بازی‌های موکب‌داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و... با خاطرات و حال و هوای این سفر آشنا‌ کند. 📚بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
2 با دوست آنلاین خود بیش از حد صمیمی نشوید. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 "خانه ساز" 🔺لطفاً زندگی واقعی خود را بسازید... ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
💢چطور حق کپی رایت برای عکس ثبت کنیم؟ 🔺قانون کپی رایت چیست؟ 👈🏻جهانی شدن کریتیو کامنز مجوزهای اصلی کامنز با سیستم حقوقی آمریکا نوشته شده بود؛ بنابراین با قوانین محلی بسیاری از کشورها ناسازگار بود. کریتیو کامنز از همکارانشان خواستند تا مجوزها را ترجمه کرده و متونی مناسب برای همه کشورها تهیه کنند. آن‌ها مجوز کریتیو کامنز را به 50 کشور در سراسر جهان ارسال کردند و مجوز کپی رایت جهانی را آغاز کردند. 📚نورنگار | قسمت نهم ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
👆🏻فضای مجازی بروایت استاد پناهیان (۶) 🔻در ارتباط با خطرات فضای مجازی، نباید صرفا منفعلانه عمل کنیم. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞️موشن گرافیک 📛تأثیر بازی‌های رایانه‌ای خشونت‌آمیز بر کودکان ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
🌀به گزارش دیجیاتو، محققان دانشگاه اروگوئه راهی پیدا کردند که هکرها بتوانند با کمک هوش مصنوعی از طریق رهگیری تشعشعات الکترومغناطیسی نشت‌کرده از کابل HDMI بین کامپیوتر و مانیتور، تصویر روی صفحات‌نمایش را زیر نظر بگیرند. ظاهراً مهاجمان بیشتر از این شیوه برای جاسوسی در محیط‌های صنعتی یا دولتی بسیار حساس استفاده می‌کنند. هکرها می‌توانند با این روش تصویر نمایشگر کامپیوتر را هنگام ورود به سیستم بانکی یا سایر اطلاعات شخصی کاربر مشاهده کنند. آن‌ها می‌گویند این جاسوسی زمانی که سیگنال‌های ویدیویی آنالوگ بودند، آسان‌تر بوده اما اکنون سیگنال‌های دیجیتالی کار را بسیار پیچیده‌تر می‌کند. محققان مدل هوش مصنوعی خود را با استفاده از مجموعه‌ای از سیگنال‌های مختلف آموزش دادند. سپس از نرم‌افزاری برای تشخیص متن روی تصویر بازیابی‌شده استفاده کردند و آن را با تصویر اصلی نمایشگر مقایسه کردند. در آزمایش آن‌ها، فرایند بازسازی تصویر تقریباً 30 درصد از حروف متن‌ها را اشتباه تفسیر کرد. محققان معتقدند این میزان خطا به اندازه‌ای کم است که همچنان می‌توان بیشتر متن را با دقت خواند. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
تفاوت بین تجمل و زیبایی در چیست؟ ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
❤️‍🔥چهل منزل پناه آورده‌ام از غم به تنهایی ❤️‍🔥سراپا سوختم از ماتَمت هر دم به تنهایی 🖤فرارسیدن اربعین‌ حسینی تسلیت باد. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 "دوئل فقر و غنا" نویسنده و کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان محصول باشگاه: فیلم سوره ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
🌀نگاهی به چالش‌ها و ظرفیت‌های بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران؛ 🔺کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها و ظرفیت‌ها)» منتشر شد. 🔻به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این کتاب نوشته «مهشید شهیدی و محمدصادق دهنادی» توسط انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شده است؛ و دارای سه بخش اصلی است. در بخش اول، مروری بر وضعیت بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در جهان انجام شده است و نویسندگان به مقایسه صنعت بازی و انیمیشن در این حوزه پرداخته‌اند. در بخش دوم کتاب، چالش‌های بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران از منظر بازی‌سازان مد نظر قرار گرفته است و یک مدل نظری با روش «گرندد تئوری» از درون مصاحبه‌های صورت گرفته، استخراج شده است. شرایط تاثیرگذار، استراتژی‌ها و شرایط مداخله‌ای در عدم بازارپردازی شخصیت‌ها در ایران مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. و در بخش سوم کتاب، موضوع شخصیت‌های بازی در ایران براساس 100 بازی بررسی شده‌اند و جنسیت، هویت، مضامین و نوع‌شناسی فرهنگی شخصیت‌هادسته بندی شده‌اند. در این فصل محققان 5 دسته از شخصیت‌ها شامل شخصیت‌های اسطوره‌ای، شخصیت‌‎های تاریخی، شخصیت‌های دینی- مذهبی، شخصیت‌های مدرن و شخصیت‌های عامه‌پسند را شناسایی کرده‌اند. همچنین هویت شخصیت‌ها از منظر ادبی، حقیقی و تخیلی بودن مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. 🖇️علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره 88310222 داخلی 132 (انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) تماس بگیرند. ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter
در خانواده‌ی شما، گفت‌وگو چقدر جریان دارد؟ بهزیستی ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران (منادا) 🆔 @monadacenter