خیلی اشتباه کردیم به خیلیا گفتیم رفیق !
اسم رفیق اسم خیلی مهمیه... !
به این راحتیا نباید خرجِ هر کسی کرد...😄
مـا را ز خـاک پـای علــی آفـریـده انـد
پس با همین حساب علی بوتراب شد ... :)
سیدرضا نریمانی16292155417399494132191.mp3
زمان:
حجم:
10.7M
کُجا برم؟ تَنِت افتادھ زمین کُجا بِرم ؟ . .
با چہ حالے سمتِ خیمھ ھا برم ؟(:
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
به قول حسین ستوده حالم اصن خوب نیس حسین جان... برام یکاری کن...
داره تو ذهنم پلی میشه....
حالم اصن خوب نیس حسین جان...
برام یه کاری کن...
من آبروم رفته عزیزم..
آبرو داری کن..
حسین ستودهAUD-20220129-WA0002.mp3
زمان:
حجم:
5.2M
تو اون آغوش گرمی که پناه گریه هامی...
دارم حس میکنم حضورتو همش باهامی..
حالم اصن خوب نیست حسین جان.. !:)
#حسین_ستوده
اگه به یه آرامبخشِ قوی نیاز دارین که فوق العاده به دلتون بشینه میتونید این مداحی رو گوش کنید... :)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
تو اون آغوش گرمی که پناه گریه هامی... دارم حس میکنم حضورتو همش باهامی.. حالم اصن خوب نیست حسین جان.
اصن کلا هر چی تون که هست اینو گوش کنید... !
راستی حواسم هست خیلی وقته حرف نزدیم و ناشناس ها رو هم جواب ندادما...؛)
یکم روبراه تر شم میام مثل قدیم حسابی حرف بزنیم..مباحثه کنیم..😄🌱
وقتی میدونی کاری از دستت بر میاد،
ولی کم میزاری
نباید بگی شهدا شرمنده ام
جا داره بگی شهدا بی عرضه ام...!