خب...
همین :)
یکی منو از منبر بیاره پایین!
قرار بود یه جمله بگم و یاعلی رو بگم
ولی وقتی گرم حرف بشم دیگه دل به
دلتون میدم... 😄
حقیقتا برام عزیزین🌱
بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که،
اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که، اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
فهمیدی؟
دوبار بخون!
بهش فکر کن.
مراقب این روزا تون باشینا...
مراقب عهد هایی که میبندین باشین
مراقب قول و قرار هاتون باشین:)