بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که،
اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که، اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
فهمیدی؟
دوبار بخون!
بهش فکر کن.
مراقب این روزا تون باشینا...
مراقب عهد هایی که میبندین باشین
مراقب قول و قرار هاتون باشین:)
پس از تو . .
آنچه سیاه است
روزگارِ علیست.. 🖤
پس از تو . .
آنچه سپید است
گیسویِ حسن است 🥀💔
عاشق ترین مرد دنیا علی(ع) ست
آنجا که میگوید : هرگاه به فاطمه (س)
نگاه میکردم، تمام غم و غصه هایم را
از بین میبرد!(: