eitaa logo
نظم مقاومت|م.ص‌.صاد
361 دنبال‌کننده
455 عکس
590 ویدیو
32 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ققنوس
«قبای بی‌قواره امیری‌ و بزرگی‌کردن در جهان عرب» (نامه بسیار مهم برادر عزیزم دکتر شفیع شعله‌کار خطاب به بن‌سلمان، بعد رهایی از زندان آل‌سعود) «قسمت ۲از۲» جناب ولی‌عهد! فرزندان‌مان و آیندگان و وجدان‌های بیدار امت سیدالاحرار درباره ما چه خواهند گفت در حالی که در بیت‌الله‌الحرام و مسجد نبوی که محل نزول وحی و آغازگاه بزرگ‌ترین نهضت عدالت و آزادی‌خواهی در تاریخ بشریت است، سخن‌گفتن از مظلومیت کودکان گرسنه غزه ممنوع و درخور مجازات باشد؟ آیا این همان آل‌سعودی است که روزی ادعای حمایت و پشتیبانی از تمام کشورهای مسلمان را داشت؟ آیا این همان سرزمینی است که نقطه آمال و خانه امید مردمان مستضعف و ستم‌دیده بود؟ آیا این قاعده امیری و بزرگی‌کردن در جهان عرب است؟ ▫️▫️▫️ جناب ولی‌عهد! من به عنوان عضو کوچکی از پیروان دین محمد(ص)، اگر ذره‌ای شک داشتم، در زندان یقین کردم وعده صادق الهی فرا خواهد رسید و پایان اسرائیل نزدیک است که «انهم یرونه بعیداً و نریٰه قریباً»، چرا که دل‌های مسلمین، خاصه ضعفای امت، جملگی بر این باور اجماع نموده‌اند. نکند روزی برسد که شما و سایر حاکمان کشورهای اسلامی، از امت اسلام، عقب بمانید، نکند پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر اسرائیل جنایت‌کار رقم بخورد ‌و شما سهمی در این پیروزی نداشته باشید، جز حسرت و پشیمانی از عدم شناخت درست صحنه و عدم انجام تکلیف الهی! ▫️▫️▫️ جناب ولی‌عهد! وعده الهی محقق خواهد شد، آینده از آن مستضعفین جهان است، که «نرید ان نمنّ علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین»... دیر یا زود هم یکایک ما، از این دنیا رحل سفر خواهیم بست، چه آن روز را ببینیم یا نبینیم و همه ما را روز حسابی در پیش خواهد بود، روزی که از آن‌چه فکر کنیم به ما نزدیک‌تر است، امیدوارم در آن روز و در پیشگاه حی داور سرافکنده و شرم‌سار نباشیم. ✍🏻 با اندکی تغییر ✍️ @qoqnoos2
آنقدر اصلاح طلبها احمدی نژاد را مسخره می‌کردند و می‌گفتند پوپولیسم! که خدا یکی مثل همان را گذاشت تو کاسه شان، ولی حزب الله با دو شخصیت متین و اخلاقی معرفی شد، رئیسی و جلیلی. آنچه وضوح بیشتری در مناظرات دارد و عرضه میشود عبارت است از نمادهای و . آنها که به خدا و مومنان ایمان دارند و از دشمن نمی‌هراسند. در این رقابت جبهه انقلاب چه پیروز شود و چه نشود، از منطق قرآنی مقاومت خود با یک شخصیت متین رونمایی کرده است و این پیروزی و فتحی دیگر است. https://eitaa.com/mssadeghi_ir
حجت الاسلام دکتر مجتبی عبدخدایی درباره سخنان ظریف گفت: آنچه ظریف و دوستان‌اش با برچسب «دلواپسی» بعنوان تحقیر و ناسزا در ادبیات سیاسی این کشور رائج نمودند در نزد اندیشمندان حوزه روابط بین‌الملل، شرط اولیه عمل و بعنوان فضیلت در محیط اقتدارگریز روابط بین‌الملل است سیستم ادراکی ظریف، دقیقا همان کاری را با آیات قرآن کرد که پیش از این با برجام کرده بود/ منطق دشمن شناسی قرآن با جناب ظریف متفاوت است/ رویه ظریف نه تنها با منطق قرآنی نسبت ندارد، بلکه با علم و تجربه روابط بین‌الملل هم ناسازگار است http://rajanews.com/node/381650 https://eitaa.com/mssadeghi_ir
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️وعده شیرین حاج مهدی سماواتی به مردم برای حمایت از جلیلی ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
نظم مقاومت|م.ص‌.صاد
⭕️وعده شیرین حاج مهدی سماواتی به مردم برای حمایت از جلیلی #جلیلی #انتخابات #سعید_جلیلی ✅ پایگاه
در روزگار تردید‌ها، مثل حاج مهدی سماواتی قرص و محکم باشیم! ... بضاعتی ندارم با خدایم عهد می‌بندم ... در ثواب همه نفس زدن‌هایم برای روضه امام حسین ع ... هر کسی که روز انتخابات دست یک نفر را بگیرد و ببرد به رای دهد را شریک گردانم! https://eitaa.com/mssadeghi_ir
42.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیرضا شفاه - ۱۲ تیر ۱۴۰۳ فیلم کامل: https://simafekr.com/post/273 صوت کامل: https://t.me/simafekr_com/996 علیرضا شفاه پُر شور و با قدرت اما نگران و لرزان با بهترین زاویه از در پسا انتخابات ۱۴۰۳ می‌گوید؛ صدای نگران او صدای در گلو مانده امت حزب الله در کردن خویش برای این پهنه جغرافیایی و مردمان در آغوش کشیده آن است. راهی که در ۵۷ بخلاف آمد رقیبان و خصم انتخاب کرد. آری ! انتخاب برای ایرانیان صرفا تفوق یا تنزل حزب و جناح نبوده و نیست، انتخاب در ایران بازی با سرنوشت امتی است که چشم به راه است! راهی که هر لحظه و هر آن فرا می‌خواند گاه دور می‌شود و گاه نزدیک ... انتخاب در ایران همان فرصت و امکان خلق آینده‌ای جدید و عالمی نو به روی آزادگان و کابوسی برای شب‌خواب‌هاست! انتخاب در ایران هیچ‌گاه از حق تعیین سرنوشت فاصله نگرفت و به امر روتین و عرفی تنزل نیافت بلکه همیشه و همچنان در موقف برهه حساس کنونی ایستاد! به راستی کدامین ملت به چنین فِتن و آزمایشاتی مبتلا می‌گردد؟ آیا نبایست خدای را بر چنین تقدیری شکر گذارد! داستان انبیاء و اولیا داستان ماجراها و قصه‌هاست و ایران عزیز ما نیز محمل داستان و قصه‌ها! انتخاب، قصه و داستان فردای ما را معین می‌سازد؛ در این دو راهی تهی از قصه و داستان نخواهیم بود اما سرنوشت در هر یک را، ما انتخاب می‌کنیم و ما رقم می‌زنیم! و جذاب‌تر آنکه چشم نگران دنیایی به انتخاب ماست. و لله الحمد م.ص.صاد|۱۵تیر۱۴۰۳ https://eitaa.com/mssadeghi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبریک به همه؛ نظام بُرد انتخابات ۱۴۰۳ و دلالت‌های آن بر پیروزی نظام در ۴ محور ۱. در انتخابات تقلب نمیشود و کسانی که قبلا ادعای تقلب داشتند امروز رای میدهند و دعوت به رای میکنند. نظام سیاسی سالم و مورد اعتماد است و صرفا به دلیل جرزنی یکی از جناح‌های سیاسی متهم به تقلب شده بود. نظام سلامت خود را برای بار چندم توسط همان گروه اثبات کرد. ۲. نظام هیچ جناحی را حذف نکرده است بلکه آنها با رفتار و کارنامه خود دچار اقبال یا ادبار می‌شوند. امروز همه سران اصلاحطلبی وسط میدان رای جمع کنی هستند. ۳. مشارکت پایین اگرچه برای نظام و دولت برآمده از آن ضعف محسوب میشود اما اصلاح‌طلبانی که نظام و دولت قبل را به دلیل آراء پایین نامشروع یا نامقبول می‌دانستند امروز به دنبال دولتی با آراء و لو پایین هستند. دیگر این حربه نیز کارآیی ندارد. ۴. عدم رای درصد معتنابهی از مردمی که قبلا رای میدادند به دو دسته کلی ارجاع دارد - نخست آنانکه ذیل تیر تهاجم براندازی و قهر و تحریم دیگر توان شرکت ندارند و نمی توانند از تصمیم خود بازگردند. (این مسئله عقلا و شرعا بر دوش میدان داران تحریم است) - دوم بی اعتنایان به انتخابات؛ عدم رای این دسته نیز بازگشت به ضعف دولت‌ها در کارآمدی و برآورده کردن نیازهای جامعه دارد. اینجا بازسازی اعتماد و توان اداره مسائل کشور توسط دولت چاره کار است. اینجا نیز نظام سیاسی نشان داده است که نسبت و ارتباط آن با مردم قطع نیست و آنها بی اعتنایی از سر ناراحتی و گلایه دارند نه ضدیت و معاندت! ۱۶ تیر۱۴۰۳ https://eitaa.com/mssadeghi_ir
🔻در ستایش شمایل سیاسی سعید جلیلی من «جلیلی‌چی» نیستم. سال ۹۲ به او رای ندادم. دور اول انتخابات همین امسال هم به او رای ندادم. به ضعف‌ها و محدودیت‌های او در مقام یک سیاستمرد واقفم. اما حالا که پس از سه هفته ممنوعیت سخن گفتن درباره نامزدهای انتخاباتی امکان نوشتن یافته ام دوست دارم از او بنویسم. از سعید جلیلی که به نحو کم‌نظیری نماینده بخش بزرگی از فضیلت‌ها و زیبایی‌های انقلاب اسلامی پنجاه و هفت در سیاست ملی ماست. اگر آرمان پنجاه و هفت پیوند یافتن و بلکه یگانه شدن دین و سیاست در متن حیات مدنی بود، این یگانگی نخست باید در وجود سیاستمرد محقق شود. جلیلی به وضوح مصداق این معناست. پیشتر نوشتم که مهم‌ترین میراث شهید رییسی سیاست تقواست و اینک باید افزود که میراث‌دار او از این جهت بی‌شک سعید جلیلی است. با این ملاحظه که آنچه برای سید شهید با شمّ و غریزه محقق بود، برای جلیلی با نحوی تفصیل و نظرورزی همراه شده است. نحوی درک سازوار مبتنی بر دیانت از سیاست و مقاومت و عدالت که در جزئیات مشی عملی و زیست شخصی نیز متبلور است. و این فقط مربوط به امور کلان سیاست نیست؛ شاید به چشم کسانی خرد و کم اهمیت به نظر برسد، برای من اما اینکه سیاستمداری داریم که در اوج مشاجره پینگی‌پنگی مناظره دونفره، وقتی رقیب قرآن می‌خواند، ملتزم به امر «فاستمعوا له و انصتوا» لب از سخن می‌بندد، قیمتی است. اینکه مجاهد جانبازی داریم که زخم و جراحت خود را محمل تبلیغ سیاسی قرار نمی‌دهد (شاید هنوز هم بسیاری از مردم جانباز بودن او را ندانند) ارزشمند است. اینکه نامزد انتخاباتی داریم که در نحوه عمل خود، در گفتن و نگفتن، در رفتن و ماندن، بیش از هر چیزی حجت شرعی را در نظر می‌آورد همان لحظه طلایی سیاست پنجاه و هفتی است. جلیلی امروز خیلی بیش از گذشته در منظر و مرئی وجدان ایرانی ما حاضر است. می‌دانم که بابت جمله بعدی ملامت و تمسخر خواهم شد اما چه باک؟ این وجدان ایرانی هر چند به او رأی ندهد اما عمیقا دوستش دارد. همچون شمایلی از فضیلت‌های بنیادینی که مدینه ما را برافراشته است: تقوا، شجاعت، سلامت، ساده‌زیستی و مردمداری. ممکن است بسیاری بترسند و ترجیح دهند که در این شرایط سخت و خطرناک چون اویی سکان کشور را به دست نگیرد. اما این ترس به خلاف تصور همراه با نفرت نیست. تلاش دو هفته اخیر برای نفرت ساختن حول جلیلی موفق نبود (به خلاف مورد احمدی نژاد در سال هشتاد و هشت). فضیلت و تقوا چیزی نیست که از نظر انسان ایرانی نکته‌سنج مخفی بماند و او کسی را که به این زیور آراسته است، نمی‌تواند دشمن بدارد. همچنین این ترس چندان مربوط به ویژگی‌های شخصی جلیلی نیست. در واقع این ترس، ترس از تنگ شدن زندگی و مجال و امکان‌های آن (خواه در پرتو سیاست حجاب و محدودیت اینترنت یا نزاع با قدرت‌های جهانی) به حفره‌های بزرگی در کلیت سیاست انقلابی باز می‌گردد. بار دیگر مسائل جلیلی را به یاد آوریم: اینکه جلیلی زبان تخاطب با بخش مهمی از مردم را ندارد، اینکه ایده‌ای در نسبت با تکثر واقعاً موجود در ایران امروز ندارد، اینکه ایده آزادی در منظومه او جای روشنی ندارد و اینکه ایده امکان پیشرفت بدون همراهی با هژمونی غرب هنوز اعتماد و امید چندانی بر نمی‌انگیزد، جملگی به کاستی‌های اساسی نیروی انقلاب و گفتار و طرح سیاسی آن باز می‌گردد. اگر این خلل‌ها زیر عبای پوشاننده شهید رییسی و سیادت و صفا و معنویت او از نظر مخفی شده بود (که البته چندان هم نشده بود) به معنای حل و فصل آنها نبود. و مسیر آینده مسیر در انداختن طرحی نو و حل و فصل واقعی این کاستی‌هاست. با مشاجره ملال‌آور تعیین مقصر و سرزنش متقابل در میان نیروهای انقلابی گامی به پیش برداشته نمی‌شود. شمایل محبوب و دوست داشتنی جلیلی اینک به مثابه یک سرمایه سیاسی متعلق به نیروهای انقلاب است. من تصور می‌کنم روند وقایع ماه‌ها و سال‌های پیش رو ارزش اجتماعی این سرمایه را بالاتر نیز خواهد برد. اما گشایش آینده ما در هزینه کردن مسرفانه این سرمایه نیست. در تلاش جدی و سخت کوشانه و بیرحمانه برای حل مسائلی است که موجد ترس فوق الذکر می‌شود. کاش سعید جلیلی خود به محور این تلاش تبدیل شود. ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi