eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
310 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از چای و ایوون
-یا مولاتي یا فاطمة «س» أغیثینی..
روضه پسرِ ام‌البنین یه جور دیگه باعث میشه سرم و بکوبم تو دیوار
چای و ایوون
از لحاظ روحی نیاز دارم یه هیئت باشه که هرشب بعد از روضهٔ‌عمومی، خودمونی ها کنار هم جمع بشن و فقط روض
من عاشوراهای تهران رو می‌خوام، من رو به روضه های خونگی اونجا برگردونید، به جمع عزاداران اباعبدالله که تا نماز صبح می‌خوانند، به خواندن زیارت عاشورای وارث.. وای
چای و ایوون
من عاشوراهای تهران رو می‌خوام، من رو به روضه های خونگی اونجا برگردونید، به جمع عزاداران اباعبدالله ک
بامداد عاشورا که می‌شه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه می‌زنن، اشک می‌ریزن، وای وای ای کاش این تاسوعا و عاشورا تهران بودم:))))
چای و ایوون
باشد که علمدار کربلا دست همهٔ‌مارا بگیرد:))
یَل ام البنین..
چای و ایوون
بامداد عاشورا که می‌شه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه می‌زنن، اشک می
من به این ذکر ارادتِ خیلی خاصی دارم، اذیت نمی‌کنم بابونه ها فقط می‌شه اگر یادتون بود، اگر به گوشِتون خورد شبِ‌عاشورا، یادم کنید و دعا؟ اجرتون با سیدالشهداء..
ماهِ امشب به دو نیم شد.
شَقُ‌القمر بار دیگر تکرار شد..
هدایت شده از گل کاشی
_
هدایت شده از گل کاشی
_