هدایت شده از اتاقمخفینازنینِچای
روضه پسرِ امالبنین یه جور دیگه باعث میشه سرم و بکوبم تو دیوار
چای و ایوون
از لحاظ روحی نیاز دارم یه هیئت باشه که هرشب بعد از روضهٔعمومی، خودمونی ها کنار هم جمع بشن و فقط روض
من عاشوراهای تهران رو میخوام، من رو به روضه های خونگی اونجا برگردونید، به جمع عزاداران اباعبدالله که تا نماز صبح میخوانند، به خواندن زیارت عاشورای وارث.. وای
چای و ایوون
من عاشوراهای تهران رو میخوام، من رو به روضه های خونگی اونجا برگردونید، به جمع عزاداران اباعبدالله ک
بامداد عاشورا که میشه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه میزنن، اشک میریزن،
وای وای
ای کاش این تاسوعا و عاشورا تهران بودم:))))
چای و ایوون
بامداد عاشورا که میشه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه میزنن، اشک می
من به این ذکر ارادتِ خیلی خاصی دارم، اذیت نمیکنم بابونه ها فقط
میشه اگر یادتون بود، اگر به گوشِتون خورد شبِعاشورا، یادم کنید و دعا؟
اجرتون با سیدالشهداء..